Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Elektryczny podgrzewacz wstępny bloku silnika
Autor Wiadomość
Nesene 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 65
Skąd: 3city
Wysłany: 13-11-2016, 09:20   

u mnie na dole deski jest przycisk Heat rozumiem że to do tej grzałki o której piszecie, tylko problem ze jakoś efektów nie czuję. Jak sprawdzić czy to działa?
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 13-11-2016, 15:31   

bluecd napisał/a:

Czy ten otwor w bloku wymaga gwintowania czy to w miare prosty montaz?

Wygląda na to, że sam montaż jest prosty: wyjęcie zaślepki, włożenie grzałki i dociągnięcie śrubą "pazurków". Natomiast nie wiem, jakie jest podejście do boku silnika. :wink:
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-11-2016, 00:22   

ALe to jednak najwyrazniej grzalka na kabel sieciowy 220V, za tania i za prosta zeby sterowac takim pradem na 12V.
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 14-11-2016, 11:09   

To może coś z tych grzałek:
https://www.google.pl/sea...NSSgHqjkicCM%3A
...wystarczy wpiąć w obieg płynu chłodzącego i zasilić nieco mocniejszym przekaźnikiem.
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-11-2016, 18:57   

Georg napisał/a:
To może coś z tych grzałek:
https://www.google.pl/sea...NSSgHqjkicCM%3A
...wystarczy wpiąć w obieg płynu chłodzącego i zasilić nieco mocniejszym przekaźnikiem.



P IV ma webasto w opcji? Pasowaloby do naszego? Ktos-cos?

http://doc.webasto-russia...007_3.2_d_E.pdf
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-11-2016, 07:28   

bluecd napisał/a:
Georg napisał/a:
To może coś z tych grzałek:
https://www.google.pl/sea...NSSgHqjkicCM%3A
...wystarczy wpiąć w obieg płynu chłodzącego i zasilić nieco mocniejszym przekaźnikiem.



P IV ma webasto w opcji? Pasowaloby do naszego? Ktos-cos?

http://doc.webasto-russia...007_3.2_d_E.pdf


Fabrycznie chyba nie bylo, przynajmniej jak szukalem auta to zdarza się niezwykle rzadko i raczej nie jest to montaż fabryczny. Ja mam takie położone przez poprzedniego właściciela i jest rewelacyjne. Nawet nie wyobrażam sobie diesla bez tego wynalazku. W drugim aucie sam zakładałem i w zasadzie teraz nie wiem co to skrobaczka do szyb ;-) Pewnym minusem są koszty ale komfort jest niesamowity. Polecam sterowanie przez GSM, ja akurat nie mam ale jest najbardziej uniwersalne.
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-11-2016, 12:21   

ruks napisał/a:
bluecd napisał/a:
Georg napisał/a:
To może coś z tych grzałek:
https://www.google.pl/sea...NSSgHqjkicCM%3A
...wystarczy wpiąć w obieg płynu chłodzącego i zasilić nieco mocniejszym przekaźnikiem.



P IV ma webasto w opcji? Pasowaloby do naszego? Ktos-cos?

http://doc.webasto-russia...007_3.2_d_E.pdf


Fabrycznie chyba nie bylo, przynajmniej jak szukalem auta to zdarza się niezwykle rzadko i raczej nie jest to montaż fabryczny. Ja mam takie położone przez poprzedniego właściciela i jest rewelacyjne. Nawet nie wyobrażam sobie diesla bez tego wynalazku. W drugim aucie sam zakładałem i w zasadzie teraz nie wiem co to skrobaczka do szyb ;-) Pewnym minusem są koszty ale komfort jest niesamowity. Polecam sterowanie przez GSM, ja akurat nie mam ale jest najbardziej uniwersalne.


