LPG - POLECANE INSTALACJE GAZOWE - GAZOWNICY - WARSZTATY |
Autor |
Wiadomość |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
Wysłany: 13-05-2009, 15:35
|
|
|
Marcino napisał/a: | brodzky napisał/a: | Ja tam w gazie jeszcze zielony jestem ale valteka raczej bym nie bral. Glosne, szybko padaja i ponoc ciezko miec stabilne wolne obroty. |
Ja mam 50kkm na czerwonych valtecach, do tej pory miałem tylko jeden przegląd. Galant smiga az miło, mam zamiar sie wybrać na kolejny przeglad. Sama regenracja wtrysków jest mało kosztowna, zobaczymu co powiedza.
Co do wolnych obrotów jest ok, około 650 rpm równo trzyma, moze poza deliktnym drżeniem od czasu do czasu jak by zapłon wypadał, ale widze za taka przypadłość ma nie tylko moj silnik i nie tylko na LPG.
pozdrawiam |
To nie temat do polemik i polemizowac nie zamierzam. Przed zalozeniem gazu bom przeciwnik (patrz podpis ale ekonomia to inna sprawa ) dlugo sie rozgladalem po gazownikach i zrobnionych autach. Gazowniki o nich mowily, ze dobre byly 2 lata temu ale dzis sie bierze co innego. Ja mam instalke dopiero tydzien i mam magic jety. Benzynowe wtryski sa glosniejsze.
(Ps. Czy to nie Twoj temat jest na forum AC, ze na poczatku auto gaslo na zakretach?)
EOT |
_________________ Gaz jest... tani
Mój Galant |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 14-05-2009, 07:06
|
|
|
brodzky napisał/a: | (Ps. Czy to nie Twoj temat jest na forum AC, ze na poczatku auto gaslo na zakretach?) |
jesli to do mnie mowa to tak gaslo ale inne auto, mam honde z sekwencja i lancera na blosie, gasl lancer przed wlozeniem blosa |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 14-05-2009, 14:16
|
|
|
puntspusy napisał/a: | reduktor: scorpion |
Podobno teraz juz nie sa tak dobrej jakosci.
Dosc czesto sa z nimi problemy ze nie trzymaja cisnienia. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 15-05-2009, 07:05
|
|
|
na forum AC S.A. czyli forum staga, scorpion nadal robi furore i jest niezmiennie bardzo popularny |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
mateunia20
Forumowicz
Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2008 Posty: 40 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 25-07-2009, 19:33
|
|
|
Witam. jak jest cena instalacji sekwencyjnej do galanta 2.0 z 97r??za 2500zł da się założyć?? jaki zakład jest godny polecenia w Tomaszowie Mazowieckim, Rawie Mazowieckiej, lub w Skierniewicach woj.łódzkie?? |
|
|
|
 |
siwek
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 3382 Skąd: Kozłów Biskupi
|
Wysłany: 26-07-2009, 15:25
|
|
|
mateunia20 napisał/a: | Witam. jak jest cena instalacji sekwencyjnej do galanta 2.0 z 97r??za 2500zł da się założyć?? jaki zakład jest godny polecenia w Tomaszowie Mazowieckim, Rawie Mazowieckiej, lub w Skierniewicach woj.łódzkie?? |
w Skierniewicach się nie orientuję ale w Sochaczewie jest człowiek zajmujący się LPG i jest naprawdę świetny i nie drogi. Tylko że terminy do niego to około 1-1,5 miesiąca czekania tyle ma zleceń.... Jak coś to PW |
_________________ "Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 |
|
|
|
 |
goro354
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2015 Posty: 12 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 29-06-2016, 14:15
|
|
|
Witam,
poszukuję dobrego gazownika, Warszawa i okolice. Posiadam Mitsu. Lancera, Instalacja LPG - BRC. Ktoś może mi polecić dobrego fachowca od BRC ? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
[ Dodano: 21-07-2016, 15:12 ]
Witam,
