czas zagazować lancerka |
Autor |
Wiadomość |
kgebczyk
Forumowicz
Auto: Inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 121 Skąd: Radom
|
Wysłany: 07-06-2016, 20:26
|
|
|
O co chodzi z tym dotryskiem? Przecież Lancer ma zwykły wtrysk pośredni a nie bezpośredni. |
|
|
|
 |
Balon
Forumowicz Balon
Auto: Mitsubishi Lancer CS3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 136 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 07-06-2016, 20:50
|
|
|
zrobiłem 55 tyś km na:
STAG QBOX BASIC + wtryski BARRACUDA + AC R01
zero problemów, lancerek chodzi cudownie, oby tak dalej :] |
|
|
|
 |
mrcng
Forumowicz
Auto: Lancer CSW 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2015 Posty: 274 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-06-2016, 08:05
|
|
|
mariotd, a butla gdzie montowana? bo jak w miejscu kola zapasowego to butla bedzie miala 50 l (z czego wejdzie 40l gazu - tak to wyglada w praktyce). Czyli co ok 400 kmów tankowanie..U mnie w intrukcji napisali brc alba że niby też jest dotrysk benzyny. ale po wskaźniku paliwa jakos tego nie zauważyłem, też mnie to ciekawi... |
|
|
|
 |
mariotd
Mitsumaniak 03230/KMM

Auto: Lancer 2.0 WAGON 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 71 Skąd: Polska
|
Wysłany: 08-06-2016, 08:12
|
|
|
mrcng napisał/a: | mariotd, a butla gdzie montowana? bo jak w miejscu kola zapasowego to butla bedzie miala 50 l (z czego wejdzie 40l gazu - tak to wyglada w praktyce). Czyli co ok 400 kmów tankowanie..U mnie w intrukcji napisali brc alba że niby też jest dotrysk benzyny. ale po wskaźniku paliwa jakos tego nie zauważyłem, też mnie to ciekawi... |
Butla zamiast koła zapasowego - standard. Jest opcja, aby weszła butla 60L, choć mam obawy, że w takim przypadku przy pełnym zatankowaniu + jakieś 15L PB + cały załadowany samochód zawieszenie z tyłu zostanie zbyt mocno obciążone..
Powiedzcie mi, czy do Lancerka lepiej wstawić wymienionego wyżej Staga 300 czy 4rka wystarczy? |
_________________ Lancer 2.0 WAGON 2003
 |
|
|
|
 |
b4rt3k91
Mitsumaniak
Auto: Lancer CS9W + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 94 Skąd: Krzeszowice
|
Wysłany: 08-06-2016, 10:55
|
|
|
Ja mam u siebie Stag 300-4 Premium, zbiornik 62l (o ile dobrze pamiętam), reduktor ACR01,
elektrozawór Valtek typ03, wtryskiwacze Hana Gold. Przejechałem na zestawie >40 kkm, wszystko jest ok, zero problemów. Jeśli chodzi o PB zwykle staram się utrzymywać poziom pomiędzy 1/2 a 1/4 zbiornika (tankuję PB raz na jakieś 1600 km, ok. 10 L). |
_________________ Mój Lancer -> http://forum.mitsumaniaki...c.php?p=1411880 |
|
|
|
 |
mariotd
Mitsumaniak 03230/KMM

Auto: Lancer 2.0 WAGON 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 71 Skąd: Polska
|
Wysłany: 08-06-2016, 11:41
|
|
|
b4rt3k91 napisał/a: | Ja mam u siebie Stag 300-4 Premium, zbiornik 62l (o ile dobrze pamiętam), reduktor ACR01,
elektrozawór Valtek typ03, wtryskiwacze Hana Gold. Przejechałem na zestawie >40 kkm, wszystko jest ok, zero problemów. Jeśli chodzi o PB zwykle staram się utrzymywać poziom pomiędzy 1/2 a 1/4 zbiornika (tankuję PB raz na jakieś 1600 km, ok. 10 L). |
Bartek, akurat poniższa specyfikacja jest z serwisu, w którym również i Ty zakładałeś gaz
Tylko zastanawia mnie właśnie, dlaczego pomimo dwóch identycznych samochodów mają zamiar zamontować inne podzespoły (akurat jeżeli chodzi o wtryski to jakoś czuję, że lepszym wyborem są Barracudy od Hana).
