Przesunięty przez: tyku 23-09-2015, 14:39 |
Katalizator - Lancer CYxA |
Autor |
Wiadomość |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-05-2009, 10:53
|
|
|
krzychu napisał/a: | Dobry tuner powinien umieć zrobić indywidualny program. |
Do wolnossącego?
Program robi się pod modyfikacje - bez nich na restrykcyjnym fabrycznym dolocie i wydechu z fabrycznym oprogramowaniem i sterowaniem MIVEC na fabrycznych wałkach duzo nie zwojujesz. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-05-2009, 11:28
|
|
|
Zgadza się Hubert ale mówię o fakcie że "chip" to nie jest kostka którą się wymienia i gotowe chodź ponoć w dieslach niekiedy tak się da zrobić. Z tym że to jest zły pomysł i najlepiej przygotować indywidualne mapy. Tak samo można zrobić dla wolno saka. Wyprzedzenie zapłonu ustawić tylko na 98 oktanów, olać normy spalin + lekki modyfikacje dolotu i wylotu powinno do 5-10% dać.
Oczywiście opłacalność jest pod dużym znakiem zapytania i lepiej sprzedać i kupić Ralliart-a.
Krzychu |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 09-05-2009, 14:31
|
|
|
krzychu, to nie takie proste w nowoczesnym benzyniaku. i żadne lekkie modyfikacje i dadzą 5%. To sie dało ale w silnikach z poczatku lat 90 gdzie za 2 tys zł mogłeś podnieść moc nawet o 20KM |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
patryczek0909
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer X GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2014 Posty: 29 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-12-2014, 16:15
|
|
|
Jak już o katalizatorach To ktoś orientuje się cenowo jak to wygląda i gdzie by można kupić? |
|
|
|
 |
maleo_m
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer SportBack 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 14 Skąd: k.Warszawy
|
Wysłany: 23-09-2015, 07:55 [CY3A 1.8] Katalizator - zamiennik
|
|
|
Cześć,
Posypał mi się katalizator. Wyciąłem, wstawiłem "emulator sondy lambda". Niestety to rozwiązanie w mojej ocenie się nie sprawda:
a) zapala się dość często check engine - catalyst damaged i trzeba błąd kasować
b) zrobiło się cholernie głośno.
Jako, że nowy oryginalny katalizator kosztuje około 3500 pln, chcę wstawić zamiennik. Czy ktoś już przerabiał ten temat? A może wystarczy wymienić sam wkład? I jakie wartości przepływu powietrza powinny być, aby nie zdusić silnika? Jakich producentów zamienników/wkładów możecie polecić? Jaki warsztat W-wa i okolice - preferowana linia Otwocka.
(Sportback 1.8 143km)
Pozdrawiam,
MM. |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 23-09-2015, 09:25
|
|
|
Spróbuj kupić używkę z alledrogo. Chyba najlepsze rozwiązania. |
|
|
|
 |
komajaro
Mitsumaniak
Auto: lancer 1.8 sedan, 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2015 Posty: 46 Skąd: bytom
|
Wysłany: 25-04-2017, 10:36
|
|
|
A co z oslona katalizatora ?
Moja jest "lekko" sypiaca sie i wyglada jakby za rok miala sie rozkruszyc.
Co w takim przypadku moge zrobic ?
Oczywiscie kupno katalizatora to jedno z rozwiazan, ale wolalbym cos tanszego rowniez poznac.
Wiec, ze w niektorych hondach mozna taka obudowe po prostu kupic, ale w mitsubishi nie slyszalem. |
|
|
|
 |
howardo2
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 CVT 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2017 Posty: 32 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13-08-2017, 13:16
|
|
|
komajaro napisał/a: | A co z oslona katalizatora ?
Moja jest "lekko" sypiaca sie i wyglada jakby za rok miala sie rozkruszyc.
Co w takim przypadku moge zrobic ?
Oczywiscie kupno katalizatora to jedno z rozwiazan, ale wolalbym cos tanszego rowniez poznac.
Wiec, ze w niektorych hondach mozna taka obudowe po prostu kupic, ale w mitsubishi nie slyszalem. |
U mnie jest jeszcze gorzej - osłona jest całkowicie luźna i dosyć głośno brzęczy.
Co w takim przypadku - czy da się ją wymienić czy trzeba wymieniać cały katalizator (wydech) ?
 |
|
|
|
 |
Sushi
Mitsumaniak
Auto: Lancer CX_A 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2017 Posty: 91 Skąd: 22
|
Wysłany: 22-08-2017, 09:25
|
|
|
Nie wiem czy to jest jakiś żart, ale nikt w ASO (dzwoniłem do kilku), nie potrafi mi powiedzieć jaki katalizator montowany był w Lancerach 2010-2011 1.6 - ale pojemność 1.5, 1.8 pewnie taki sam. Chodzi mi konkretnie o to czy jest to katalizator trójdrożny/trójfunkcyjny TWC czy jakiś inny? W jednym ASO powiedział mi tylko (po nr VIN), że są dwa katalizatory pierwszy za kolektorem SCC drugi UCC - ale co oznaczają te symbole to nie wie. Potrzebuje pilnie inf. jaki/jakie katalizatory są montowane. |
|
|
|
 |
|