Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Popychacze
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 06-04-2007, 00:15   Popychacze

Witam! Panowie ile może kosztowac wymiana hałasujących popychaczy w silniku? Doszedłem do wniosku że nie wytrzymam tego klepania, czasem nie stuka ale na dłuższą mete mnie to denerwuje. Czy są ewentualnie jakieś konsekwencje jeśli to tak zostawie? Będę chyba miał możliwość sprowadzenia sobie całego kompletu po niższej cenie ze stanów tylko zastanawiam się ile kosztuje taka wymiana (trzeba pewnie rozkręcić głowice (ech) ?.Dodam że do wymiany jest 24 sztuki.
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 06-04-2007, 12:56   

Nie trzeba demontować głowic natomiast konieczne jest zdjęcie rozrządu i wałków.Pozdr
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 06-04-2007, 13:06   

Może w takim razie zrobię to za jednym zamachem przy wymianie rozrządu za jakiś czas jak będę wymieniał.A czy dodatek który ma wyciszać zawory jest w stanie pomóc czy jest to tylko strata pieniedzy i może zaszkodzić silnikowi?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 06-04-2007, 13:09   

Slaw, da się bez zdejmowania wałków i rozrządu - trochę zręczności i mała łapka (łomik)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 06-04-2007, 13:22   

U to chyba wymaga cyrkowej zręczności :o ale skoro tak mówisz
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 06-04-2007, 13:36   

Fakt nie trenowałem w Sigmie, tylko w Galu DOHC - konstrukcja identyczna (popychacz, dźwigienka i zawór są umieszczone podobnie pod wałkiem)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 06-04-2007, 13:45   

lukasz12 co do dodatków to chyba nie warto ich kupywać skoro masz zamiar zmieniać rozrząd.Ważne jest żeby olej był zalany taki jaki jest w książce.Pozdr
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 06-04-2007, 23:12   

Z tego co mi mechanik mówił, pasek powinien pociągnąc jeszcze spokojnie około 30000 km. Póki co auto stało przez 5 z 6 miesiecy jak go mam (3 miechy koło pasowe, 2 skrzynia :( ).Przejechałem 2500 KM. Planuje jeździć niewiele, wiec robienie rozrządu to pewnie sprawa najwcześniej za kilka miesięcy.W ogóle w Sigmie to pasek sie wymienia co 90 000 czy co 120 000 ? Olej jest chyba odpowiedni ;-) Castrol Magnatec 10W40 - był zalewany jesienia z myśla o jeździe w zimie ale nie bylo mi dane pojeździć :| . Auto ma licznikowe 232 000, widze że wymiana paska co 90000 km wiec jeśli poprzedni właściciel nie zaniedbał to wymienił pasek przy 180000 (z tego co pamiętam to tyle auto miało w 2004) - zresztą jakby pasek nie był wymieniany 2 gi raz to ciężko mi uwierzyć ze wytrzymałby od 90000 km do teraz. Mam drugi motor 6g72 z auta co ma 182000 i tam pasek jest padlina i luźny więc domyślam sie ze nie był wymieniany kiedy trzeba (tzn wlasnie powinien byc wymieniony po raz drugi).

[ Dodano: 06-04-2007, 23:19 ]
Slaw napisał/a:
U to chyba wymaga cyrkowej zręczności :o ale skoro tak mówisz

Na www.3si.org - stronka od 3000GT ale troche informacji dla nas też można znaleźć, zwłaszcza o silniku i skrzyniach gość opisywał to ale to wymaga cyrkowej zręcznosći niestety i czasu wiec nie wiem czy nie prościej jest po prostu wyjąć wałki i wyjmować to normalnie, zwłaszcza ze masz 24 zawory
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.