Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG - POLECANE INSTALACJE GAZOWE - GAZOWNICY - WARSZTATY
Autor Wiadomość
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 13-05-2009, 15:35   

Marcino napisał/a:
brodzky napisał/a:
Ja tam w gazie jeszcze zielony jestem ale valteka raczej bym nie bral. Glosne, szybko padaja i ponoc ciezko miec stabilne wolne obroty.


Ja mam 50kkm na czerwonych valtecach, do tej pory miałem tylko jeden przegląd. Galant smiga az miło, mam zamiar sie wybrać na kolejny przeglad. Sama regenracja wtrysków jest mało kosztowna, zobaczymu co powiedza.
Co do wolnych obrotów jest ok, około 650 rpm równo trzyma, moze poza deliktnym drżeniem od czasu do czasu jak by zapłon wypadał, ale widze za taka przypadłość ma nie tylko moj silnik i nie tylko na LPG.
pozdrawiam


To nie temat do polemik i polemizowac nie zamierzam. Przed zalozeniem gazu bom przeciwnik (patrz podpis ale ekonomia to inna sprawa :P ) dlugo sie rozgladalem po gazownikach i zrobnionych autach. Gazowniki o nich mowily, ze dobre byly 2 lata temu ale dzis sie bierze co innego. Ja mam instalke dopiero tydzien i mam magic jety. Benzynowe wtryski sa glosniejsze.

(Ps. Czy to nie Twoj temat jest na forum AC, ze na poczatku auto gaslo na zakretach?)

EOT :)
_________________
Gaz jest... tani
Mój Galant
 
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 14-05-2009, 07:06   

brodzky napisał/a:
(Ps. Czy to nie Twoj temat jest na forum AC, ze na poczatku auto gaslo na zakretach?)


jesli to do mnie mowa to tak gaslo ale inne auto, mam honde z sekwencja i lancera na blosie, gasl lancer przed wlozeniem blosa
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 14-05-2009, 14:16   

puntspusy napisał/a:
reduktor: scorpion


Podobno teraz juz nie sa tak dobrej jakosci.
Dosc czesto sa z nimi problemy ze nie trzymaja cisnienia.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 15-05-2009, 07:05   

na forum AC S.A. czyli forum staga, scorpion nadal robi furore i jest niezmiennie bardzo popularny
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
mateunia20 
Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 40
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 25-07-2009, 19:33   

Witam. jak jest cena instalacji sekwencyjnej do galanta 2.0 z 97r??za 2500zł da się założyć?? jaki zakład jest godny polecenia w Tomaszowie Mazowieckim, Rawie Mazowieckiej, lub w Skierniewicach woj.łódzkie??
 
 
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
Wysłany: 26-07-2009, 15:25   

mateunia20 napisał/a:
Witam. jak jest cena instalacji sekwencyjnej do galanta 2.0 z 97r??za 2500zł da się założyć?? jaki zakład jest godny polecenia w Tomaszowie Mazowieckim, Rawie Mazowieckiej, lub w Skierniewicach woj.łódzkie??

w Skierniewicach się nie orientuję ale w Sochaczewie jest człowiek zajmujący się LPG i jest naprawdę świetny i nie drogi. Tylko że terminy do niego to około 1-1,5 miesiąca czekania tyle ma zleceń.... Jak coś to PW
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
goro354 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 12
Skąd: Garwolin
Wysłany: 29-06-2016, 14:15   

Witam,

poszukuję dobrego gazownika, Warszawa i okolice. Posiadam Mitsu. Lancera, Instalacja LPG - BRC. Ktoś może mi polecić dobrego fachowca od BRC ? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.

[ Dodano: 21-07-2016, 15:12 ]
Witam,

Panowie, gdzie mogę dobrze wyregulować instalację BRC ? Interesuje mnie Warszawa i okolice. Zależy mi, żeby ktoś kompetentny rzetelnie podszedł do tematu. Dobrze wyregulowana instalacja ( przede wszystkim odpowiednia dawka/mieszanka ) to podstawa.

