Outlander 1 Turbo ..Nosorożec.. |
Autor |
Wiadomość |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 13-04-2017, 21:47
|
|
|
Aha no to posłucham mądrzejszych. W kwestii wybory marki wskaźników również |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 13-04-2017, 22:22
|
|
|
Ja mam u siebie AutoGauge SM Peak z serii smoke i dają radę. Zwierzu chyba też takie ma. Generalnie sygnał elektryczny szybciej leci po kabelkach niż zmiana ciśnienia przez wężyk. Prędkość reakcji zależy bardziej od silniczka krokowego wewnątrz zegara
Mam Egt i faktycznie bezwładność termiczna termistora jest dość duża dlatego lepiej kupić AFR. Tylko trzeba pamiętać żeby wziąć z sondą szerokopasmową w zestawie |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Robson WM
Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 48 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 13-04-2017, 22:51
|
|
|
Więc jaki kupić zegar najlepiej ? Może jakiś link wrzucie? Zajączek wielkanocny już ma chęci zakupu mi prezentu 😀 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
Robson WM
Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 48 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 13-04-2017, 23:44
|
|
|
Dzięki wielkie |
|
|
|
 |
Robson WM
Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 48 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 03-05-2017, 21:59
|
|
|
Kręciłem trochę ostatnio bączki Outlanderem i przytarlem pompę wspomagania. Wymieniłem olej do wspomagania kierownicy ( tamten był prawie czarny) i było trochę lepiej ale kiedy się nagrzeje to na niskich obrotach ciężko się kręci kierownicą. Na zimno ok . Regenerować? Wysyłać przez internet,czy samemu znaleźć zestaw naprawczy i zrobić jak dla siebie? Co radzicie ? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
dynam
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 37 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-05-2017, 16:10
|
|
|
Regeneracja z 500 zeta, używka trochę mniej. Najtańsza opcja to kupić używkę od Grandisa ok 100zł. Pompa jest taka sama, inne jest koło pasowe, kolanko na węża jest do góry i nie posiada czujnika, ale jest zaślepka. Wszystko da się przekręcić od starej pompy. Jeśli zdecydujesz się na to rozwiązanie to pamiętaj że kółko na pasek jest prasowane. Sprawdź jeszcze chłodniczkę, u mnie była zagięta pod zderzakiem i nie było obiegu. |
_________________ Zawsze może być gorzej |
|
|
|
 |
Robson WM
Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 48 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 04-05-2017, 18:30
|
|
|
Dzięki wielkie. Skorzystam z Waszych porad. Odezwę się co i jak. |
|
|
|
 |
Robson WM
Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 48 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 04-05-2017, 22:47
|
|
|
dynam, a jaki silnik ma mieć ten Grandis żeby pompa pasowała ? Czy obojętnie? |
|
|
|
 |
dynam
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 37 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-05-2017, 20:35
|
|
|
Moja była od diesla 2.0 DID 2006r. |
_________________ Zawsze może być gorzej |
|
|
|
 |
Robson WM
Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 48 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 20-07-2017, 23:11
|
|
|
Trochę się nie odzywałem ale natłok pracy mi nie pozwolił.
No więc pompa wspomagania wymieniona- wszystko ok ( wstawiłem z diesel-ka grandisa tak jak mi kolega z forum podpowiedzial ).
Instalacja LPG też wstawiona bo przy mojej ciężkiej nodze na stacji szukałem numeru do Prowidenta 😀
Na gazie i benzynie pracuje tak samo tylko świece zapłonowe wymieniłem bo były kiepskie - szarpało powyżej 4 tysięcy obrotów. Ale wpadły nowe NGK Platinum laser i jest ok.
Instalacja LPG made im BRC zamontowana w Olsztynie u Pana Predko - porządny fachowiec. Wiem że nie polecaliście BRC ale w rękach kompetentnego gazownika da się ją wysterować jak trzeba.Dodatkowo dla chłodzenia wtryskiwaczy powyżej 4 tysięcy obrotów jest dotrysk benzyny więc można katować bez litości
Parownik tylko wziąłem z rezerwą mocy (BRCGenius MAX ) bo chce w nie dalekiej przyszłości podnieść moc na mapach i turbince - fachowiec mówił że około 50 KM powinno wskoczyć i 100 Nm więc będzie wesoło. Ale to we wrześniu bo urlop, remonty w domu itd.....
https://youtu.be/2nhHIQ0YA8w
PS. Ten Outlander z filmu jest ciekawy. |
|
|
|
 |
|