Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Piasty przód- jakie?
Autor Wiadomość
atego815 
Forumowicz


Auto: pajero 3.2did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 73
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 10-12-2015, 20:57   Piasty przód- jakie?

Jakie macie doświadczenie z piastami przód ze średniej półki cenowej?
Doczytałem że absolutnie JP nie brać.
Od siebie dorzucam Tora Bearings :axe: (głęboko hartowana!! ) 2 szt padły po 4 tyś. Jedna buczy, druga luz kosmiczny...
Możecie jakieś polecić, które trochę polatają?
 
 
Szyszkowa 
mod Pajero
seek&destroy


Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 308
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-12-2015, 20:56   

Miałem kiedyś jakiś zamiennik (nie pamiętam firmy), padł po kilku tysiącach kilometrów. Odżałowałem, kupiłem oryginał i jeżdżę do dzisiaj (kilkadziesiąt tysięcy mam za sobą).
_________________

 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 20-12-2015, 16:04   

W 2011 roku wymieniłem na zamienniki przód (firmy niestety nie pamiętam) kosztowały 1/3 ceny oryginałów. Do dziś 50tyś zrobione i żadnych problemów.
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
jan krupa 
Forumowicz
jano

Auto: mitsubishi pajero 3,2 did long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 35
Skąd: zawadzkie
Wysłany: 21-12-2015, 09:22   

Ja zalozylem z firmy WBK ( ponoc dobre ) .Okaze sie w "praniu". Zrobilem na nich dopiero pare tys.Moze ktos juz moze powiedziec wiecej na temat tej firmy?
_________________
j23k17s
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-12-2015, 10:40   

Jeśli chodzi o piasty to dużo zależy od zacisków hamulcowych, Często jest tak, ze zablokowany tłoczek albo jarzmo powoduje nie odbicie a tym samym nagrzanie tarczy i piasty.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
jan krupa 
Forumowicz
jano

Auto: mitsubishi pajero 3,2 did long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 35
Skąd: zawadzkie
Wysłany: 21-12-2015, 11:16   

Zgadzam sie ze Zbyszkiem .Mialem taki przypadek .Po zablokowkaniu tloczka "spalilem" tylne lozysko.Czyszczenie tloczka i cylinderka nie na wiele sie zdalo,po jakims czasie znow sie blokowalo.Wymienilem na nowe i mam swiety spokoj.
_________________
j23k17s
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.