blokada mostu |
Autor |
Wiadomość |
satyricon
Forumowicz
Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: nehrybka/radzymin
|
Wysłany: 18-11-2015, 20:19
|
|
|
Witaj,jak masz niedalego do Polany,to tam mieszka spoko gosciu,prowadzi imprezy 4x4.Mial kiedys Pajerke 2,to pomoze Ci,jak masz pytania,nazywa sie Slawek Cichacz,ma profil ma facebooku.Zadwon,umow sie,mozesz powiedziec ze polecil Go Wojtek od pajero z Przemysla.Powinien pamietac.Pozdrawiam. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 18-11-2015, 22:32
|
|
|
Jak masz zblokowany CD to przy jednym bez trakcji stoi drugie na tej samej osi ale druga oś daje nadal. Jak staną dwa koła po jednym na każdej osi (czyli pozostałe dwa bez trakcji) to stoisz na amen. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18-11-2015, 23:18
|
|
|
Heilsberg napisał/a: | Jak staną dwa koła po jednym na każdej osi (czyli pozostałe dwa bez trakcji) to stoisz na amen. | A jak delikatnie zaciągnie hamulec ręczny to uratuje się ?? ->> przeniesie wtedy napęd na drugie koło tylnej osi ?? |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
satyricon
Forumowicz
Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: nehrybka/radzymin
|
Wysłany: 18-11-2015, 23:38
|
|
|
Teoretycznie powinno,podobnie dziala system w tzw.inteligentnych suvach.Ale mysle ze to moze byc tylko chwilowe rozwiazanie.
[ Dodano: 18-11-2015, 23:39 ]
Tam system jesli wyczuje przegrzanie hamulcow,to przestaje dzialac. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 18-11-2015, 23:59
|
|
|
Z tym ręcznym to różnie bywa. Prędzej wysiąść i popchnąć trochę albo jak koło mieli to gałęzi podrzucić albo coś zawiązać na feldze ala łańcuch. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-11-2015, 00:38
|
|
|
Można teoretycznie tak zmotać ręczny, żeby osobno zaciągać na prawe i lewe koło, wtedy faktycznie zblokowanie koła bez przyczepności da sporo... no ale to troszkę motania by było. Natomiast przy zwykłym ręcznym czasem niewiele pomaga... ale bez cudów niestety, co blokada to blokada. |
|
|
|
 |
damianowy
Nowy Forumowicz
Auto: montero sport 04 ls awd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2015 Posty: 11 Skąd: Góry
|
Wysłany: 20-11-2015, 23:01
|
|
|
Dzięki już mniej więcej rozumiem działanie .
Za blokadę arb jedna firma chce :
Koszt takiej blokady to około 4000 zł, do tego musimy doliczyć kompresor który będzie tym sterował oraz montaż, czyli około 2500-3000 zł
Czyli razem 7 sporo..
Trochę więcej pojeździmy zobaczymy. jak na razie odpuszczam temat.
Pozdrawiam
[ Dodano: 20-11-2015, 23:03 ]
dzięki satyricon za namiar. |
|
|
|
 |
|