Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.6] Piszczące Hamulce i uruchamianie zimnego silnika
Autor Wiadomość
BB49 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 1
Skąd: Szczecin
Wysłany: 31-01-2013, 22:32   Re: uruchamianie ASX

Eman77 napisał/a:
Witam, mój ASX ma niecały rok 22 tys. przebiegu, od samego początku co jakiś czas był problem z uruchamianiem silnika (niezależnie od temperatury) w lecie jakby temat minął ale w grudniu w święta myślałem że w ogóle nie uruchomię, kręciłem chyba z 15 razy w końcu wezwałem lawetę z assistance, facet poradził mi żebym zakręcił jeszcze razx z wciśniętym do dechy pedałem gazu. URUCHOMIŁ SIE :) Mimo to wkurzyłem się pojechałem do ASO, sprawa w toku, nie olali tematu, mimo że komp nic nie pokazuje doszperali się, że podobno niektóre modele benzyny mają wadliwy wariator i prawdopodobnie będzie do wymiany. Dam znać jak się sprawa zakończy.


Miałem to samo po przejechaniu ok.14 tys. km . Najpierw wymienili moduł imobilaizera , nic sie nie zmienilo, a ostatnio przy przebiegu 30 tys. wariator. Na razie jest OK
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 03-04-2013, 21:17   

Maciek111 napisał/a:
roch-27 . Jak bedziesz już po to opowiedz nam czy dużo rozbierali silnik
sorry, że dopiero teraz odpisuję ale był problem z dostawą fazatora :? musiałem czekać na niego blisko 5 tyg :!: :x widać wszyscy się rzucili na wymianę i zabrakło w PL.
Niestety nie byłem w serwisie w trakcie wymiany, gdyż miało to trwać coś ponad 4h - a faktycznie zajęło jeszcze 2 h więcej :|
Najważniejsze, że fazator został wymieniony :)
Problem ma zniknąć na zawsze - pożyjemy zobaczymy :wink:
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
waciak 
Forumowicz

Auto: ASX, 1,6 benzyna, invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 36
Skąd: Lublin
Wysłany: 03-04-2013, 21:26   

witam we wtorek wymieniono mi wspomnianą część w Lublinie w Parexbudzie, póki co problem z zapalaniem się nie powtórzył, ale oczywiście to za krótki okres czasu, napiszę za kilka tygodni, miesięcy czy problem zniknął, wymiana w ramach akcji serwisowej, trwała ok 6 godzin, dostałem gratis i bez problemu samochód testowy, duży plus dla lubelskiego serwisu
_________________
Lepsze jest wrogiem dobrego:-)
 
 
Wolfix 
Nowy Forumowicz


Auto: ASX 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 29
Skąd: Siedlce
Wysłany: 13-04-2013, 18:37   

Dorzucę i ja swój kamyczek do ogródka. Faktycznie okazuję się, iż problem jest powszechny, w moim miśku też kilka razy coś takiego miało miejsce. Dla ciekawości podam, iż w ostatnim autku, którym pomykałem również występował problem koła zmiennych faz rozrządu, ale w przeciwieństwie do MMC firma (Reno) nie robiła z "tata wariata”, lecz przyznała się do winy i bez problemów wymieniała to w ramach gwarancji.
Naprawa wiąże się ze sporą ingerencją związaną z rozbiórką silnika. Trzeba spuścić płyn z układu chłodzenia zrzucić pokrywę zaworów, osłonę łańcucha rozrządu i sam łańcuch. Myślę, że przy takiej wymianie powinny być (?)również wymieniane elementy typu ślizgacz lub prowadnik łańcucha (przy rozrządzie paskowym napinacz to jest oblig i czasami jeszcze dochodzi pompa układu chłodzenia) W renówkach można było to rozpoznać po charakterystycznym terkotaniu przy próbie odpalania w miśkach natomiast jest błoga cisza - tylko sobie bezszelestnie kręci i kręci jakby brakowało wachy.
W związku z tym, iż niebawem prowadzę swoją furkę do naprawy lakierniczej w Auto GT nie omieszkam wspomnieć o tym problemie z sugestią wymiany wadliwego kółka.
Zobaczymy- pozdr.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-04-2013, 12:43   

Wolfix napisał/a:
Myślę, że przy takiej wymianie powinny być (?)również wymieniane elementy typu ślizgacz lub prowadnik łańcucha (przy rozrządzie paskowym napinacz to jest oblig i czasami jeszcze dochodzi pompa układu chłodzenia)


Niestety mylisz się. "oblig" to jest jak sam płacisz za usługę, na gwarancji to Ci założą stary pasek nawet jak jest 10 tys do wymiany znaczy zasugerują żebyś sobie sam go kupił i Ci darmo zamontują ale oczywiście musisz kupić u nich.
 