Pozdrawiam.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21-07-2016, 15:22   

Poszukaj może tutaj:
http://lpg-forum.pl/warsztaty-polecane.html
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
hedrik 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 28
Skąd: Lbn
Wysłany: 24-07-2016, 11:46   

Polecam zakład AG Serwis D. Stadnicki z Lublina. Zakładałem u niego w zeszłym roku instalację BRC SQ 32 (wtryski blue, zbiornik 630/53L, wlew pod klapką) do Lancera r.2007, silnik 1.6 70 KW. Opinia jest dopiero po przejechaniu 30 tys. i drugim przeglądzie gwarancyjnym. Z prostej przyczyny. Ciężko polecać jak się czegoś nie sprawdzi i nie przetestuje. Z czystym sumieniem mogę napisać, że wszystko jest ok. Spalanie w normie - 10% więcej niż brało benzyny. Linki do zdjęcia spod maski https://zapodaj.net/4ca9def71680e.jpg.html, zbiornik https://zapodaj.net/6473f82287681.jpg.html, wlew https://zapodaj.net/eb9462157204e.jpg.html.
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 27-07-2016, 16:30   

No więc morze ja o swoim. Przed wczoraj stukało mi równo 160k, 60 na lpg w 16 miesięcy. Instalka to:
Lpgtech 204, AC r01, wtryski baracudy na cztero centymetrowych wężykach a reszta nieważna, a i wlew pod tablicą rejestracjna ale to sam montowałem.

Warsztat montujący znajduje się we Wrocławiu i jest jednym z dwóch najdardziej polecanych warsztatów na dolnym Śląsku. Opinię mam o nich do du.... ponieważ walneli nieco kiche a cena serwisów to kosmos. Wymiana jednego filtra 100 a serwis z dwoma filtrami 150. Troszkę się na tym znam wiec za cenę jednego serwisu kupiłem kabelek, bo w moim arsenale kabli takowego nie było i w sumie podłączyłem tylko raz aby sprawdzić czy działa.

Przez te 60 tysi ani razu żaden CE nie wyskoczył i kompletnie żadnych problemów.
Spalanie adekwatne do mojej nogi. Komponenty nie naj droższe ale sądzę że w zupełności wystarczające do 4g63.
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-07-2016, 22:24   

hedrik, lepiej dobrze wyreguluj instalację bo spalanie LPG na poziomie większym tylko o 10% w stosunku do benzyny to trochę mało przez co może szybciej paść głowica, spalanie na LPG powinno być około 20% większe.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 28-07-2016, 20:37   

Własnie albo palisz LPG albo zawory...:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
hedrik 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 28
Skąd: Lbn
Wysłany: 03-08-2016, 18:55   

plecho1 napisał/a:
hedrik, lepiej dobrze wyreguluj instalację bo spalanie LPG na poziomie większym tylko o 10% w stosunku do benzyny to trochę mało przez co może szybciej paść głowica, spalanie na LPG powinno być około 20% większe.


Dzięki za podpowiedź, do gazownika mam niedaleko więc podjadę na dniach. Generalnie spalanie takie jak podałem jest głównie z trasy (90% mojej jazdy), w mieście wygląda to trochę inaczej. Tak czy siak skorzystam z rady. Pozdrawiam
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-08-2016, 10:17   

Chyba że masz dotryski benzyny co czasem stosują nieudolni gazownicy z Czakramu nieumiejący dobrze wyregulować instalacji LPG. Przestrzegam przed zbyt niskim spalaniem na LPG bo już był taki przypadek na forum, że właściciel też Lancera chwalił się bardzo niskim spalaniem i po pewnym czasie remontował głowicę.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-08-2016, 14:08   

U mnie instalacja ustawiona po AFR i spalanie gazu wyższe o ok 25-30% wyższe niż PB.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.