Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Pajero III] Chce kupic Pajero - prosze o opinie Nowicjusz :
Autor Wiadomość
Radoslav_Gniew 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1
Skąd: Gniewoszow
  Wysłany: 16-11-2016, 18:19   [Pajero III] Chce kupic Pajero - prosze o opinie Nowicjusz :

Witam!

Dopiero sie zarejestrowalem na forum. Mieszkam w gorach kolo Miedzylesia i niestety przyszlo zmienic samochod (25letni Landek sie skonczyl)

Chce sprobowac z Pajero (chyba najlepsza opcja przy budzecie 25-30 tys. zl)

Takie cos znalazlem

http://otomoto.pl/oferta/...a-ID6yAsst.html

Co o tym myslicie? Zawieszenie w dobrym stanie. Licznik oczywiscie przekrecony, na podstawie danych z niemieckiego VIN i CEPIKu zakladam ze ma zrobione 270 tys. km (wjezdzal do Polski w 2009 roku) Pompa byla zmieniana

Wiem ze najlepszy bylby 2006 rocznik :) ale na dzisiaj mnie nie stac :)
 
 
jepm 
Forumowicz
jepm

Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 318
Skąd: Warszzwa
Wysłany: 17-11-2016, 09:37   

Przebieg 111kkm (a wynika że 270kkm) i niedawno regenerowana pompa wymienione tarcze i klocki - kolejny altruista ?
A opis dalej - poezja :D
Szczerze ? W 90% prawdopodobnie pic na wodę. Jeżeli była robiona pompa to powinien być zmieniony zbiornik - jak nie to prawdopodobnie reanimowanie do szybkiej sprzedaży po padniętej pompie. Podana cena i mydlenie oczu Boschem (przecież to nie pompa Boscha) nie wskazują zbytnio na porządna regenerację.
Przy tym wszystkim cena raczej z kosmosu - tyle to za auto z potwierdzona historią i naprawdę serwisowane.
Jeżeli masz blisko to oczywiście możesz rzucić okiem jeżeli daleko to szkoda zachodu - takich cudów jest cała masa.

Za 30 tys nadal masz szansę trafić coś z porządna historią - a jak nie to szukaj za 20 a 10 będziesz miał na doprowadzenie do stanu używalności według Twoich wymagań a nie zapewnień sprzedającego.

Miałeś Landka to wiesz - przede wszystkim zdrowe blachy i rama (w Pajero oczywiście typowej ramy brak - masz szczątkową zintegrowana z nadwoziem - tym bardziej blachy ważne) mechanikę zawsze można zrobić. Co do pompy to zawsze uważam ze lepiej z niezmienianą, ale odpowiednim upustem w cenie a potem robić to samemu - wiesz co masz.
 
 
APC82 
Nowy Forumowicz

Auto: P IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2015
Posty: 7
Skąd: Gorzow
Wysłany: 19-11-2016, 19:18   

Ten samochód sprzedawał PROFTEC Międzyrzecz za 20000zł. Pompę niby robili (nie wiem jak ponieważ dają tylko 1 miesiąc gwarancji), zbiornik nowy blaszany. Byłem oglądać te auto - przebieg ma zdecydowanie większy niż deklarowany - szacuję na 300-400 tysięcy. Przód samochodu raczej do lakierowania z racji licznej ilości odprysków, połamany przedni grill,tylna klapa pod szybą zgnita i zaklejona karbonową folią, to samo z nadkolami tylnymi pod drzwiami, nad prawym przednim kołem nadkole tak zgnite że palcami odrywałem kawałki blachy (dalej nie sprawdzałem). Z tego co pamiętam miał wymienione tarcze hamulcowe na obydwu osiach. Na tylnej szybie są ślady po naklejce dealera z niemiec - zadzwoniłem ale niestety nie mieli żadnej historii tego auta.

Niestety ale te auto nie było warte nawet tych 20000zł.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 20-11-2016, 13:37   

Radoslav_Gniew napisał/a:
(...) Pajero (chyba najlepsza opcja przy budżecie 25-30 tys. zl) (...)

Wiem ze najlepszy bylby 2006 rocznik :) ale na dzisiaj mnie nie stać :)

Te za 25.000 - 30.000,- PLN dojeżdżają do trzeciej setki.
Za rocznik 2006 z prawdziwym przebiegiem do 150 tys km trzeba wyłożyć co najmniej cztery dychy.
 
 
Szadi 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 109
Skąd: Zagranica/N.irleand
Wysłany: 16-06-2018, 21:12   

Jako iz nieche zakaldac nowego podobnego tematu podlaczam sie pod ten

Witam Kolegów zastanawiam sie nad zmiana Mojego Mitsu outlander II w , Diselu na Shogun long3gen w benzynie wiem pali jak czolg .. ale wlasciwosci terenowe sa lepsze niz outlandera ktorym latalem w teren .. tylko ten przeswit slaby 18 cm ;/ a Landrovera discovery niechce :P na co zwrócic uwage przed zakupem ? ponoc rama ? mam na oku egzemplaz z 2004 roku versje w wypasie Elegance Gdi A Lwb nie bylem ogladac jeszcze ale zastanawiam sie czemu cena jest nieco nizsza niz inne egzemplarze. Prezebieg auta ok wedlug bazy DVLA tutejszy 138,000 miles max 2-3+ tys mili w ciagu roku robione .. kolo twierdzi ze pompa byla wymieniona w 2016.. a co jeszcze sie szykuje tego niewiem ;/ Pytanie jeszcze mam jak te auta znosza LPG ? bo jesli bym kupil to zastanawial bym sie nad instalacjá .. https://www.gumtree.com/p...-gdi/1301390490 opinie ? :?:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.