elektronika: Stag 4Qbox Plus
wtryski: Barracuda
filtr alex Ultra 360
reduktor: ACR01
przewody zasilające Faro d6
przewody gumowe Parker
demontaż kolektora ssącego do nawiertów
strojenie OBD + AFR |
_________________ Lancer 2.0 WAGON 2003
 |
|
|
|
 |
kgebczyk
Forumowicz
Auto: Inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 121 Skąd: Radom
|
Wysłany: 09-06-2016, 22:44
|
|
|
Wytłumaczy mi ktoś o co chodzi z tymi dotryskami? Bo coś czuję że jakieś voodoo się tu uprawia. |
|
|
|
 |
rudi88
Forumowicz

Auto: Lancer kombi 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 262 Skąd: to przypełzło?
|
Wysłany: 09-06-2016, 23:32
|
|
|
No właśnie, dotrysk w naszych wiekowych już konstrukcyjnie silnikach to przerost formy nad treścią. One bez problemu znoszą zasilanie gazem jeśli tylko instalacje są dobrze wystrojone. Ja zakładając instalacje pojechałem do polecanego przez wiele osób specjalisty i nie interesowałem się co zakłada. Do tej pory nie pamiętam co za komponenty włożył ale ponad 130 tys. zrobione na gazie w pięć lat. |
|
|
|
 |
mrcng
Forumowicz
Auto: Lancer CSW 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2015 Posty: 274 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10-06-2016, 08:35
|
|
|
A ja mam taki problem natury estetyczno słuchowej. Po montażu gazu dochodzi do mych uszu dźwięk jakby jakas blaszka mi się telepała. Szczegołnie jak dodaje gazu. Dzieje się tak na benzynie. Na gazie tego nie słychać. O co chodzi ? taki rezonans jakby cos bylo niedokrecone i stukalo... |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 12-06-2016, 22:33
|
|
|
mrcng napisał/a: | A ja mam taki problem natury estetyczno słuchowej. Po montażu gazu dochodzi do mych uszu dźwięk jakby jakas blaszka mi się telepała. Szczegołnie jak dodaje gazu. Dzieje się tak na benzynie. Na gazie tego nie słychać. O co chodzi ? taki rezonans jakby cos bylo niedokrecone i stukalo... |
Całkiem możliwe, jak świeżo po montażu fruń do fachowca niech szuka. |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
mrcng
Forumowicz
Auto: Lancer CSW 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2015 Posty: 274 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-06-2016, 09:18
|
|
|
pofrune bo po ok 1000 kmów od montażu jest pierwszy darmowy przegląd. to zgłosze to. a już prawie tyle nastukałem kmów
[ Dodano: 30-06-2016, 09:32 ]
jakos gaziarz nie zdiagnozował co to mi rezonuje przez chwile na starcie. i tak jeżdzę z tym. gaz śmiga elegancko i bez problemowo. problem tylko z tym że jak rano ruszam na zimnym to jakby blaszka jakas telepała gdzies nie wiem co to. na postoju jak się gazuje to nic nie słychac, dopiero pod obciązeniem i zaraz to zanika dziwne |
|
|
|
 |
mariotd
Mitsumaniak 03230/KMM

Auto: Lancer 2.0 WAGON 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 71 Skąd: Polska
|
Wysłany: 22-07-2016, 13:51
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Osobiście zmienił bym tylko reduktor z ACR01 na KME Tura. Przy takich podzespołach oraz przy poprawnym montażu i strojeniu w autku z takim silnikiem nie ma potrzeby ustawiania jakichkolwiek dotrysków czyli podpierania się benzyną. Dotryski ustawiają tacy gazownicy którzy nie potrafią tak wystroić instalacji aby w całym zakresie obciążeń i obrotów mieszanka paliwowa była właściwa. |
Z tego co się orientowalem to nie będzie żadnego dotrysku. Nie będzie też lubryfikacji. Odnośnie reduktora KME dostałem info, że coś się wadliwe stały.. Czy coś w ten deseń więc pozostaje do montażu ACR.
