Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Grzeje się Sport 2,5
Autor Wiadomość
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-09-2017, 19:46   

za duże wahania ... przy sprawnym układzie powinny być minimalne odstępstwa wskaźnika od "pionu"
 
 
 
bees 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2,5 td.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 26
Skąd: k/Wrocław
Wysłany: 08-09-2017, 20:15   

Też tak mi się wydaje. Niech by wskaźnik wychylił się trochę ponad połowę, i tak został, ale przy obciążonym aucie, to ok, ale nie tak jak jest teraz.

[ Dodano: 09-09-2017, 12:41 ]
Wrzucę ten temat w dziale L-200, może ktoś coś...?
 
 
Azz 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sie 2017
Posty: 64
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 11-09-2017, 17:41   

Przy tych 3 tyś tj. 110 km/h powinien się z klimą w upale utrzymywać na 2/3 skali. Interesujące tym bardziej, że głowicę i te sprawy przerabiałeś.
 
 
bees 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2,5 td.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 26
Skąd: k/Wrocław
Wysłany: 11-09-2017, 18:11   

Azz napisał/a:
Przy tych 3 tyś tj. 110 km/h powinien się z klimą w upale utrzymywać na 2/3 skali. Interesujące tym bardziej, że głowicę i te sprawy przerabiałeś.

Uważasz,że 2/3 to prawidłowe wskazanie? Wydaje mi się, że układ chłodz. powinien utrzymywać temp. około połowy miarki. A co jeżeli będę ciągnął przyczepę? 70 km/ h mam jechać?
 
 
Azz 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sie 2017
Posty: 64
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 12-09-2017, 16:15   

bees napisał/a:
Azz napisał/a:
Przy tych 3 tyś tj. 110 km/h powinien się z klimą w upale utrzymywać na 2/3 skali. Interesujące tym bardziej, że głowicę i te sprawy przerabiałeś.

Uważasz,że 2/3 to prawidłowe wskazanie? Wydaje mi się, że układ chłodz. powinien utrzymywać temp. około połowy miarki. A co jeżeli będę ciągnął przyczepę? 70 km/ h mam jechać?


No nie :) , z tą przyczepą i klimą ma Ci przy 3 tyś utrzymywać 2/3 miarki.
Jak puścisz nagrzewnicę na gorące i nadmuch też tak wzrasta?
 
 
Jachu73 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 136KM 07r RALLIART
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 22
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-12-2017, 15:59   

No rzeczywiście masakra, tym bardziej że tyle rzeczy już wymieniałeś. Najgorsza jest ta bezradność. U mnie problem jest trochę inny a Ty uszczelkę już wymieniałeś więc nie wiem co Ci poradzić tak naprawdę skoro spece tutaj milczą to znaczy że problem jest poważny.
Piszesz że zimą to się nie zdarza ale czy sprawdzałeś to np na trasie tak żeby dłużej go przytrzymać na obrotach czy wtedy rośnie?
I jeszcze pytanie czy to Ci się stało nagle? tzn czy od jakiegoś momentu coś zaczęło być nie tak czy było tak od zawsze?
U mnie auto chodziło jak w zegarku, naprawdę przez klika lat żadnych usterek i miałem bardzo dobre zdanie na temat mitsu ale teraz niestety już nie jest tako kolorowo :-)
 
 
bees 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2,5 td.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 26
Skąd: k/Wrocław
Wysłany: 23-12-2017, 16:49   

Jachu73 napisał/a:
No rzeczywiście masakra, tym bardziej że tyle rzeczy już wymieniałeś. Najgorsza jest ta bezradność. U mnie problem jest trochę inny a Ty uszczelkę już wymieniałeś więc nie wiem co Ci poradzić tak naprawdę skoro spece tutaj milczą to znaczy że problem jest poważny.
Piszesz że zimą to się nie zdarza ale czy sprawdzałeś to np na trasie tak żeby dłużej go przytrzymać na obrotach czy wtedy rośnie?
I jeszcze pytanie czy to Ci się stało nagle? tzn czy od jakiegoś momentu coś zaczęło być nie tak czy było tak od zawsze?
U mnie auto chodziło jak w zegarku, naprawdę przez klika lat żadnych usterek i miałem bardzo dobre zdanie na temat mitsu ale teraz niestety już nie jest tako kolorowo :-)

