Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero 3 po lifcie
Autor Wiadomość
volvox_globator 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DI-D 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 34
Skąd: Puławy
Wysłany: 27-02-2017, 10:48   

Dorzucę swoje 3 grosze:
W trasie auto (PIII) nie jest takie złe, w tym roku byłem nim w Szwajcarii, 1350km w jedną stronę w jeden dzień, na oponach BFGoodrich A/T i po dojechaniu na miejsce nie czułem się zmęczony. Według mnie jest to bardzo dobre auto też na trasę. Dosyć głośne, wolne ale na trasę też dobre. Gdybym miał PIV byłbym już zupełnie szczęśliwy, bo jednak co by nie mówić PIV jest cichsze niż PIII, a i wersja 200KM ma więcej sensu w przypadku załadowanego samochodu z kompletem osób i trumienką na dachu (szczególnie odczuwalne w PIII na podjazdach pod większe wzniesienia - czasem wyraźnie brakuje mocy).
_________________

 
 
piotras78 
Forumowicz

Auto: Kilka, ale nie Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2017
Posty: 147
Skąd: Mazo
Wysłany: 27-02-2017, 23:11   

Napisałem "ch" i admin się pluje? To domowe przedszkole?
T3kA napisał/a:

Powiem bez cytatow - bo to swietny rodzinny suv. Zreszta pierwsze zdanie Twoje to okresla, tylko ze miedzy wierszami.

Jako rodzinny suv tak, ale nie auto w trasę. I jakoś moje pierwsze zdanie tego nie określa ;)
T3kA napisał/a:
Wlasciwosci terenowe ma lepsze niz pseudo 4x4 z chujdexami

1. to oczywiste
2. admin się nie czepia? ;)
T3kA napisał/a:
ale to i tak po to zeby jakis bogaty niemiec cofnal swoja lodzia na plazy w wode.

Bogaty Niemiec to sobie kupi X5 albo Range Rovera a nie jeździ 15. letnim pajero 3 ;)
T3kA napisał/a:
Bmw to zlom na kolach w tej cenie.

Widziałem za to kilka cudownych P3 za 25-30 tysięcy, same nówki z salonu, dlatego nadal szukam auta ;)
volvox_globator napisał/a:
1350km w jedną stronę w jeden dzień, na oponach BFGoodrich A/T i po dojechaniu na miejsce nie czułem się zmęczony.

Nie no moim zdaniem byłeś wypoczęty. Lepiej niż tuż po przebudzeniu...
Ja pierdykam, ale ludzie piszą głupoty. Jak w dniu świra- MOJA RACJA JEST NAJMOJSZA!!!!!
Byle jako auto z segmentu C jak octavia będzie DUŻO BARDZIEJ wygodna na trasie niż Pajero. Niestety to auto to czołg, ma to swoje plusy, ale minusem jest to, że już od 80-90 km/h robi się w kabinie głośno. Przy prędkościach autostradowych jest ciężko, więc jeśli ktoś mi powie bądź napisze, że przejechał 500 600 czy 1000 kilometrów i nie jest zmęczony jak koń po westernie to musi być szeregowym pracownikiem najgorszej korporacji i lubi być wyzywanym i ogólnie jak jest źle. Innej drogi nie widzę.
Polecam zanim wyda się jakąś opinię w oparciu o fakt, że moje = najlepsze przejechać się innym autem.
 
 
Lutek 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-02-2017, 10:11   

Dzień doby! Pozdrawiam wszystkich właścicieli / czołgów/ nie obrażaj chamie ludzi!
 
 
kurpi 
Forumowicz


Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 82
Skąd: Mikołów
Wysłany: 28-02-2017, 11:15   

Czy to auta nadaje się w trasę,to zależy od tego,czym ktoś wcześniej jeździł.Przed misiem miałem kyrona,i mogę śmiało powiedzieć,że to było auto rodzinne,nadające się w trasę (dobre przyspieszenie,małe spalanie,w środku cisza jak w s-kalsie,mimo ,że na zewnątrz silnik nie brzmiał zbyt pięknie),duży bagażnik i robiło w terenie.Minus to sztywny napęd 4x4,i dlatego mam teraz misia z wyśmienicie działającym super select.Ale w trasę to auto nadaje się średnio,głównie z powodu hałasu w samochodzie i dużego spalania.Jeżeli go wygłuszyć,to byłby prawie ideał,bo auto już jest ciężkie (z kompletem osłon,bez stalowych zderzaków) waży ponad 2,5 tony,po wygłuszeniu pewnie by ze 100kg przybyło ,co może nie ma znaczenia na trasie,ale w terenie już tak.
_________________

 
 
Bartek5 
Forumowicz


Auto: Z Pajero na LADA 4x4 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: Kalwaria Zeb.
Wysłany: 28-02-2017, 14:03   

Co Wy tam wszyscy wiecie o komfortach.....

140 km/h po autostradzie NIVĄ z b. głośnym wydechem na oponach m/t...

