Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
uszczelniacz wału przód
Autor Wiadomość
michoł 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2,5 TD 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 179
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 21-11-2015, 07:40   uszczelniacz wału przód

Cześć. Mam pytanie, czy żeby dostać się do uszczelniacza wału z przodu, trzeba demontować pompę oleju ? Ma ktoś schemat na którym widać rozrząd, pompę z uszczelkami które będę musiał wymienić ?

[ Dodano: 21-11-2015, 18:03 ]
Dobra już wiem, napiszę gdyby kiedyś ktoś się zastanawiał. Nie trzeba demontować pompy oleju, wał wychodzi przez pompę i tam osadzony jest simering
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 23-11-2015, 09:24   

nie trzeba jej demontować.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
banderas40 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 314
Skąd: Darłowo
Wysłany: 24-11-2015, 13:50   

Dobrze zwrócić uwagę czy ta tuleja napędzająca pompę olejową na wale nie jest wyrobiona lub pęknięta bp wymiana samego uszczelniacza wówczas nic nie da. Wiem sam to miałem :-) .
_________________
Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem :-)
 
 
michoł 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2,5 TD 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 179
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 24-11-2015, 18:36   

ooo dobrze wiedzieć, dzięki za info, jeszcze się do tego nie zabrałem

a gdzie jest ta tuleja ? pod uszczelniaczem, da się ją samą kupić jakby co, czy trzeba pompę nową ?
 
 
banderas40 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 314
Skąd: Darłowo
Wysłany: 30-11-2015, 17:29   

to tuleja z wieloklinem u Zbyszka kupisz nową ona właśnie napędza pompę olejową więc nie występuje z pompą a jako osobna część. warto kliny nowe, śruba do dokręcenia wału również nowa by się zdała - ja miałem kłopoty po skręceniu starą śrubą rozkręciła się i wyrobiło klin i koło 2 masowe to pasowe na wale. Na razie zgodnie ze Zbyszka radą skręciłem i robi nie odpada.
_________________
Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.