Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Naciąg hamulca ręcznego gdy skończyła się śrubka
Autor Wiadomość
leoluke 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 2006
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 108
Skąd: Dublin
Wysłany: 23-05-2017, 22:53   Naciąg hamulca ręcznego gdy skończyła się śrubka

Cześć. Zaraz po wymianie okładzin ciernych hamulca ręcznego zauważyłem, że dźwignia hamulca jest dość luźna. Skręciłem śrubkę do regulacji napięcia linki i w tej chwili jest w miarę dobrze, ale to tylko kwestia czasu, zanim linka się naciągnie i ręczny znowu się poluźni. W jaki sposób powinienem następnym razem zwiększyć napięcie linki hamulca, jeśli w tej chwili śruba do regulacji jest już skręcona na maksimum?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-05-2017, 23:04   

Regulacje najpierw dokonuje sie na regulatorach szczek pod tarczobebnami a na koncu koryguje sie naciag sruba kolo lewarka recznego
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
leoluke 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 2006
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 108
Skąd: Dublin
Wysłany: 24-05-2017, 06:52   

Dzięki. A czy mógłbyś mi poradzić jak się dostać do tych szczęk (co trzeba zdjąć) i jak wygląda regulator?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-05-2017, 07:35   

W manualu masz pokazane.
http://mmc-manuals.ru/man...3800-36.pdf#[0,{%22name%22:%22Fit%22}]
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-05-2017, 07:48   

Jak sie weżmiesz za regulacje to najpierw musisz poluznic naciag przy lewarku, potem poluzowac koła i podniesc caly tyl auta, wyciagnac gumowe korki z tarczobebnów, wypadałoby tarczobebny przykrecic srubami od kól przez jakis dystans (wieksza nakretke, tak by tarczobeben przylegal do piasty równomirnie (sruby po przekatnej).
Bierzesz lampke, swiecisz w dziurke i szukasz krótkiego regulatora z grzebieniem, srubokretem plaskim rozkrecasz go az tarcza zablokuje sie, jak sie zablokuje to cofasz regulator powoli z wyczuciem co zabek, z reguły 3-5 zabków (zaleznei od czystoszci tarczobebna), kiedy tarczobeben obraca sie swobodnie, akcje powtarzasz przy drugim kole.
Na koncu, próbny zaciag linki recznego, spuszczasz lewarek i dokrecasz nakretke tak aby sie oparla o kraniec (bo z racji przeregulowania powinien zostac dystans miedzy nakretka a opora lewarka)
no i systematycznie po trochu dokrecajac sprawdzasz co zabek kiedy czujesz opory na kolach, jak juz przy 1-2 zabkach bedziesz czul minimalny opor na kolach to regulacja jest zakonczona, po opuszczeniu lewarka kola maja krecic sie swobodnie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
leoluke 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 2006
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 108
Skąd: Dublin
Wysłany: 24-05-2017, 22:15   

Dzięki za bardzo wyczerpujące odpowiedzi :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.