[CS3A 1.6] Wypadanie zapłonu |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz340
Mitsumaniak
Auto: MITSUBISHI LANCER VII 1,6 BENZ
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lut 2016 Posty: 33 Skąd: KOSZALIN
|
Wysłany: 02-06-2016, 10:25 [CS3A 1.6] Wypadanie zapłonu
|
|
|
Witam mam problem w swoim miśku z wypadaniem zapłonu na 4 cylindrze. Wymieniłem już cewki zapłonowe i kable jak również świece i problem dalej występuje, i nie ma reguły czy zimny czy ciepły silnik. Czym to może być spowodowane. |
Ostatnio zmieniony przez Łukasz340 02-06-2016, 15:32, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
rudi88
Forumowicz

Auto: Lancer kombi 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 262 Skąd: to przypełzło?
|
Wysłany: 02-06-2016, 14:23
|
|
|
Nie leje ci się olej w gniazdo świecy spod uszczelki pokrywy? U mnie się lało i były problemy z wypadaniem zapłonu aż w końcu cewka całkiem padła. |
|
|
|
 |
Łukasz340
Mitsumaniak
Auto: MITSUBISHI LANCER VII 1,6 BENZ
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lut 2016 Posty: 33 Skąd: KOSZALIN
|
Wysłany: 02-06-2016, 15:33
|
|
|
Nie olej się nie przedostaję
[ Dodano: 02-06-2016, 15:42 ]
Zapomniałem dodać że występuje to na biegu jałowym. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-06-2016, 17:40
|
|
|
Sprawdź wtryskiwacz, napisz jeszcze czy auto zasilane LPG |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Łukasz340
Mitsumaniak
Auto: MITSUBISHI LANCER VII 1,6 BENZ
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lut 2016 Posty: 33 Skąd: KOSZALIN
|
Wysłany: 03-06-2016, 09:00
|
|
|
Misiek zasilany tylko benzyną.
Myślę o zamianie właśnie wtryskiwacza i zobaczę czy wyskoczy to samo na innym cylindrze
[ Dodano: 03-06-2016, 09:18 ]
Tak dla wszelkiego wypadku może tez sprawdzę ciśnienie sprężania w cylindrach |
|
|
|
 |
mrcng
Forumowicz
Auto: Lancer CSW 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2015 Posty: 274 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 03-06-2016, 10:25
|
|
|
Łukasz340, napewno sie nie leje? bo uszczelka pod klawiaturą to jedno...a są jeszcze 4 o ringi w zestawie i to wlasnie one najszybciej przepuszczaja |
|
|
|
 |
Łukasz340
Mitsumaniak
Auto: MITSUBISHI LANCER VII 1,6 BENZ
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lut 2016 Posty: 33 Skąd: KOSZALIN
|
Wysłany: 03-06-2016, 11:05
|
|
|
Ale świeca by była oblepiona olejem |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-06-2016, 11:50
|
|
|
Ciekawe jak jest rozwiązana w tym silniku regulacja luzu zaworowego, jeśli jest ręczna na śrubę i jeśli zawory dawno nie były regulowane, to może masz już podparte zawory. Pewnie sprawdzenie sprężania by coś podpowiedziało. |
|
|
|
 |
Łukasz340
Mitsumaniak
Auto: MITSUBISHI LANCER VII 1,6 BENZ
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lut 2016 Posty: 33 Skąd: KOSZALIN
|
Wysłany: 03-06-2016, 11:52
|
|
|
To jest 4g18 i z tego co wiem zawory są samoregulujące |
|
|
|
 |
mrcng
Forumowicz
Auto: Lancer CSW 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2015 Posty: 274 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 03-06-2016, 12:17
|
|
|
Łukasz340, no to masz przyczyne. Ściągnij pokrywe i zobacz. Sprawdz stan uszczelni i tych 4ech oringów przy świecach. Napewno któryś z nich jest padniety i zalewa. Wtedy kupujesz uszczelke pod klawiature a w komplecie są te 4 "gumki"
[ Dodano: 03-06-2016, 12:18 ]
plecho1, zawory się same regulują. |
|
|
|
 |
Łukasz340
Mitsumaniak
Auto: MITSUBISHI LANCER VII 1,6 BENZ
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lut 2016 Posty: 33 Skąd: KOSZALIN
|
Wysłany: 03-06-2016, 12:22
|
|
|
No to wiem jeśli to jest przyczyna to na 4 cylindrze musi być padnięta już |
|
|
|
 |
mrcng
Forumowicz
Auto: Lancer CSW 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2015 Posty: 274 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 03-06-2016, 13:23
|
|
|
Łukasz340, sprawdź i daj znać czy to to. |
|
|
|
 |
Łukasz340
Mitsumaniak
Auto: MITSUBISHI LANCER VII 1,6 BENZ
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lut 2016 Posty: 33 Skąd: KOSZALIN
|
Wysłany: 03-06-2016, 13:31
|
|
|
Sprawdzę i dam znać.
[ Dodano: 03-06-2016, 13:34 ]
Przy okazji pozamieniam wtryski |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 03-06-2016, 14:43
|
|
|
Z olejem w gniazdach świec moje 4G13 normalnie jeździło . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
gorpaw
Mitsumaniak
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 69 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 08-06-2016, 14:39
|
|
|
Witam. Musze wymienić uszczelkę pokrywy zaworów wraz z oringami gdyż olej dostaje się na kapturki przewodów WN. Czy pokrywę muszę dokręcić kluczem dynamometrycznym ? Czy moge "delikatnie na oko" ? Jezeli tak to jakim momentem dokręcić ? |
|
|
|
 |
|