Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
MIGAJACA POMARANCZOWA KONTROLKA W NAPEDACH
Autor Wiadomość
Sebastian_T 
Forumowicz


Auto: Pajero 3.2, 2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 229
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-07-2016, 09:36   

Zadzwonić do Zbyszka lub przez e-pajero.
_________________
Sebastian_T
 
 
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 27-07-2016, 18:34   

więc tak , problem jest nadal , elektrozawory wymienione na nówki i w trasie po 15, później 22 km nadal środkowa mruga , co dalej ?
_________________
alexs6
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 28-07-2016, 07:23   

alexs6 napisał/a:
więc tak , problem jest nadal , elektrozawory wymienione na nówki i w trasie po 15, później 22 km nadal środkowa mruga , co dalej ?


Czy wymieniałeś oleje w reduktorze i w mostach? Radzę to zrobić
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 28-07-2016, 08:15   

alexs6 napisał/a:
więc tak , problem jest nadal , elektrozawory wymienione na nówki i w trasie po 15, później 22 km nadal środkowa mruga , co dalej ?

To musi coś być z instalacją albo podłączonymi wężykami.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 28-07-2016, 12:23   

oleje były wymieniane a ostatnio sprawdzane i jest czysto i poziom jest , co do instalacji nie wiem gdzie szukać więcej ( pod skrzynią biegów podłączone są trzy obok siebie na jednej listwie jakieś wtyki które są strasznie uwalone i oblepione , może zacznę od nich , odepnę - choć kiedyś próbowałem i nie dałem rady odpiąć , mają jakiś dziwny system zatrzaskowy ) , a co do wężyków to w elektrozaworach które dostałem nowe były inaczej podpięte wężyki pod króciec ten do którego podłącza się zewnętrzne wężyki i zamieniłem na tak samo jak były u mnie , wszystkie napędy ogólnie załącza bez najmniejszych problemów , wręcz myślę , że lepiej niż na tym starym elektrozaworze , gdzieś wcześniej wyczytałem , że mogą to być czujniki prędkości obrotowej wału , ale nawet nie wiem gdzie się znajdują
_________________
alexs6
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 28-07-2016, 12:52   

szukaj tylko w okolicy tych zaworków.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
robek295 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 100
Skąd: Iceland, Reykjavik
Wysłany: 28-07-2016, 13:11   

Sprawdz te trzy wtyczki na reduktorze one ida do czujnikow z gory reduktora, ja mialem na tej jednej kabel przerwany one sa w takich koszulkach przynajmniej u mnie i raz dzialalo dobrze a czasem pomaranczowa kontrolka bo widac raz stykal raz nie
 
 
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 28-07-2016, 13:32   

tylko nie wiem jak je wypiąć , albo siły nie mam , tym bardziej że auto stoi i podejście jest jakie jest , nie wiem czy jakimś płaskim śrubokrętem coś tam podhaczyć czy jak , bo palcami nie idzie . Panie Zbyszku w okolicy tych zaworków tylko kawałek są jeszcze przewody gumowe a później przechodzą w rurki które mogły skorodować

[ Dodano: 30-07-2016, 14:54 ]
Panie Zbyszku , miał Pan rację gdzie szukać , miałem możliwość obejrzenia drugiego takiego miśka pod maską i co się okazało ? elektrozawory znajdują się od przodu patrząc przed filtrem powietrza a za nim te rurki podciśnieniowe idą dalej , jedna z nich jest zakończona ( wystaje końcówka ku górze ) takim gumowym grzybkiem / zaślepką - u mnie tej zaślepki nie było , widocznie jakoś spadła , dziś ją zaślepiłem i auto znów fura jak nowe :) ))))
a nowe elektrozawory się przydadzą ponieważ mój misiek przed ich wymianą nie zawsze przełączał napędy i często po przełączeniu mrugała ta pomarańczowa - teraz napędy wchodzą bez zająknięcia
dziękuję za pomoc i pozdrawiam :)

[ Dodano: 03-08-2016, 21:18 ]
znów ja ...
niestety za wcześnie się cieszyłem , ostatnio auto zrobiło koło 70 km i nic a dziś znów co 20km mrugająca pomarańczowa , tracę już pomysły i może jakieś sugestie ? ? ? czemu raz robi trasę kilkudziesięciu km i nic a na drugi dzień odwala numery .....
_________________
alexs6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.