Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS 1.6] [PRZEPUSTNICA] - Problem po czyszczeniu przepustni
Autor Wiadomość
SiMa 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1.6 (4g18) Family 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 368
Skąd: Opole; Kępno
Wysłany: 12-04-2016, 18:04   

Cześć ponownie :D
Mam kolejny, dziwny problem z przepustnicą.
Gdy podczas jazdy wcisnę sprzęgło, to obroty spadają do 1100 - 1000 rpm, do normalnych obortów biegu jałowego spadają dopiero, gdy zatrzymam auto.
Jest to dla mnie trochę dziwne...Ma ktoś jakiś pomysł??
_________________

 
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 12-04-2016, 21:40   

SiMa, to jest rzecz normalna, nie przejmuj się.
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
SiMa 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1.6 (4g18) Family 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 368
Skąd: Opole; Kępno
Wysłany: 17-04-2016, 21:21   

Janq napisał/a:
SiMa, to jest rzecz normalna, nie przejmuj się.


W sensie, że każdy mitsu tak ma, czy tylko 4g18?

Jeżdżę jeszcze dwoma innymi autami i tam po wciśnięciu sprzęgła spada do 750 - 900 obrotów, więc to był mój punkt odniesienia.
_________________

 
 
 
art2310 
Nowy Forumowicz
art2310

Auto: MSS 1,6 Family 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 8
Skąd: Stare Bojanowo
Wysłany: 02-10-2016, 01:02   

Witam.Mam mały problem z obrotami po właczeniu świateł mijania.Wczoraj wyczyściłem przepustnicę,odłączyłem akumulator,zrobiłem adaptację na wolnych obrotach do włączenia się wentylatora chłodnicy.Wieczorem pojechałem z żoną do znajomych i zaczęły się cuda.Silnik na wolnych obrotach trzyma 780 obr/min.Po włączniu świateł podnoszą się na 1050 obr/min.Podczas jazdy przy zmianie biegów jak puszczę gaz i wcisnę sprzęgło obroty najpierw podnoszą sie do 2200 obr/min a dopiero potem spadają do 1050 obr/min.Podpięcie do EvoScana nic nie pokazuje,parametry niby ok a jednak cos nie tak.Pomóżcie jak możecie. :?: :?: :?:
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-10-2016, 09:20   

Pytanie, czy podczas nauki dajesz mu możliwość nauki też pod obciążeniem (światła, ogrzewanie włączone) :?: .
Spróbuj jeszcze raz zrobić reset i przeprowadzić naukę może pomoże a na pewno nie zaszkodzi 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
art2310 
Nowy Forumowicz
art2310

Auto: MSS 1,6 Family 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 8
Skąd: Stare Bojanowo
Wysłany: 02-10-2016, 18:04   

Adaptację robiłem jak kiedyś przy Fiacie Brava.Wyciśnięty padał sprzęgła,zaciągnięty hamulec ręczny silnik odpalony i chodzi na wolnych obrotach do wlaczenia wentylatora chłodnicy.W Bravie się to sprawdzało a tu chyba nie.
_________________
Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-10-2016, 20:33   

W mitsu wygląda to mniej więcej tak.

-odpalasz silnik i na luzie bez dotykania gazu czekasz aż się włączy wentylator
-następnie gasisz silnik
-po paru minutach odpalasz ponownie, tylko tym razem włączasz światła, nawiew ciepły na maksa, radio i czekasz aż się włączy wiatrak
-następnie gasisz silnik

Teoretycznie to wszystko i już powinien chodzić :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
art2310 
Nowy Forumowicz
art2310

Auto: MSS 1,6 Family 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 8
Skąd: Stare Bojanowo
Wysłany: 02-10-2016, 20:37   

Jutro sprawdzę czy to działa.Dzięki.

>>........................................................................................
Adaptacja zrobiona jest lepiej niż było ale jeszcze za wolno silnik schodzi z obrotów i niestety spalanie wzrosło o jakieś 1,2-1,6 l więcej.Przed czyszczenie śednio 7,8-8,6 teraz niżej 9,4 nie można zejść a czasem 11 l/100km też pokaże.Silnik krokowy też obejrzałem,wyczyściłem kanały doprowadzajace powietrze i na razie brakuje mi pomysłów.Jutro dłuższa trasa 140km w jedną stronę to zobaczę ile spali i może klepki w ECU sie poustawiają.
_________________
Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
Redgor 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2016
Posty: 2
Skąd: Siedlce
Wysłany: 06-10-2016, 22:15   

Silnik krokowy łatwo sprawdzić czy jest dobry. Odpinasz wtyczkę, bierzesz multimetr uniwersalny, ustawiasz na mierzenie wartości oporu "om" i mierzysz dwie cewki silniczka. Wartość powinna wahać się w przedziale 45-60 "om". A mechanicznie to oczywiście należy go przeczyścić. Pozdrawiam :)
 
 
art2310 
Nowy Forumowicz
art2310

Auto: MSS 1,6 Family 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 8
Skąd: Stare Bojanowo
Wysłany: 07-10-2016, 23:07   

Zrobiłem adaptację bez obciążenia silnika,potem z obciążeniem ale tak naprawdę to dopiero wyjazd w trasę zrobił swoje.Do pierwszego wygaszenia silnika obroty jeszcze trochę wariowały ale dało sie jechać.Po zgaszeniu silnika i odpaleniu go po ok.20 minutach postoju wszystko wróciło do normy.Teraz wiem jak zrobić adaptację w Mitsubishi.Z Fiatem nie miałem takich problemów. :D
_________________
Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.