Polerka samochodowa |
Autor |
Wiadomość |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 19-11-2017, 23:10
|
|
|
Marcino, tylko uważaj - sieje spustoszenie.
Głównie na przetarcia i przypalenia. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-11-2017, 08:51
|
|
|
mkm napisał/a: | Marcino, tylko uważaj - sieje spustoszenie.
Głównie na przetarcia i przypalenia. |
Okej. Odezwę się jak coś. Mezerna 3w1 zakupiona. Wosk Collonite również. Najpierw skrzynia później lakier. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20-11-2017, 17:48
|
|
|
Ja kupiłem 3 Menzerny (3x250ml - Heavy Duty, jedną pośrednią i jedną na Finisz i wosk ) - czyli w zasadzie 4 Menzerny. Do tego pianownicę manualną, pianę ph Neutral Snow foam 5 Liter. Do tego maszynę Kunzera - całość wyszła pod 1000zł, ale jak wszystko dojdzie i będzie czas, to będzie się działo. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 21-11-2017, 18:47
|
|
|
No to miłej zabawy i pamiętajcie, że polerka służy do polerowania, a nie czyszczenia.
Przed polerowaniem dokładnie sprawdzajcie czy element jest czysty.
Nie może być żywic, smoły, resztek odchodów, starych wosków - element musi być perfekcyjnie "domyty".
Przy takim przygotowaniu są mniejsze szanse na jakąś wtopę (typu ziarenko piasku w niegroźnej kropce"), będzie się przyjemniej pracowało i wolniej będą się zużywać pady (też nie zapominajcie o ich czyszczeniu - częstym!) |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 22-11-2017, 02:39
|
|
|
Czym domyć dokładnie ? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-11-2017, 08:17
|
|
|
szampon, benzyna ekstrakcyjna |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 22-11-2017, 09:30
|
|
|
Szampon bez wosku czy to ma znaczenie jak później extrakcyjna? A zmywacz antysilikonowy jak pod lakiery może być?
Słyszałem ze nafta dobrze zmywa wszelkie smoły ? U mnie nie powinno być dużo bo lakier świeży |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-11-2017, 15:14
|
|
|
szampon bez wosku, potem benzyna ekstrakcyjna |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 23-11-2017, 17:18
|
|
|
Piękne dzieki!!!
Wiedziałem ze roczniki 1976 jest the best!!!!
Mam 3 szt dzwi w tym 2 na złom wiec spróbuje na nich.
Puki co maszynka smierdzi plastikiem wiec mnie zona z nią z kuchni wygoniła:)
A powiedziałem ze kupiłem sprzet i bedzie można meble polerować bo ona chce fronty ptrzemalować:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 05-12-2017, 09:05
|
|
|
Ja też tą używam i jest ok, tyle że do niej dokupiłem inne pady i pasty menzerna
Z minusów to dość głośna jest. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 10-12-2017, 22:52
|
|
|
Jak za ta kasę 215zl to polerka z K2 Mesner nie jest głośna i łagodny start to duzy plus. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 11-12-2017, 06:21
|
|
|
Marcino napisał/a: | polerka z K2 Mesner nie jest głośna |
w porównaniu do... bo jeżeli do kątówki to faktycznie cicha |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 11-12-2017, 07:45
|
|
|
mkm napisał/a: | Marcino napisał/a: | polerka z K2 Mesner nie jest głośna |
w porównaniu do... bo jeżeli do kątówki to faktycznie cicha |
No tak do kątowki Hitachi..... ito jeszcze na pierwszych 3 biegach. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
amaj
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2016 Posty: 110 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-12-2017, 06:52
|
|
|
Dodam od siebie, że jak ktoś wykorzystuje polerkę elektryczną, to dobrym pomysłem wydaje się być nauka na jakimś przygotowanym elemencie -a nie od razu na lakierze własnego auta. Chodzi o to, że nieumiejętnie wykonana polerka robi więcej złego niż dobrego.
Kolejna sprawa, to regulacja obrotów - ale z tego co wiem, to większosć polerek posiada taką funkcjonalność. Same urządzenie, nie musi być ekstremalnie drogie. Tutaj specyfikacja, także cenowa wybranych urządzeń. |
|
|
|
 |
|