...to jest dopiero przeżycie....niezapomniane.... :badgrin: :mrgreen:
 
 
piotras78 
Forumowicz

Auto: Kilka, ale nie Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2017
Posty: 147
Skąd: Mazo
Wysłany: 28-02-2017, 22:01   

Lutek napisał/a:
Dzień doby! Pozdrawiam wszystkich właścicieli / czołgów/ nie obrażaj chamie ludzi!

Jak nie masz argumentów to zwieź obornik zamiast "udzielać się" na forum.
Swoją drogą to forum to jest pełne absurdów, napisz "ch" - admin zaraz pouczy, zwyzywaj od chamów- spoko!
Cytat:
Czy to auta nadaje się w trasę,to zależy od tego,czym ktoś wcześniej jeździł.

Polska mowa krwawi. Nie, to czy auto nadaje się na trasę zależy od tego jak jest wyciszone, jaki ma silnik, jakie ma fotele itd. Gdyby nie brak wyciszenia Pajero byłoby całkiem fajne, ale SUV nigdy nie będzie połykaczem kilometrów.
kurpi napisał/a:
Ale w trasę to auto nadaje się średnio,głównie z powodu hałasu w samochodzie i dużego spalania.

O tym właśnie piszę.
Bartek5 napisał/a:
Co Wy tam wszyscy wiecie o komfortach.....

140 km/h po autostradzie NIVĄ z b. głośnym wydechem na oponach m/t...

...to jest dopiero przeżycie....niezapomniane.... :badgrin: :mrgreen:

Osiągnij vmax w prawie 200 konnym nakedzie to zobaczysz co to znaczy wyciszenie i walka z wiatrem ;)
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 28-02-2017, 22:22   

Panowie ogarnijcie się, nie trolujcie posta. Fakt jest taki że jeśli chodzi o auto terenowe to żadne Pajero nie dorówna. Nie porównujcie samochodów osobowych do terenowych, skody do Pajero ponieważ to absurd. Proponuje skończyć tą bezsensowną wymianę postów, do niczego nie dąży
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
piotras78 
Forumowicz

Auto: Kilka, ale nie Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2017
Posty: 147
Skąd: Mazo
Wysłany: 01-03-2017, 21:05   

Michał_PIII napisał/a:
Fakt jest taki że jeśli chodzi o auto terenowe to żadne Pajero nie dorówna.

Wcale wrangler nie będzie lepszy ;)
Michał_PIII napisał/a:
Nie porównujcie samochodów osobowych do terenowych, skody do Pajero ponieważ to absurd.

Właśnie nie wiem, 90% ludzi bierze Pajero, bo to duże auto. Mało kto potrzebuje SS2 tak naprawdę. Haldex wystarczyłby w zupełności do przejechania po lekkim śniegu czy błocie. Nikt się nie przebija do domu przez szuwary. Ponadto wcześniej niż napęd ciała dadzą opony.
Poza tym dla mnie to wartościowe porównanie. Tym bardziej, że pajero ciężko kupić i zazwyczaj są w słabym stanie. Sporo ludzi wzięło Pajero żeby się pokazać (patrz wyżej) i nie miało pieniędzy na utrzymanie tak dużego auta.
 
 
Maciejka1 
Nowy Forumowicz

Auto: do tej pory był lr disco 300 t
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2016
Posty: 4
Skąd: Elbląg
Wysłany: 03-03-2017, 21:58   

No to ja też coś od siebie dodam:
1. Kupiłem Pajero z 2001 roku i nie mam problemu z pompą (nie była wcześniej robiona), rudej też mało nawet bardzo
2. Wcześniej jeździłem LR disco 300 power :) więc dla mnie pajero jest autem szybkim i wygodnym, w tym roku przejdzie test w albanii
3. Pisanie że nie da się takim autem jechać 1000 km bez zmęczenia jest absolutnym brakiem znajomości tematu albo wożenia tyłka w osobówce ( kiedyś sam tak myślałem teraz nie widzę siebie w plaskaczu)
4. Pajero 4 chyba nie jest cichsze od 3 mam porównanie z jednym egzemplarzem i jest on zdecydowanie głośniejszy
5. Pajero robi w terenie ale wg, mnie jest za ciężki więc jest to trochę bezsensu (zgodzę się że najważniejsze w takim przypadku są opony ale tez i waga)

Do twórcy tematu - kupuj chłopie pajero tylko mniej świadomość że to nie osobówka i koszta utrzymania są większe, a pompę i bak i tak będziesz robił i tak. Spalanie podobne do LR Disco 2 więc bez tragedii.
 
 
piotras78 
Forumowicz

Auto: Kilka, ale nie Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2017
Posty: 147
Skąd: Mazo
Wysłany: 04-03-2017, 13:39   

Maciejka1 napisał/a:
3. Pisanie że nie da się takim autem jechać 1000 km bez zmęczenia jest absolutnym brakiem znajomości tematu albo wożenia tyłka w osobówce ( kiedyś sam tak myślałem teraz nie widzę siebie w plaskaczu)

Chyba rozbijając na dwa dni ;)
Niestety za dużo robię tras, żeby wierzyć w takie bajki.
Głośne auta mają te podstawową wadę na trasie, że jadąc powoli jest cicho, ale dany dystans pokonuje się dłużej(przez co się człowiek dłużej męczy), a jadąc szybciej mocno spada komfort. I tak źle i tak niedobrze ;)
Maciejka1 napisał/a:
Do twórcy tematu - kupuj chłopie pajero tylko mniej świadomość że to nie osobówka i koszta utrzymania są większe

Ja na jego miejscu bym się zastanowił. Na te kilka pajero, które widziałem to we wszystkich do roboty jest już sporo a auto jest fajne, ale dla kogoś, kto mieszka w górach albo na jakieś głębokiej i dalekiej wsi, z której chce czasem wyjechać.
 
