Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Różnice w prześwicie między 2.0 DiD DPF i bez
Autor Wiadomość
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 17-03-2017, 18:52   Różnice w prześwicie między 2.0 DiD DPF i bez

Cześć Wszystkim.

Instrukcja podaje: prześwit (bez obciążenia) dla modeli 2000: 205 mm i 178 mm dla wersji z DPF.

Czy Ktoś orientuje się może z czego wynika ta różnica ?
Jak najprościej sprawdzić czy mam DPF czy nie ?
Jeżeli mam DPF, to czy jest możliwość zwiększenia prześwitu do takiego jak dla auta bez DPF ? Czy zawieszenia obu wersji różnią się czymś ? (A jeszcze lepiej do prześwitu dla wersji 2.4 i 3.0)

Może Ktoś wie też, czy zawieszenie od wersji 2400 i 3000 będą pasowały do 2000 ? Instrukcja podaje dla tych wersji prześwit 215 mm. Ewentualnie jak podnieść miśka delikatnie , bez druciarstwa, podkładek pod sprężyny itp ?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 17-03-2017, 20:13   

Nie masz DPF. Diesel ma mniejszy prześwit niż benzyna z uwagi na inny silnik, a nie różnice w zawieszeniu
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21021
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17-03-2017, 20:57   

m4rud3r napisał/a:
Jak najprościej sprawdzić czy mam DPF czy nie ?

Po nr. vin.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 17-03-2017, 21:32   

@Rezon, czyli różnica wynika z wagi silnika ?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 17-03-2017, 22:47   

konstrukcji
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 18-03-2017, 07:27   

Czyli jednym słowem nie da się tak łatwo podnieść dieslowskiego o te 2-3 cm w górę ? :(
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 18-03-2017, 11:53   

Musiałbyś zmienić sprężyny i amortyzatory na specjalnie do tego robione. W dieslu miska olejowa bardziej wystaje w dół. Benzynowe często są krótsze i stąd większy o kilka cm prześwit. W Superbie dopłacałem kilka stówek za fabryczny Pakiet Na Bezdroża - czyli trochę dodatkowych plastikowych osłon elementów podwozia, ale też inny zestaw amortyzatorów, dzięki czemu mam +2cm prześwitu do standardu. Wiele osób obniża, a ja podnosiłem ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 18-03-2017, 12:48   

No obniżać to ja nie mam zamiaru ;-) Ale chętnie bym chociaż te 2 cm go podniósł jeszcze.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21021
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-03-2017, 13:29   

Cytat:
Ale chętnie bym chociaż te 2 cm go podniósł jeszcze.

To załóż większe felgi i opony :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 18-03-2017, 13:39   

Na zimę mam 16 , na lato 18. Rozmiary homologowane :)
Myślałem że te różnice wynikają z konstrukcji zawieszeń czy coś a tu taki klops ;-)
 
 
toddy 
Forumowicz
Pakiet RALLITRONIC

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
Wysłany: 29-03-2017, 21:21   

Podepnę się - jak sprawdzić czy jest DPF w aucie?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21021
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 29-03-2017, 21:29   

Po vinie :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 30-03-2017, 10:30   

toddy napisał/a:
jak sprawdzić czy jest DPF w aucie?
możesz nie sprawdzać - z PL nie ma
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
enea 
Forumowicz

Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 138
Skąd: Zg
Wysłany: 30-03-2017, 14:40   

rezon napisał/a:
toddy napisał/a:
jak sprawdzić czy jest DPF w aucie?
możesz nie sprawdzać - z PL nie ma


świeta prawda
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.