Panowie, gdzie mogę dobrze wyregulować instalację BRC ? Interesuje mnie Warszawa i okolice. Zależy mi, żeby ktoś kompetentny rzetelnie podszedł do tematu. Dobrze wyregulowana instalacja ( przede wszystkim odpowiednia dawka/mieszanka ) to podstawa.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
hedrik
Nowy Forumowicz
Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 28 Skąd: Lbn
|
Wysłany: 24-07-2016, 11:46
|
|
|
Polecam zakład AG Serwis D. Stadnicki z Lublina. Zakładałem u niego w zeszłym roku instalację BRC SQ 32 (wtryski blue, zbiornik 630/53L, wlew pod klapką) do Lancera r.2007, silnik 1.6 70 KW. Opinia jest dopiero po przejechaniu 30 tys. i drugim przeglądzie gwarancyjnym. Z prostej przyczyny. Ciężko polecać jak się czegoś nie sprawdzi i nie przetestuje. Z czystym sumieniem mogę napisać, że wszystko jest ok. Spalanie w normie - 10% więcej niż brało benzyny. Linki do zdjęcia spod maski https://zapodaj.net/4ca9def71680e.jpg.html, zbiornik https://zapodaj.net/6473f82287681.jpg.html, wlew https://zapodaj.net/eb9462157204e.jpg.html. |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 27-07-2016, 16:30
|
|
|
No więc morze ja o swoim. Przed wczoraj stukało mi równo 160k, 60 na lpg w 16 miesięcy. Instalka to:
Lpgtech 204, AC r01, wtryski baracudy na cztero centymetrowych wężykach a reszta nieważna, a i wlew pod tablicą rejestracjna ale to sam montowałem.
Warsztat montujący znajduje się we Wrocławiu i jest jednym z dwóch najdardziej polecanych warsztatów na dolnym Śląsku. Opinię mam o nich do du.... ponieważ walneli nieco kiche a cena serwisów to kosmos. Wymiana jednego filtra 100 a serwis z dwoma filtrami 150. Troszkę się na tym znam wiec za cenę jednego serwisu kupiłem kabelek, bo w moim arsenale kabli takowego nie było i w sumie podłączyłem tylko raz aby sprawdzić czy działa.
Przez te 60 tysi ani razu żaden CE nie wyskoczył i kompletnie żadnych problemów.
Spalanie adekwatne do mojej nogi. Komponenty nie naj droższe ale sądzę że w zupełności wystarczające do 4g63. |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 27-07-2016, 22:24
|
|
|
hedrik, lepiej dobrze wyreguluj instalację bo spalanie LPG na poziomie większym tylko o 10% w stosunku do benzyny to trochę mało przez co może szybciej paść głowica, spalanie na LPG powinno być około 20% większe. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-07-2016, 20:37
|
|
|
Własnie albo palisz LPG albo zawory...:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
hedrik
Nowy Forumowicz
Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 28 Skąd: Lbn
|
Wysłany: 03-08-2016, 18:55
|
|
|
plecho1 napisał/a: | hedrik, lepiej dobrze wyreguluj instalację bo spalanie LPG na poziomie większym tylko o 10% w stosunku do benzyny to trochę mało przez co może szybciej paść głowica, spalanie na LPG powinno być około 20% większe. |
Dzięki za podpowiedź, do gazownika mam niedaleko więc podjadę na dniach. Generalnie spalanie takie jak podałem jest głównie z trasy (90% mojej jazdy), w mieście wygląda to trochę inaczej. Tak czy siak skorzystam z rady. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-08-2016, 10:17
|
|
|
Chyba że masz dotryski benzyny co czasem stosują nieudolni gazownicy z Czakramu nieumiejący dobrze wyregulować instalacji LPG. Przestrzegam przed zbyt niskim spalaniem na LPG bo już był taki przypadek na forum, że właściciel też Lancera chwalił się bardzo niskim spalaniem i po pewnym czasie remontował głowicę. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-08-2016, 14:08
|
|
|
U mnie instalacja ustawiona po AFR i spalanie gazu wyższe o ok 25-30% wyższe niż PB. |
|
|
|
 |
|