 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
MIGAJACA POMARANCZOWA KONTROLKA W NAPEDACH |
Autor |
Wiadomość |
Sebastian_T
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2, 2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 229 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-07-2016, 09:36
|
|
|
Zadzwonić do Zbyszka lub przez e-pajero. |
_________________ Sebastian_T |
|
|
|
 |
alexs6
Forumowicz alexs6
Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 87 Skąd: kłodzko
|
Wysłany: 27-07-2016, 18:34
|
|
|
więc tak , problem jest nadal , elektrozawory wymienione na nówki i w trasie po 15, później 22 km nadal środkowa mruga , co dalej ? |
_________________ alexs6 |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 28-07-2016, 07:23
|
|
|
alexs6 napisał/a: | więc tak , problem jest nadal , elektrozawory wymienione na nówki i w trasie po 15, później 22 km nadal środkowa mruga , co dalej ? |
Czy wymieniałeś oleje w reduktorze i w mostach? Radzę to zrobić |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 28-07-2016, 08:15
|
|
|
alexs6 napisał/a: | więc tak , problem jest nadal , elektrozawory wymienione na nówki i w trasie po 15, później 22 km nadal środkowa mruga , co dalej ? |
To musi coś być z instalacją albo podłączonymi wężykami. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
alexs6
Forumowicz alexs6
Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 87 Skąd: kłodzko
|
Wysłany: 28-07-2016, 12:23
|
|
|
oleje były wymieniane a ostatnio sprawdzane i jest czysto i poziom jest , co do instalacji nie wiem gdzie szukać więcej ( pod skrzynią biegów podłączone są trzy obok siebie na jednej listwie jakieś wtyki które są strasznie uwalone i oblepione , może zacznę od nich , odepnę - choć kiedyś próbowałem i nie dałem rady odpiąć , mają jakiś dziwny system zatrzaskowy ) , a co do wężyków to w elektrozaworach które dostałem nowe były inaczej podpięte wężyki pod króciec ten do którego podłącza się zewnętrzne wężyki i zamieniłem na tak samo jak były u mnie , wszystkie napędy ogólnie załącza bez najmniejszych problemów , wręcz myślę , że lepiej niż na tym starym elektrozaworze , gdzieś wcześniej wyczytałem , że mogą to być czujniki prędkości obrotowej wału , ale nawet nie wiem gdzie się znajdują |
_________________ alexs6 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 28-07-2016, 12:52
|
|
|
szukaj tylko w okolicy tych zaworków. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
robek295
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012 Posty: 100 Skąd: Iceland, Reykjavik
|
Wysłany: 28-07-2016, 13:11
|
|
|
Sprawdz te trzy wtyczki na reduktorze one ida do czujnikow z gory reduktora, ja mialem na tej jednej kabel przerwany one sa w takich koszulkach przynajmniej u mnie i raz dzialalo dobrze a czasem pomaranczowa kontrolka bo widac raz stykal raz nie |
|
|
|
 |
alexs6
Forumowicz alexs6
Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 87 Skąd: kłodzko
|
Wysłany: 28-07-2016, 13:32
|
|
|
tylko nie wiem jak je wypiąć , albo siły nie mam , tym bardziej że auto stoi i podejście jest jakie jest , nie wiem czy jakimś płaskim śrubokrętem coś tam podhaczyć czy jak , bo palcami nie idzie . Panie Zbyszku w okolicy tych zaworków tylko kawałek są jeszcze przewody gumowe a później przechodzą w rurki które mogły skorodować
[ Dodano: 30-07-2016, 14:54 ]
Panie Zbyszku , miał Pan rację gdzie szukać , miałem możliwość obejrzenia drugiego takiego miśka pod maską i co się okazało ? elektrozawory znajdują się od przodu patrząc przed filtrem powietrza a za nim te rurki podciśnieniowe idą dalej , jedna z nich jest zakończona ( wystaje końcówka ku górze ) takim gumowym grzybkiem / zaślepką - u mnie tej zaślepki nie było , widocznie jakoś spadła , dziś ją zaślepiłem i auto znów fura jak nowe ))))
a nowe elektrozawory się przydadzą ponieważ mój misiek przed ich wymianą nie zawsze przełączał napędy i często po przełączeniu mrugała ta pomarańczowa - teraz napędy wchodzą bez zająknięcia
dziękuję za pomoc i pozdrawiam
[ Dodano: 03-08-2016, 21:18 ]
znów ja ...
niestety za wcześnie się cieszyłem , ostatnio auto zrobiło koło 70 km i nic a dziś znów co 20km mrugająca pomarańczowa , tracę już pomysły i może jakieś sugestie ? ? ? czemu raz robi trasę kilkudziesięciu km i nic a na drugi dzień odwala numery ..... |
_________________ alexs6 |
|
|
|
 |
|
|