 
Born 
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-03-2017, 12:32   

Chyba nikt nie oczekuje od takiego samochodu spalania 5-6 l, ja pomykam swoim po Wawie, pije 13 litrów i nie chce mniej, ale tego się spodziewałem i nie płaczę. Ruda bierze na nadkolach, pompa na razie ok, małe problemy ze skrzynią i z chłodzeniem-koszty spore, ale da się przeżyć. zrobiłem nim przez rok dwie trasy po Polsce-hałas przy 130 jak w Mondeo, mój pies śpi na tylnej kanapie bez pobudek. Komfort dostateczny, poczucie bezpieczeństwa i ładowność małego autobusu :) Jadąc na wakacje, nie zastanawiam się nawet o ograniczaniu bagażu, tylko ładuje jak leci ;) Jedynym samochodem, na który bym się zamienił jest Jeep Grand Cherokee V8. :mrgreen:
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 09-03-2017, 15:07   

piotras78 napisał/a:

Maciejka1 napisał/a:
3. Pisanie że nie da się takim autem jechać 1000 km bez zmęczenia jest absolutnym brakiem znajomości tematu albo wożenia tyłka w osobówce ( kiedyś sam tak myślałem teraz nie widzę siebie w plaskaczu)

Chyba rozbijając na dwa dni
Niestety za dużo robię tras, żeby wierzyć w takie bajki.


Nie przesadzaj , mając Pajero jeżdziłem w trasy do Tyrolu po 1200-1400 km i nie było żadnego problemu.
Prędkośc na autostradach 130-140 km /h .
Najdłuższa trasa zrobiona jednorazowo , z 3 godzinnym snem w samochodzie , i dwoma kierowcami to 2800 km do Hiszpanii. I nikt z pasażerów nie był zmęczony ani ...... :wink:
Ale nie twierdzę , że u wszystkich będzie tak samo .
Mam kolegę dla którego trasa 1200 km musi być rozbita na dwa dni z noclegiem , i porusza się samochodem dużo bardziej komfortowym niż Pajero :wink:

Mam propozycję piotras78 , kup , pojeździj , pół roku, rok, i dopiero wtedy się wypowiadaj . Będziesz bardziej wiarygodny . :wink:
Podstawowa różnica między tymi, którzy się tu wypowiadają a Tobą jest ta, że oni Pajero użytkują na codzień , Ty kilka sztuk widziałeś .
Ja też widzialem kilka Ferrari :wink: :wink:
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 09-03-2017, 15:28   

ja robię dystanse po 1500 km ze spokojem i wysiadam nie zmęczony mam ponad 190 cm. wzrostu.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
piotras78 
Forumowicz

Auto: Kilka, ale nie Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2017
Posty: 147
Skąd: Mazo
Wysłany: 09-03-2017, 20:56   

Nie no faktycznie, wziąłem sobie na weekend pajero demo z salonu i faktycznie macie rację. Wsiadłem w piątek wieczór zmęczony po pracy i od razu kierowałem się na Madryt, kiedy już po tej dobie dojechałem pomyślałem- ale nudy, jadę dalej i wróciłem w niedzielę wieczorem. Nigdy, ale to nigdy w życiu nie spędziłem bardziej relaksującego weekendu. Myślę, że w centrach handlowych zamiast foteli do masażu powinien być symulator jazdy pajero ;)
Skoro wy robicie po tysiąc czy dwa tysiące kilometrów na raz i mimo tego, że prowadzicie nie jesteście zmęczeni to nic tak nie uspokaja jak jazda tym Mitsu.
 
 
Misieeek 
Nowy Forumowicz

Auto: MP3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2017
Posty: 1
Skąd: GLC
Wysłany: 17-03-2017, 19:19   

Kup 3 po lifcie 04/06 i wymień zbiornik. Przepatrz pompę i rozrząd. Wymień oleje płyny filtry, załóż 2 aku. Zakonserwuj podwozie.
Cenowo 35-45 tys
Aaaa... kup 2 auto na zakupy małe jakieś.

Ja mam P3 nie narzekam. Jak dbasz to masz. Czołg to fakt. Ale za to zaj....ty. Na haku 3300kg Każdą przyczepę pociągniesz. Jak nie masz tej kasy, nie baw się w to. Szkoda Twoich nerwów. Pali jak mu potrzeba.

Możesz kupić P4 ale to już droższa zabawa.

Kto ma i miał to wie. Ja bym nie zamienił. No może na P4 z Dubaju... na razie o tym nie myślę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.