Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
16-08-2007, 20:47
[EA2A/W 2.0] Przerywanie, szarpanie
Autor Wiadomość
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 28-11-2013, 13:49   

Wszystko okej ale stwierdzenie:
joshua napisał/a:
Były dwie ngk i dwie Denso.Dobree

Po pierwsze jak oceniłeś, że są dobre? kolor, wielkość szczeliny?

Po drugie jeśli są dwie różne pary to trochę "nie halo" :lol: :shock: :mrgreen:

Pewnie komuś szarpało i zaczął od wymiany świec po sztuce :finga:
 
 
 
joshua 
Forumowicz


Auto: galant kombi 2002r 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 61
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 28-11-2013, 13:52   

Kupiłem auto z taką konfiguracją świec;)
Wymieniłem je na nowe Denso, jak pisałem wyżej.
Stare miały przerwę ponad dwa milimetry.
Dobreee, znaczy ale jaja:)
_________________

 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 28-11-2013, 14:19   

joshua napisał/a:

Stare miały przerwę ponad dwa milimetry.


Ponad dwa milimetry?!... masakra jakie zaniedbanie

joshua napisał/a:
Wymieniłem je na nowe Denso, jak pisałem wyżej.

W takim razie nie mam więcej uwag 8)
 
 
 
joshua 
Forumowicz


Auto: galant kombi 2002r 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 61
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 28-11-2013, 18:19   

Po całym dniu jazdy zauważyłem również ,że zniknął inny denerwujący objaw do którego się przyzwyczaiłem, dopiero znajomy dzisiaj mi na to zwrócił uwagę. Auto teraz płynnie jedzie, wcześniej nie było takiego odczucia.
_________________

 
 
atomek_dogg 
Forumowicz

Auto: Mondeo MK3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 34
Skąd: Bielany Wrocławskie
Wysłany: 21-12-2013, 15:42   

Problem szarpania rozwiązany !!! Oczywiście żeby nie było za łatwo kilka spraw się nałożyło... Po pierwsze balans źle ustawiony... nie wiedziałem, że ten silnik tak cicho potrafi chodzić ( dzięki Deejay ). Poza tym uszkodzony przewód podciśnienia idący od serwa do przepustnicy ( zawór zwrotny jest wew. tego przewodu i na jego wysokości było pęknięcie) - uszkodzenie w/w elementu wyszło po wyciąganiu wszystkich przewodów podciśnienia (oczywiście ten na końcu sprawdzałem :P ). Last but not least... czujnik spalania stukowego... przewód który do niego dochodził "wisiał na włosku" - po zalutowaniu w końcu koniec szarpania :D ).
 
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 24-12-2013, 12:29   

Czyli tak zwana awaria złożona... Takie są najcięższe do diagnozy przez internet :)
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
jules 
Forumowicz


Auto: Galant EA5A + LPG
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 39
Skąd: Wiesbaden
Wysłany: 25-12-2013, 22:15   

pytanie:
Wie ktos czy i ewentualnie gdzie mozna kupic wszystkie nowe wezyki podcisnien do galanta?
Czy moze trzeba "sztukowac" takie wezyki?
_________________
satynowa Godzilla :P
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-12-2013, 23:41   

Bez problemu w sklepie motoryzacyjnym kupisz takie wezyki o żadanych wymiarach na metry ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
jules 
Forumowicz


Auto: Galant EA5A + LPG
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 39
Skąd: Wiesbaden
Wysłany: 26-12-2013, 10:44   

To swietnie, a srednica w galancie tych wezykow to dobrze mysle ze 4mm?
_________________
satynowa Godzilla :P
 
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 26-12-2013, 18:43   

W hurtowniach LPG mają silikonowy przewód podciśnienia, standardowo na króćce 3-4mm, ale nawet na 5-6mm się naciągnie.

Coś takiego http://allegro.pl/przewod...3759611303.html tylko czarne i tańsze.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Rafal123 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant 2001 2.0l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 16
Skąd: kawczyn
Wysłany: 31-05-2016, 05:19   

Witam, mam problem z moim galantem. Otóż, od samego początku jak jestem jego posiadaczem to daje sie słyszeć cykanie/ stukanie w silniku (po przejrzeniu forum dochodzę do wniosku ze to popychacze, ale mechanikiem nie jestem) Zauwazylem tez, ze w czasie jazdy na ułamek sekundy tracił płynność. Jakby przerwa w dostarczaniu paliwa lub czymś podobnym. Nie tracił obrotów, taka jakby czkawka😀 Poza wymiana pompy wspomagania żadnych problemów. Tylko, ze od paru dni zaraz po odpaleniu dawało sie odczuć szarpanie całym autem w czasie jazdy, pare minut i było jak zawsze, stukanie i delikatna czkawka. No i w końcu zapaliła sie kontrolka check engine i po odpaleniu na zimno obroty wskoczyły na 1.5 tys po czym w miarę nagrzewania silnika opadały tak do 500-600. Auto ma przejechane ze 192 tys. Ktoś z was ma jakis pomysł na przyczynę szarpania samochodem i co mogło spowodować zapalenie sie kontrolki?
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31-05-2016, 23:50   

Cykanie = Popychacze hydrauliczne do wymiany , zaleca sie kpl
Check Engine - do odczytania usterka na komputerze
Szarpanie - do diagnostyki układ zapłonowy, świece , kable , cewki na przebicie
 
 
Rafal123 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant 2001 2.0l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 16
Skąd: kawczyn
Wysłany: 01-06-2016, 05:24   

Kontrolka mi zgasła i jest jak wcześniej, nie szarpie po odpaleniu tylko delikatnie w czasie jazdy. Te cykanie to tak raz głośno raz prawie niesłyszalne. Z ta wymiana popychaczy to tak na szybkiego czy można sie jeszcze wstrzymać, wolałbym wymienić gdzieś w Polsce niż w Holandii.
 
 
muscle_car 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 124
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-06-2016, 19:25   

Cytat:
nie szarpie po odpaleniu tylko delikatnie w czasie jazdy

Zmieniłeś filtr paliwa? Powietrza?

[ Dodano: 03-06-2016, 19:29 ]
Rafal123 napisał/a:
Te cykanie to tak raz głośno raz prawie niesłyszalne


Cykają wtryski jeżeli jest taki turkot który narasta przy dodaniu gazu (dosyć charakterystyczny dźwięk) to tak jak deejay, napisał regulatory. Koszt 45 zł sztuka x 12
_________________
"Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe

Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10746
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-06-2016, 06:40   

Czy jak się jedzie w burzy i wjedzie w dużą kałuże, raz szybko raz wolno i później przez chwilę miałem objaw takiej czkawki albo odcinania.... to oznacza ze zamókł układ zapłonowy - nie mam osłon od dołu i bocznych.... czy to kable czy cewka....
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.