 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Naciąg hamulca ręcznego gdy skończyła się śrubka |
Autor |
Wiadomość |
leoluke
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 2006
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lut 2017 Posty: 108 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 23-05-2017, 22:53 Naciąg hamulca ręcznego gdy skończyła się śrubka
|
|
|
Cześć. Zaraz po wymianie okładzin ciernych hamulca ręcznego zauważyłem, że dźwignia hamulca jest dość luźna. Skręciłem śrubkę do regulacji napięcia linki i w tej chwili jest w miarę dobrze, ale to tylko kwestia czasu, zanim linka się naciągnie i ręczny znowu się poluźni. W jaki sposób powinienem następnym razem zwiększyć napięcie linki hamulca, jeśli w tej chwili śruba do regulacji jest już skręcona na maksimum? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-05-2017, 23:04
|
|
|
Regulacje najpierw dokonuje sie na regulatorach szczek pod tarczobebnami a na koncu koryguje sie naciag sruba kolo lewarka recznego |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
leoluke
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 2006
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lut 2017 Posty: 108 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 24-05-2017, 06:52
|
|
|
Dzięki. A czy mógłbyś mi poradzić jak się dostać do tych szczęk (co trzeba zdjąć) i jak wygląda regulator? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-05-2017, 07:48
|
|
|
Jak sie weżmiesz za regulacje to najpierw musisz poluznic naciag przy lewarku, potem poluzowac koła i podniesc caly tyl auta, wyciagnac gumowe korki z tarczobebnów, wypadałoby tarczobebny przykrecic srubami od kól przez jakis dystans (wieksza nakretke, tak by tarczobeben przylegal do piasty równomirnie (sruby po przekatnej).
Bierzesz lampke, swiecisz w dziurke i szukasz krótkiego regulatora z grzebieniem, srubokretem plaskim rozkrecasz go az tarcza zablokuje sie, jak sie zablokuje to cofasz regulator powoli z wyczuciem co zabek, z reguły 3-5 zabków (zaleznei od czystoszci tarczobebna), kiedy tarczobeben obraca sie swobodnie, akcje powtarzasz przy drugim kole.
Na koncu, próbny zaciag linki recznego, spuszczasz lewarek i dokrecasz nakretke tak aby sie oparla o kraniec (bo z racji przeregulowania powinien zostac dystans miedzy nakretka a opora lewarka)
no i systematycznie po trochu dokrecajac sprawdzasz co zabek kiedy czujesz opory na kolach, jak juz przy 1-2 zabkach bedziesz czul minimalny opor na kolach to regulacja jest zakonczona, po opuszczeniu lewarka kola maja krecic sie swobodnie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
leoluke
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 2006
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lut 2017 Posty: 108 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 24-05-2017, 22:15
|
|
|
Dzięki za bardzo wyczerpujące odpowiedzi |
|
|
|
 |
|
|