Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpalaniem za pomocą przycisku START
Autor Wiadomość
jpei 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 7
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 20-11-2015, 14:04   Problem z odpalaniem za pomocą przycisku START

Czy macie problem z uruchamianiem silnika za pomocą przycisku START?. U mnie czasami po wciśnięciu sprzęgła i wciśnięciu przycisku start uruchamia się procedura odpalania, która nie powoduje odpalenia silnika. Dopiero po powtórnym wciśnięciu sprzęgła silnik się uruchamia. Czy wicie o co chodzi? Z czym jest problem.

[ Dodano: 20-11-2015, 14:06 ]
 
 
trooper 
Mitsumaniak

Auto: OIII 2.2DID Automat Intense +
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 112
Skąd: 3 miasto
Wysłany: 20-11-2015, 23:47   

Nie wiem jak jest u ciebie ale w 2.2D jest tak że jak nie wciśniesz hamulca to zamiast "bezpośredniego" odpalenia masz tylko włączenie zapłonu. Zobacz w manualu. Tam powinno to być przy opisie procedury startu albo systemu KOS.
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 21-11-2015, 09:46   

Kiedyś miałem identycznie w Alfie 159. Do wymiany był czujnik położenia pedału sprzęgła. Po wymianie problem znikł.
 
 
jpei 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-11-2015, 10:54   

Dziękuję za odpowiedzi. Problem polega na tym, że taka sytuacja ma miejsce tylko czasami. Zwykle odpala po przyciśnięciu sprzęgła. Podejrzewam właśnie KOS lub czujnik sprzęgła. A nie wiecie może jak zresetować komputer? Może pomorze :) .
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 21-11-2015, 11:11   

Jeśli to czujnik to z czasem problem będzie się nasilać aż do momentu kiedy będziesz potrzebował lawety. Znam temat z autopsji...
 
 
jpei 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-11-2015, 14:19   

Tak myślę, że to nie czujnik. Układ AS&G działa prawidłowo co wskazuje na właściwe działanie czujnika. Pozostaje KOS.
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 21-11-2015, 14:22   

Test anten w ASO
 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 21-11-2015, 18:27   

w innym aucie było winne nieodpalaniu koło zmiennych faz rozrządu...
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
jpei 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-12-2015, 15:44   

Już sprawa się wyjaśniła. Podwinięta wycieraczka pod stopami blokowała częściowo działanie czujnika sprzęgła. Wielkie brawa dla Panów z serwisu.
 
 
syrena 
Nowy Forumowicz

Auto: może Outlander 2016 cvt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 18
Skąd: Okolice Wadowic
Wysłany: 11-12-2015, 10:31   

Podwinięta wycieraczka - nie do końca wciskane sprzęgło - większe zużycie synchro w skrzyni - po pewnym czasie narzekanie, że w sumie w nowym aucie skrzynie trzeba robić, a koszt idzie w tysiącach. Na serwis trzeba było jechać, żeby zauważyć podwiniętą wycieraczkę?
 
 
jpei 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-12-2015, 13:52   

Może źle się wyraziłem. Nie podwinięta a po prostu za gruba i źle się układała w górnej części. Trochę się dziwie twojej opinii. Jakbyś dokładnie przeczytał cały wątek, dowiedział byś się , że układ AS&G działa prawidłowo czyli logiczne jest, że sprzęgło wciskam do końca. Może wówczas nie wysuwał byś wydumanych diagnoz dotyczących układu synchronizacji w skrzyni biegów i kosztów napraw. A skoro jesteś taki fachowiec, to może powiedz dlaczego w taki razie układ AS&G działał wówczas prawidłowo?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.