Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander 1 Turbo ..Nosorożec..
Autor Wiadomość
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 13-04-2017, 21:47   

Aha no to posłucham mądrzejszych. W kwestii wybory marki wskaźników również :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 13-04-2017, 22:22   

Ja mam u siebie AutoGauge SM Peak z serii smoke i dają radę. Zwierzu chyba też takie ma. Generalnie sygnał elektryczny szybciej leci po kabelkach niż zmiana ciśnienia przez wężyk. Prędkość reakcji zależy bardziej od silniczka krokowego wewnątrz zegara :-)

Mam Egt i faktycznie bezwładność termiczna termistora jest dość duża :-) dlatego lepiej kupić AFR. Tylko trzeba pamiętać żeby wziąć z sondą szerokopasmową w zestawie :-)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Robson WM 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 48
Skąd: Giżycko
Wysłany: 13-04-2017, 22:51   

Więc jaki kupić zegar najlepiej ? Może jakiś link wrzucie? Zajączek wielkanocny już ma chęci zakupu mi prezentu 😀
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 13-04-2017, 23:06   

http://www.autogauge.pl/
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Robson WM 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 48
Skąd: Giżycko
Wysłany: 13-04-2017, 23:44   

Dzięki wielkie :D
 
 
Robson WM 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 48
Skąd: Giżycko
Wysłany: 03-05-2017, 21:59   

Kręciłem trochę ostatnio bączki Outlanderem i przytarlem pompę wspomagania. Wymieniłem olej do wspomagania kierownicy ( tamten był prawie czarny) i było trochę lepiej ale kiedy się nagrzeje to na niskich obrotach ciężko się kręci kierownicą. Na zimno ok . Regenerować? Wysyłać przez internet,czy samemu znaleźć zestaw naprawczy i zrobić jak dla siebie? Co radzicie ?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 03-05-2017, 22:14   

Na początek polecam lekturę zanim wywalisz kasę nie potrzebnie, jeśli pomoże to dobrze, nie to będziesz wiedział :)

http://forum.mitsumaniaki...mpa+wspomagania
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
dynam 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2016
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-05-2017, 16:10   

Regeneracja z 500 zeta, używka trochę mniej. Najtańsza opcja to kupić używkę od Grandisa ok 100zł. Pompa jest taka sama, inne jest koło pasowe, kolanko na węża jest do góry i nie posiada czujnika, ale jest zaślepka. Wszystko da się przekręcić od starej pompy. Jeśli zdecydujesz się na to rozwiązanie to pamiętaj że kółko na pasek jest prasowane. Sprawdź jeszcze chłodniczkę, u mnie była zagięta pod zderzakiem i nie było obiegu. :wink:
_________________
Zawsze może być gorzej
 
 
Robson WM 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 48
Skąd: Giżycko
Wysłany: 04-05-2017, 18:30   

Dzięki wielkie. Skorzystam z Waszych porad. Odezwę się co i jak.
 
 
Robson WM 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 48
Skąd: Giżycko
Wysłany: 04-05-2017, 22:47   

dynam, a jaki silnik ma mieć ten Grandis żeby pompa pasowała ? Czy obojętnie?
 
 
dynam 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2016
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-05-2017, 20:35   

Moja była od diesla 2.0 DID 2006r.
_________________
Zawsze może być gorzej
 
 
Robson WM 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 48
Skąd: Giżycko
Wysłany: 20-07-2017, 23:11   

Trochę się nie odzywałem ale natłok pracy mi nie pozwolił.

No więc pompa wspomagania wymieniona- wszystko ok ( wstawiłem z diesel-ka grandisa tak jak mi kolega z forum podpowiedzial ).

Instalacja LPG też wstawiona bo przy mojej ciężkiej nodze na stacji szukałem numeru do Prowidenta 😀
Na gazie i benzynie pracuje tak samo tylko świece zapłonowe wymieniłem bo były kiepskie - szarpało powyżej 4 tysięcy obrotów. Ale wpadły nowe NGK Platinum laser i jest ok.

Instalacja LPG made im BRC zamontowana w Olsztynie u Pana Predko - porządny fachowiec. Wiem że nie polecaliście BRC ale w rękach kompetentnego gazownika da się ją wysterować jak trzeba.Dodatkowo dla chłodzenia wtryskiwaczy powyżej 4 tysięcy obrotów jest dotrysk benzyny więc można katować bez litości :D

Parownik tylko wziąłem z rezerwą mocy (BRCGenius MAX ) bo chce w nie dalekiej przyszłości podnieść moc na mapach i turbince - fachowiec mówił że około 50 KM powinno wskoczyć i 100 Nm więc będzie wesoło. Ale to we wrześniu bo urlop, remonty w domu itd.....

https://youtu.be/2nhHIQ0YA8w

PS. Ten Outlander z filmu jest ciekawy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.