Przesunięty przez: roch_27 16-08-2007, 20:47 |
[EA2A/W 2.0] Przerywanie, szarpanie |
Autor |
Wiadomość |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 28-11-2013, 13:49
|
|
|
Wszystko okej ale stwierdzenie:
joshua napisał/a: | Były dwie ngk i dwie Denso.Dobree |
Po pierwsze jak oceniłeś, że są dobre? kolor, wielkość szczeliny?
Po drugie jeśli są dwie różne pary to trochę "nie halo"
Pewnie komuś szarpało i zaczął od wymiany świec po sztuce |
|
|
|
 |
joshua
Forumowicz

Auto: galant kombi 2002r 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 28-11-2013, 13:52
|
|
|
Kupiłem auto z taką konfiguracją świec;)
Wymieniłem je na nowe Denso, jak pisałem wyżej.
Stare miały przerwę ponad dwa milimetry.
Dobreee, znaczy ale jaja:) |
_________________
 |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 28-11-2013, 14:19
|
|
|
joshua napisał/a: |
Stare miały przerwę ponad dwa milimetry. |
Ponad dwa milimetry?!... masakra jakie zaniedbanie
joshua napisał/a: | Wymieniłem je na nowe Denso, jak pisałem wyżej. |
W takim razie nie mam więcej uwag |
|
|
|
 |
joshua
Forumowicz

Auto: galant kombi 2002r 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 28-11-2013, 18:19
|
|
|
Po całym dniu jazdy zauważyłem również ,że zniknął inny denerwujący objaw do którego się przyzwyczaiłem, dopiero znajomy dzisiaj mi na to zwrócił uwagę. Auto teraz płynnie jedzie, wcześniej nie było takiego odczucia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
atomek_dogg
Forumowicz
Auto: Mondeo MK3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 34 Skąd: Bielany Wrocławskie
|
Wysłany: 21-12-2013, 15:42
|
|
|
Problem szarpania rozwiązany !!! Oczywiście żeby nie było za łatwo kilka spraw się nałożyło... Po pierwsze balans źle ustawiony... nie wiedziałem, że ten silnik tak cicho potrafi chodzić ( dzięki Deejay ). Poza tym uszkodzony przewód podciśnienia idący od serwa do przepustnicy ( zawór zwrotny jest wew. tego przewodu i na jego wysokości było pęknięcie) - uszkodzenie w/w elementu wyszło po wyciąganiu wszystkich przewodów podciśnienia (oczywiście ten na końcu sprawdzałem ). Last but not least... czujnik spalania stukowego... przewód który do niego dochodził "wisiał na włosku" - po zalutowaniu w końcu koniec szarpania ). |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 24-12-2013, 12:29
|
|
|
Czyli tak zwana awaria złożona... Takie są najcięższe do diagnozy przez internet |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
jules
Forumowicz

Auto: Galant EA5A + LPG
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 16 Sty 2013 Posty: 39 Skąd: Wiesbaden
|
Wysłany: 25-12-2013, 22:15
|
|
|
pytanie:
Wie ktos czy i ewentualnie gdzie mozna kupic wszystkie nowe wezyki podcisnien do galanta?
Czy moze trzeba "sztukowac" takie wezyki? |
_________________ satynowa Godzilla
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 25-12-2013, 23:41
|
|
|
Bez problemu w sklepie motoryzacyjnym kupisz takie wezyki o żadanych wymiarach na metry |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
jules
Forumowicz

Auto: Galant EA5A + LPG
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 16 Sty 2013 Posty: 39 Skąd: Wiesbaden
|
Wysłany: 26-12-2013, 10:44
|
|
|
To swietnie, a srednica w galancie tych wezykow to dobrze mysle ze 4mm? |
_________________ satynowa Godzilla
 |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 26-12-2013, 18:43
|
|
|
W hurtowniach LPG mają silikonowy przewód podciśnienia, standardowo na króćce 3-4mm, ale nawet na 5-6mm się naciągnie.
Coś takiego http://allegro.pl/przewod...3759611303.html tylko czarne i tańsze. |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
Rafal123
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant 2001 2.0l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2014 Posty: 16 Skąd: kawczyn
|
Wysłany: 31-05-2016, 05:19
|
|
|
Witam, mam problem z moim galantem. Otóż, od samego początku jak jestem jego posiadaczem to daje sie słyszeć cykanie/ stukanie w silniku (po przejrzeniu forum dochodzę do wniosku ze to popychacze, ale mechanikiem nie jestem) Zauwazylem tez, ze w czasie jazdy na ułamek sekundy tracił płynność. Jakby przerwa w dostarczaniu paliwa lub czymś podobnym. Nie tracił obrotów, taka jakby czkawka😀 Poza wymiana pompy wspomagania żadnych problemów. Tylko, ze od paru dni zaraz po odpaleniu dawało sie odczuć szarpanie całym autem w czasie jazdy, pare minut i było jak zawsze, stukanie i delikatna czkawka. No i w końcu zapaliła sie kontrolka check engine i po odpaleniu na zimno obroty wskoczyły na 1.5 tys po czym w miarę nagrzewania silnika opadały tak do 500-600. Auto ma przejechane ze 192 tys. Ktoś z was ma jakis pomysł na przyczynę szarpania samochodem i co mogło spowodować zapalenie sie kontrolki? |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-05-2016, 23:50
|
|
|
Cykanie = Popychacze hydrauliczne do wymiany , zaleca sie kpl
Check Engine - do odczytania usterka na komputerze
Szarpanie - do diagnostyki układ zapłonowy, świece , kable , cewki na przebicie |
|
|
|
 |
Rafal123
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant 2001 2.0l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2014 Posty: 16 Skąd: kawczyn
|
Wysłany: 01-06-2016, 05:24
|
|
|
Kontrolka mi zgasła i jest jak wcześniej, nie szarpie po odpaleniu tylko delikatnie w czasie jazdy. Te cykanie to tak raz głośno raz prawie niesłyszalne. Z ta wymiana popychaczy to tak na szybkiego czy można sie jeszcze wstrzymać, wolałbym wymienić gdzieś w Polsce niż w Holandii. |
|
|
|
 |
muscle_car
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 124 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-06-2016, 19:25
|
|
|
Cytat: | nie szarpie po odpaleniu tylko delikatnie w czasie jazdy |
Zmieniłeś filtr paliwa? Powietrza?
[ Dodano: 03-06-2016, 19:29 ]
Rafal123 napisał/a: | Te cykanie to tak raz głośno raz prawie niesłyszalne |
Cykają wtryski jeżeli jest taki turkot który narasta przy dodaniu gazu (dosyć charakterystyczny dźwięk) to tak jak deejay, napisał regulatory. Koszt 45 zł sztuka x 12 |
_________________ "Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe
Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10746 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-06-2016, 06:40
|
|
|
Czy jak się jedzie w burzy i wjedzie w dużą kałuże, raz szybko raz wolno i później przez chwilę miałem objaw takiej czkawki albo odcinania.... to oznacza ze zamókł układ zapłonowy - nie mam osłon od dołu i bocznych.... czy to kable czy cewka.... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|