Ale to grzeje wnetrze a nie silnik?
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17-11-2016, 16:59   

Ja mam webasto, grzeje zarówno silnik jak i kabinę odpalane na pilota :wink:
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-11-2016, 21:04   

TangoKK napisał/a:
Ja mam webasto, grzeje zarówno silnik jak i kabinę odpalane na pilota :wink:


Dasz konkretny typ/marke/model czy to obojetne bo dobieraja do autka?
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
robek295 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 100
Skąd: Iceland, Reykjavik
Wysłany: 19-11-2016, 10:38   

TangoKK napisał/a:
Ja mam webasto, grzeje zarówno silnik jak i kabinę odpalane na pilota :wink:


ja mam odpalanie auta na pilota juz sie z tym uporalem i podlaczylem jestem mega zadowolony z tego, wczesniejszy system chyba byl wadliwy bo sie przepalaly przekazniki w centralce dwie sztuki padly czyli nie warto kupowac pierwszego lepszego :lol:
 
 
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-11-2016, 07:51   

bluecd napisał/a:
ruks napisał/a:
bluecd napisał/a:
Georg napisał/a:
To może coś z tych grzałek:
https://www.google.pl/sea...NSSgHqjkicCM%3A
...wystarczy wpiąć w obieg płynu chłodzącego i zasilić nieco mocniejszym przekaźnikiem.



P IV ma webasto w opcji? Pasowaloby do naszego? Ktos-cos?

http://doc.webasto-russia...007_3.2_d_E.pdf


Fabrycznie chyba nie bylo, przynajmniej jak szukalem auta to zdarza się niezwykle rzadko i raczej nie jest to montaż fabryczny. Ja mam takie położone przez poprzedniego właściciela i jest rewelacyjne. Nawet nie wyobrażam sobie diesla bez tego wynalazku. W drugim aucie sam zakładałem i w zasadzie teraz nie wiem co to skrobaczka do szyb ;-) Pewnym minusem są koszty ale komfort jest niesamowity. Polecam sterowanie przez GSM, ja akurat nie mam ale jest najbardziej uniwersalne.


Ale to grzeje wnetrze a nie silnik?


U mnie grzeje i to i to ale są wersje z zaworem że możesz przestawiać czy chcesz samo wnętrze czy silnik też. Przejrzałem teraz ten pdf i u mnie jest właśnie tak zainstalowane jak tam na zdjęciach więc może to i fabryczny montaż. Mam termo Top C
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-01-2017, 15:22   

Krzyzak napisał/a:
wojtyszka napisał/a:
rano wsiadasz masz cieplutki samochod
jakby co, to chętnie sprzedam swoją "farelkę" DEFA - jak cała reszta nie nadaje się do tego co reklamują w folderach
chcesz porządnie to tylko coś w stylu WEBASTO 5kW
te DEFA 500W = szkoda kasy


Zamierzam wstawic DEFA 1400W, takie to slabe czy jak?
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
mielec 
Nowy Forumowicz
mielec

Auto: Pajero 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 21
Skąd: Prudnik
Wysłany: 31-01-2017, 22:01   

Witam.
Podgrzewacz o którym mowa wyżej (fabryczny) posiadam. Włącznik poniżej kierownicy po jej prawej stronie. Uruchamia się jedynie po przestawieniu kierunku nadmuchu powietrza na nogi.
Ciepłe powietrze idzie zaczyna iść do kabiny nieco szybciej.
 
 
zeeb 
Mitsumaniak
:)


Auto: Pajero III 3.2 DID A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 192
Skąd: Tychy
Wysłany: 07-02-2017, 11:53   

Też mam wersję fabryczną. Jeszcze 3-4 lata temu działało kapitalnie. Przy -10 ciepełko zaczynało lecieć po ok kilometrze. Teraz jest słabiutko. Niby jeszcze coś tam daje ale to już nie to. Generalnie misiek zaczął słabo grzać. Trzeba spoooro przejechać żeby osiągnął normalną temperaturę.
_________________
[img]http://img114.imageshack.us/img114/3454/7nvu7vm7.gif[img]
 
 
 
mielec 
Nowy Forumowicz
mielec

Auto: Pajero 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 21
Skąd: Prudnik
Wysłany: 09-02-2017, 21:17   

Dobrze było by sprawdzić termostat. Koszt niewielki a poprawa w chłodzeniu olbrzymia. Nie jestem pewien ale powinno też pomóc przy używaniu dodatkowych urządzeń grzewczych.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.