Momentu grzania nie zauważyłem od razu, a to dlatego, że auto kupiłem jesienią i nie było już gorąco, a po drugie nigdy nie goniłem auta, ale sądzę, że kupiłem je już z tą wadą. W tej chwili układ chłodzenia radzi sobie, bo temperatura na zewn. jest niska, ale pewnie gdybym auto pogonił trochę dłużej, to strzałka poszłaby w górę. Uszczelkę pod głowicą zmieniałem, bo taka była diagnoza miejscowego mechanika ale teraz to już nie wiem czy dobrze to zrobił. Później auto robiłem w Parchowie (Ty chyba też). Tam robili mi blok silnika, ale to nic nie dało, bo auto nadal się grzało. Nie wiem czy przy okazji takiej naprawy równieź sprawdzają uszczelkę pod głowicą? Bo mogli się zasugerować tym, że uszczelka była wymieniana..... Wiem jedynie to, że wydałem dużo pieniędzy, a problem dalej jest. Mam jednak nadzieję, źe Pan Zbyszek stanie na wysokości zadania i "pociągnie" temat wiosną, lub latem, bo jak widzę z postów jest to firma zasługująca na swoją renomę. Zobaczymy.
Przy okazji - Panie Zbyszku pozdrawiam!
 
 
CICHY J.G. 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Wrz 2017
Posty: 50
Skąd: JELENIA GÓRA
Wysłany: 31-12-2017, 14:09   

Co do tej wskazówki to u mnie jest tak
https://images81.fotosik.pl/951/5aedbfc4231812bemed.jpg
https://images83.fotosik.pl/950/e006f0863c744651med.jpg
https://images83.fotosik.pl/950/b70691dcb30dee92med.jpg
https://images82.fotosik.pl/952/3e3ce5549a54e2b0med.jpg
W zaleznosci jaka jest temperatura na zewnątrz.
Spostrzegłem na postoju po zgaszeniu pojazdu odkrecam korek od zbiorniczka płynu,wkładam palca.A płyn jest zimny,dodam że płyn borygo zielony EKO :lol:
_________________
Pajero 2500cm,4D56.BŁOTO WIĄŻE.DOPÓKI WALCZYSZ JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ!!!!!
 
 
bees 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2,5 td.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 26
Skąd: k/Wrocław
Wysłany: 31-12-2017, 21:02   

CICHY J.G. napisał/a:
Co do tej wskazówki to u mnie jest tak
https://images81.fotosik.pl/951/5aedbfc4231812bemed.jpg
https://images83.fotosik.pl/950/e006f0863c744651med.jpg
https://images83.fotosik.pl/950/b70691dcb30dee92med.jpg
https://images82.fotosik.pl/952/3e3ce5549a54e2b0med.jpg
W zaleznosci jaka jest temperatura na zewnątrz.
Spostrzegłem na postoju po zgaszeniu pojazdu odkrecam korek od zbiorniczka płynu,wkładam palca.A płyn jest zimny,dodam że płyn borygo zielony EKO :lol:

Wychylenie wskaźnika na pierwszym zdjęciu jest chyba w granicach rozsądku, ale wg. opisów że w Sportach temp. płynu utrzymuje się poniżej połowy podziałki, to już nie wiem. U mnie wskaźnik podchodzi pod czerwone, a z klimy w gorące dni, mogę korzystać przy prędkości 80- 85 km/h. A o ciągnięciu ogona w postaci przyczepki kampingowej mogę wtedy zapomnieć. Być może u Ciebie system chłodzenia jest bardziej wydolny dladego wskaźnik zatrzymuje się w 2/3 podziałki, ale czy to jest jak powinno być? Nie mam pojęcia. Ja będę chciał umówić się jeszcze raz w Parchowie z Z. Montowskim źeby dokończyli co zaczęli, a byłem u nich z tym problemem już 2x! Auto stało tam najpierw 2tyg., a drugim razem kilka dni..... Powrót autobusem i pociągiem do Wrocławia i później znowu to samo po auto. Drugim razem przyczepa kampingowa... Mam nadzieję, że a 3 razem Zakład zachowa się jak powinien
Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku
 
 
corrdas 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2023
Posty: 3
Skąd: Gorzów
Wysłany: 17-08-2023, 22:20   mam ten sam problem

mam ten sam problem. może ktoś wie co może być przyczyną?
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.