Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dwa pytania do użytkowników sporta 2.5 pierwszej generacji
Autor Wiadomość
maciek_pajero 
Forumowicz

Auto: pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 109
Skąd: piotrków tryb.
Wysłany: 23-10-2015, 05:56   

sprawdzałeś krzyżaki i wieloklin na wale??
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 23-10-2015, 10:53   

seba86 napisał/a:
[...]odkręciłem wał i tak: odgłos jest, ale inny najprawdopodobniej sprzęgła bo na luzie też się tłucze

[...]byłem już w trzech w tym jedno ASO i wszędzie rozkładają ręce

...bo nie chce im się grzebać w skrzyni biegów. :wink:
Ostatnio opisane objawy wskazują na luzy w skrzyni. Dodatkowo, stuki mogą być zwielokrotnione luzami na wałach - na kardanach i frezach.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 24-10-2015, 08:46   

Tak dla pewnosci jak wciskasz sprzeglo jest cicho to odpowiedz jest prosta,luz na walku sprzeglowym.Chyba gdzies to bylo juz poruszane.Jesli to tylko ze skrzyni,to jak pisal przedmowca,trzeba ja rozebrac i wymienic lozyska,tylko ze po wymianie moze byc terkotanie ale mniejsze.W moim misku,zalalem na probe 2 dawki ceramizera,jest zauwazalna roznica w odglosie pracy skrzyni.Mozna by jeszcze zakrecic recznie kolami tylnego mostu,czy tam tez sa takie odglosy.Oczywiscie ja tez dawalem szkrzynie do rozbiorki,co wyeliminowalo poszarpywanie auta przy powolnym rozpedzaniu.Warsztatow nie znam w Twojej okolicy,ale sprobuj moze popytac u specow od ciezarowek,moze kogos maja,kto moglby pomoc.Albo,uderzyc do codotworcy Zbyszka z Bytowa,On jest jak wujek dobra rada.Pozdrawiam.

[ Dodano: 24-10-2015, 08:54 ]
Co do predkosci,wracalem na koncu sierpnia tego roku z miejscowosci Pustkowo trasa przez Szczecin Poznan do Warszaway,120-130 km/h ok 3200 obr/min moze wiecej,pajerka spoko dala rade nawet oleju za duzo turbawka nie pociagnela.taka predkosc na calym odcinku dwu pasmowki i autostrady.
_________________

 
 
seba86 
Forumowicz

Auto: pajero sport 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 103
Skąd: Brzesko
Wysłany: 24-10-2015, 20:21   

jeszcze wymienię tuleje w ,,dupce" reduktora bo wał ma tam luz nie jakiś wielki, ale wyczuwalny i widzialny a jak czas pozwoli to sprzęgło, i wtedy zobaczę co dalej, co do prędkości to dość często robię trasę Polska- Holandia i też przeważnie z prędkościami 120-130km/h i jak na razie silnik to znosi i mam nadzieję że nie jest to dla niego zbyt duże obciążenie
 
 
maciek_pajero 
Forumowicz

Auto: pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 109
Skąd: piotrków tryb.
Wysłany: 24-10-2015, 23:09   

seba86 napisał/a:
jeszcze wymienię tuleje w ,,dupce" reduktora bo wał ma tam luz nie jakiś wielki, ale wyczuwalny i widzialny a jak czas pozwoli to sprzęgło, i wtedy zobaczę co dalej, co do prędkości to dość często robię trasę Polska- Holandia i też przeważnie z prędkościami 120-130km/h i jak na razie silnik to znosi i mam nadzieję że nie jest to dla niego zbyt duże obciążenie

ogólnie prędkość stała to nie jest znaczne obciążenie dla silnika zwłaszcza diesla, bardziej po tyłku dostaje jadąc po mieście lub gorzej goniąc po mieście. Ważne żeby odrazu nie wyłaczać silnika po zjeździe z autostrady tylko poczekać około minuty żeby turbina wytraciła prędkość i ochlodziła się.
 
 
seba86 
Forumowicz

Auto: pajero sport 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 103
Skąd: Brzesko
Wysłany: 28-12-2015, 22:20   

,,dudnienie" i drżenie nadwozia w końcu wyeliminowane, problem okazał się standardowy, źle wyważony wał, serwis który go regenerował dał ciała, z braku pomysłów zawiozłem jeszcze raz wał do wyważenia do innego zakładu i teraz jest idealnie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.