W koło zapasowe pójdzie butla 55L, mam nadzieję tylko że tył nie siadzie za bardzo. Wg tego co wyczytałem nt. Max. Tankowania butli gazowych do 55l baniaka powinno sie zmieścić coś ok 44L lpg?
Ktoś wie ile będzie +/- ważyć taki baniak zatankowany do pełna LPG?
[ Dodano: 29-07-2016, 09:41 ]
PS. Może ktoś się odnieść do tego artykułu?.... bo tak szczerze mówiąc bardzo mnie to zastanowiło. edit
8.3 Na forum nie piszemy wulgaryzmów. Wykropkowany wulgaryzm - nadal jest wulgaryzmem.
http://www.money.pl/gospo...,0,2127501.html |
_________________ Lancer 2.0 WAGON 2003
 |
Ostatnio zmieniony przez tyku 29-07-2016, 11:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
przemekm
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.6 CS Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 33 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 06-03-2017, 19:01
|
|
|
Właśnie byłem na dogadaniu instalacji do mojego Lancer 1.6. Warsztat: Davanti Katowice.
Uzgodniona instalacja:
Układ sterujący: STAG-4 Qbox Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AC R01 150KM
Butla: Stako 47l (630/204 mm)
Elektrozawór: Valtek type 03
Filtr: odstojnikowy Alex Ultra 360
Przewody: 6 mm
+ ściąganie kolektora do wiercenia
+ regulacja OBD (+ ewentualnie AFR)
+ wlew pod klapką paliwa
I po rozmowie przy której ustalaliśmy szczegóły i termin montażu nasunęło mi się kilka pytań:
1) Podobno regulacja po OBD w tym silniku całkowicie wystarczy. Mogę sobie dokupić strojenie AFR, ale podobno nic nie wniesie. Co myślicie?
2) W związku z krótkim czasem wtrysku w tym silniku chciałem założyć wtryski Barracuda 130, żeby pod dużym obciążeniem zdążyły nalać. Ale podobno mogą mieć problem z przelewaniem. Czy to prawda i Barracuda 115 wystarczy?
3) Gazownik miał wątpliwości czy przy ściąganiu kolektora nie będzie konieczności ściągnięcia przepustnicy. Powiedziałem, że dostarczę uszczelki tylko nie potrafię znaleźć właśnie tej pod przepustnicę. Ktoś wie gdzie można dostać?
4) Temperatura przejścia na LPG 40^C. Nie za dużo? Skoro montuję gaz to nie chce za długo jeździć na Pb, ale z drugiej strony nie chcę też żeby silnik ucierpiał. |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 06-03-2017, 20:43
|
|
|
Spokojnie, to proste silniki i to starczy. Masz graty prawie identyczne jak ja w 2.0, tylko mój komp to lpgtech . A jeśli chodzi o temperaturę przełączania, uważam że w zimie i tak trza szyby wyskrobać czy zapalić fajka bądź co kolwiek i dać mu dwie trzy minuty, a nie od razu jechać. I szybko się przełączy. |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 06-03-2017, 20:50
|
|
|
przemekm napisał/a: | Powiedziałem, że dostarczę uszczelki tylko nie potrafię znaleźć właśnie tej pod przepustnicę. Ktoś wie gdzie można dostać? |
Tylko w ASO. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
|