Problem z odpalaniem za pomocą przycisku START |
Autor |
Wiadomość |
jpei
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2015 Posty: 7 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-11-2015, 14:04 Problem z odpalaniem za pomocą przycisku START
|
|
|
Czy macie problem z uruchamianiem silnika za pomocą przycisku START?. U mnie czasami po wciśnięciu sprzęgła i wciśnięciu przycisku start uruchamia się procedura odpalania, która nie powoduje odpalenia silnika. Dopiero po powtórnym wciśnięciu sprzęgła silnik się uruchamia. Czy wicie o co chodzi? Z czym jest problem.
[ Dodano: 20-11-2015, 14:06 ]
|
|
|
|
 |
trooper
Mitsumaniak
Auto: OIII 2.2DID Automat Intense +
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2014 Posty: 112 Skąd: 3 miasto
|
Wysłany: 20-11-2015, 23:47
|
|
|
Nie wiem jak jest u ciebie ale w 2.2D jest tak że jak nie wciśniesz hamulca to zamiast "bezpośredniego" odpalenia masz tylko włączenie zapłonu. Zobacz w manualu. Tam powinno to być przy opisie procedury startu albo systemu KOS. |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 21-11-2015, 09:46
|
|
|
Kiedyś miałem identycznie w Alfie 159. Do wymiany był czujnik położenia pedału sprzęgła. Po wymianie problem znikł. |
|
|
|
 |
jpei
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2015 Posty: 7 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-11-2015, 10:54
|
|
|
Dziękuję za odpowiedzi. Problem polega na tym, że taka sytuacja ma miejsce tylko czasami. Zwykle odpala po przyciśnięciu sprzęgła. Podejrzewam właśnie KOS lub czujnik sprzęgła. A nie wiecie może jak zresetować komputer? Może pomorze . |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 21-11-2015, 11:11
|
|
|
Jeśli to czujnik to z czasem problem będzie się nasilać aż do momentu kiedy będziesz potrzebował lawety. Znam temat z autopsji... |
|
|
|
 |
jpei
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2015 Posty: 7 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-11-2015, 14:19
|
|
|
Tak myślę, że to nie czujnik. Układ AS&G działa prawidłowo co wskazuje na właściwe działanie czujnika. Pozostaje KOS. |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 21-11-2015, 14:22
|
|
|
Test anten w ASO |
|
|
|
 |
Komandor
Mitsumaniak
Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 493 Skąd: Z morza
|
Wysłany: 21-11-2015, 18:27
|
|
|
w innym aucie było winne nieodpalaniu koło zmiennych faz rozrządu... |
_________________ Wolność ma zapach benzyny... |
|
|
|
 |
jpei
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2015 Posty: 7 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-12-2015, 15:44
|
|
|
Już sprawa się wyjaśniła. Podwinięta wycieraczka pod stopami blokowała częściowo działanie czujnika sprzęgła. Wielkie brawa dla Panów z serwisu. |
|
|
|
 |
syrena
Nowy Forumowicz
Auto: może Outlander 2016 cvt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 18 Skąd: Okolice Wadowic
|
Wysłany: 11-12-2015, 10:31
|
|
|
Podwinięta wycieraczka - nie do końca wciskane sprzęgło - większe zużycie synchro w skrzyni - po pewnym czasie narzekanie, że w sumie w nowym aucie skrzynie trzeba robić, a koszt idzie w tysiącach. Na serwis trzeba było jechać, żeby zauważyć podwiniętą wycieraczkę? |
|
|
|
 |
jpei
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2015 Posty: 7 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-12-2015, 13:52
|
|
|
Może źle się wyraziłem. Nie podwinięta a po prostu za gruba i źle się układała w górnej części. Trochę się dziwie twojej opinii. Jakbyś dokładnie przeczytał cały wątek, dowiedział byś się , że układ AS&G działa prawidłowo czyli logiczne jest, że sprzęgło wciskam do końca. Może wówczas nie wysuwał byś wydumanych diagnoz dotyczących układu synchronizacji w skrzyni biegów i kosztów napraw. A skoro jesteś taki fachowiec, to może powiedz dlaczego w taki razie układ AS&G działał wówczas prawidłowo? |
|
|
|
 |
|