 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
uszczelniacz wału przód |
Autor |
Wiadomość |
michoł
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2,5 TD 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Cze 2011 Posty: 179 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 21-11-2015, 07:40 uszczelniacz wału przód
|
|
|
Cześć. Mam pytanie, czy żeby dostać się do uszczelniacza wału z przodu, trzeba demontować pompę oleju ? Ma ktoś schemat na którym widać rozrząd, pompę z uszczelkami które będę musiał wymienić ?
[ Dodano: 21-11-2015, 18:03 ]
Dobra już wiem, napiszę gdyby kiedyś ktoś się zastanawiał. Nie trzeba demontować pompy oleju, wał wychodzi przez pompę i tam osadzony jest simering  |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 23-11-2015, 09:24
|
|
|
nie trzeba jej demontować. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
banderas40
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 314 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 24-11-2015, 13:50
|
|
|
Dobrze zwrócić uwagę czy ta tuleja napędzająca pompę olejową na wale nie jest wyrobiona lub pęknięta bp wymiana samego uszczelniacza wówczas nic nie da. Wiem sam to miałem . |
_________________ Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem
 |
|
|
|
 |
michoł
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2,5 TD 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Cze 2011 Posty: 179 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 24-11-2015, 18:36
|
|
|
ooo dobrze wiedzieć, dzięki za info, jeszcze się do tego nie zabrałem
a gdzie jest ta tuleja ? pod uszczelniaczem, da się ją samą kupić jakby co, czy trzeba pompę nową ? |
|
|
|
 |
banderas40
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 314 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 30-11-2015, 17:29
|
|
|
to tuleja z wieloklinem u Zbyszka kupisz nową ona właśnie napędza pompę olejową więc nie występuje z pompą a jako osobna część. warto kliny nowe, śruba do dokręcenia wału również nowa by się zdała - ja miałem kłopoty po skręceniu starą śrubą rozkręciła się i wyrobiło klin i koło 2 masowe to pasowe na wale. Na razie zgodnie ze Zbyszka radą skręciłem i robi nie odpada. |
_________________ Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem
 |
|
|
|
 |
|
|