Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS9 2.0DOHC] Odebrałem Lance od mechanika..
Autor Wiadomość
Virtuoso 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 06r. 2.0DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2017
Posty: 5
Skąd: Włocławek
  Wysłany: 23-09-2017, 15:51   [CS9 2.0DOHC] Odebrałem Lance od mechanika..

Witam Serdecznie.

Panowie od razu przejdę do rzeczy bo serce mi się kraje i boli mnie brzuch z nerwów. W piątek wstawiłem auto do warsztatu na wymianę rozrządu. Rozrząd komplet od SKF pompa wody Thermotec. Autko dotychczas pracowało perfekcyjnie. Nie mogłem się do niczego przyczepić. Godzinę temu odebrałem Lance od mechanika i jakby mnie piorun trafił.. Serce mojego skarba pracuje dużo głośniej(wcześniej przy odpalonym silniku stojąc obok auta ledwie można było usłyszeć pracę silnika), obroty dziwnie się zachowują(przedtem po wrzuceniu na luz 800obr/s teraz raz 800obr/s raz 1000obr/s) no i rzecz która mnie równie bardzo martwi jak głośna praca silnika to przy zwiększaniu obrotów słychać dziwny stukot. Przyśpieszenie i ogólne działanie silnika w trakcie jazdy normalne, bez zmian - koni nie ubyło. Czy to normalne, ze po wymianie rozrządu auto inaczej pracuje i jestem przewrażliwiony czy może mechanik coś spartaczył? Koledzy jak było u Was po wymianie? Dzwoniłem do gościa w poniedziałek po 8 jadę na "sprawdzenie".. aż się boję.. Co powinienem zrobić, możecie coś doradzić?? Pozdrawiam, Cezary
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-09-2017, 17:07   

Podejrzewam źle ustawiony wałek balansowy. Na forum temat poruszany wielokrotnie, nie każdy mechanik umie sobie z nim poradzić...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-09-2017, 18:46   

Do weryfikacji rozrząd, zle ustawiony balans będzie powodował wibracje i buczenie silnika
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Virtuoso 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 06r. 2.0DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2017
Posty: 5
Skąd: Włocławek
Wysłany: 23-09-2017, 19:28   

Dziękuje za szybką odpowiedź. Zapewne macie racje, czyli rozrząd do rozbiórki i do złożenia raz jeszcze? :evil:
Ps. Pytanko małe, facet który robił przy Miśku powiedział, żebym sprawdził poziom płynu chłodniczego na zimnym silniku z jakiegoś tam powodu - nie zapamiętałem.. Nie znam się kompletnie, ale czy to normalne, że przy wymianie rozrządu grzebie się coś przy płynie chłodniczym? :roll:
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 23-09-2017, 19:41   

Virtuoso napisał/a:
czy to normalne, że przy wymianie rozrządu grzebie się coś przy płynie chłodniczym? :roll:

Skoro wymieniał pompę wody to normalne 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
msokol 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-09-2017, 21:35   

Jak napisał Bizi78, przy wymianie pompy spuszcza się cały płyn z obiegu i wlewa nowy. Odpowietrza się układ, ale czasami i tak może nie wszędzie idealnie dotrzeć. Niektórzy po wymianie rozrządu wlewają go trochę więcej i zalecają późniejszą kontrolę.
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 07-10-2017, 12:36   

Stawiam na wałek balansowy....jednak jeszcze możliwe, że napinacz szlag trafił przy wymianie (jeśli go nie wymieniałeś teraz).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.