Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:56
4G63T
Autor Wiadomość
japanfan 
Forumowicz
Zbyszek

Auto: pajero pinin,outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 34
Skąd: małopolska
Wysłany: 04-03-2016, 23:16   

Ja pierwsze podpiąłem tak jak Ty,ale nie znając tematu nie mogłem pojąć dlaczego jest na minusie.(Że w kolektorze wytwarza się podciśnienie) Więc długo nie myśląc że wskażnik ma pokazywać pracę turbo to podpiąłem go zaraz za nim.I teraz mam Start od zera i dopiero kiedy załącza się turbinka to zaczyna bić ciśnienie i pokazuje tak do 1.1 bara przy każdym puszczeniu gazu i wciśnięciu sprzęgła spada i odrazu leci do góry.
Zastanawiam się czy tak też może być?
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 05-03-2016, 17:25   

Myślę, że może tak być, ale z punktu widzenia mapsensora ważne jest ciśnienie w kolektorze dolotowym (za przepustnicą, poza tym gdybyś miał nieszczelność w układzie dolotowym trudno będzie Ci ją wykryć :)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
japanfan 
Forumowicz
Zbyszek

Auto: pajero pinin,outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 34
Skąd: małopolska
Wysłany: 05-03-2016, 18:38   

poczytałem i przełożyłem tak jak Ty ale dmucha mi tylko 0.6 no może udało by się jeszcze coś wyciągnąc.Podciśnienie schodzi nawet do 0.8 na rozgrzanym i na bardzo spokojnej jedździe w większości jest podciśnienie.Myślisz że jest ok
Autko chodzi płynnie i się zbiera dobrze.Nie faluje itd
Nie wiem czy dobrze rozumuje ale czy turbina dmucha tyle co różnica między podciśnieniem czyli-0.8 a nadciśnieniem 0.6 bara :?: :?: :?:
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 05-03-2016, 19:46   

Nie, jeśli dochodzi Ci max do 0,6 bara to znak, że silnik chodzi w trybie serwisowym - u mnie to sie pojawialo na źle wystrojonym lpg. Ewentualnie znak, że ciśnienie ucieka gdzieś po drodze. Sprawdź czy nie masz gdzieś nieszczelności.

Turbo dmucha tyle ile jest miedzy 0 a max, niżej działa restryktor.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
japanfan 
Forumowicz
Zbyszek

Auto: pajero pinin,outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 34
Skąd: małopolska
Wysłany: 05-03-2016, 23:24   

Nie no niemożliwe żeby był w trybie serwisowym no bo jeździ zupełnie normalnie i leci do przodu jak burza.Nieszczelności też nie ma bo by chyba było mniejsze podciśnienie.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 06-03-2016, 09:08   

Hmmmm to nie wiem co Ci powiedzieć. Sprawny wskaźnik w sprawnym aucie powinien pokazywac ponad 1 bar w peaku
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
japanfan 
Forumowicz
Zbyszek

Auto: pajero pinin,outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 34
Skąd: małopolska
Wysłany: 06-03-2016, 11:26   

Sprawdzę wszystko jeszcze raz,może mam coś nie tak. :evil:
A jeszcze jedno czy podciśnienie dochodzące do 0.8 to nie jest za dużo
I jak u ciebie autko się zachowywało gdy miałeś źle wyregulowaną instalację której ja i tak nie mam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.