 
Wolfix 
Nowy Forumowicz


Auto: ASX 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 29
Skąd: Siedlce
Wysłany: 18-04-2013, 00:40   

krzychu napisał/a:
Wolfix napisał/a:
Myślę, że przy takiej wymianie powinny być (?)również wymieniane elementy typu ślizgacz lub prowadnik łańcucha (przy rozrządzie paskowym napinacz to jest oblig i czasami jeszcze dochodzi pompa układu chłodzenia)


Niestety mylisz się. "oblig" to jest jak sam płacisz za usługę, na gwarancji to Ci założą stary pasek nawet jak jest 10 tys do wymiany znaczy zasugerują żebyś sobie sam go kupił i Ci darmo zamontują ale oczywiście musisz kupić u nich.


Niestety kolego raczej Ty się mylisz. Nie pisz czegoś, czego nie jesteś w stanie obiektywnie zweryfikować. To, co opisałem o kole zm. faz roz. w renówce to fakt a nie gdybanie, bo to mój a nie kolegi przyjaciela (itp.) samochód był w serwisie. No chyba, że dziwnym zbiegiem okoliczności też wcześniej miałeś auto, do którego nawiązałem i w ramach gwarancji Ci tego nie uwzględnili - co da sie odebrać w odpowiedzi na mój wpis.
Poza tym post nie stanowił stwierdzenia a raczej wątpliwość (?) jak do tego typu tematu podchodzi MMC. Skądinąd dziwna ta Twoja „zajawka” bo wcale nie dotyczy meritum sprawy.
A dla wszystkim zainteresowanych posiadających ASX-a z benzyniakiem i nawracającym problemem z odpalaniem- sugeruję wizytę w serwisie. Jak pisałem wcześniej swojego miśka zaprowadziłem do Auto GT i tam w ramach gwarancji mają mi to zrobić. Nikt nie był zdziwiony i zaskoczony- wychodzi na to ,że problem jest znany. (a na pewno tam)
Pozdr.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18-04-2013, 06:49   

Wolfix - ja mówię o podejściu serwisu Mitsubishi do wymiany połowy silnika w Outlanderze 2.0 TDI i założeniu starego paska. Poszukać Ci temat?
 
 
pitloju 
Forumowicz


Auto: Lancer 1.6 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 43
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 18-04-2013, 07:20   

Pisałem już w innym temacie
Problem z odpalaniem znany i rozwiązany (AutoGT) w silniku 1.6.
Parę miesięcy temu miałem to robione i od tej pory zawsze idealnie zapala za pierwszym razem!

Polecam i pozdrawiam :)
 
 
Wedrowiec 
Forumowicz

Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-04-2013, 09:29   

W temacie piszczenia hamulców
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=77045
przestały piszczeć.
 
 
Wolfix 
Nowy Forumowicz


Auto: ASX 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 29
Skąd: Siedlce
Wysłany: 18-04-2013, 12:22   

krzychu napisał/a:
Wolfix - ja mówię o podejściu serwisu Mitsubishi do wymiany połowy silnika w Outlanderze 2.0 TDI i założeniu starego paska. Poszukać Ci temat?


Czyli się wszystko zgadza bo piszemy o tym samym .

Wolfix napisał/a:
krzychu - Poza tym post nie stanowił stwierdzenia a raczej wątpliwość (?) jak do tego typu tematu podchodzi MMC

pozdr.
 
 
Jacek43 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 15
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 26-12-2015, 22:43   

a jaki jest koszt wymiany tego wariatora jeśli auto jest po gwarancji albo czy można się domagać wymiany z przyczyn akcji serwisowej bo miesiąc temu skończyła się gwarancja a nikt mnie o tym fakcie nie poinformował ze taka akcja miała miejsce z wadliwa częścią
 
 
gooday 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi ASX 1.6 '11
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-12-2017, 11:50   

Czy ktoś z szanownych kolegów mógłby padać link do informacji nt. Wspominanej wyżej akcji serwisowej dotyczącej akcji serwisowej koła zmiennych faz rozrządu w Mitsubishi ASx? Googlam ale nie potrafię znaleźć. Z góry dzięki
_________________
https://web.facebook.com/mojeASX/
 
 
dario_kyk 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1.6 2013
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 5
Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: 04-12-2017, 15:54   

Witam Wszystkim w swoim pierwszym poście.
Od razu przejdę do meritum:
1/ jak kolega powyżej ... prosiłbym o link;
2/ dzwoniłem do DIXI CAR Radom - o niczym nie wiedzą!
3/ wysłałem maila do MMC ... i czekam na zwrotną info.

[ Dodano: 12-12-2017, 14:33 ]
.... i odpowiedź przyszła:

"Szanowny Panie,
W odpowiedzi na emaila z dnia 04.12.2017 r. informujemy, że na przedmiotowy samochód o numerze VIN: JMBxxxxxxxxxxxxxxx gwarancja skończyła się xx.xx.2016 r.

Jednocześnie informujemy, że przedmiotowe auto objęte jest jedynie dwoma akcjami serwisowymi:

1. Akcja na siłownik klapy tylnej
2. Akcja na silniczek wycieraczki przedniej

Zatem ewentualna wymiana koła zmiennych faz rozrządu nie jest objęta akcją serwisową.

Dlatego też prosimy o weryfikację auta w ASO Mitsubishi, abyśmy mieli jasną informację, jaki element należy wymienić, po otrzymaniu tej informacji możemy rozważyć częściowe dofinansowanie do naprawy
."
 
 
leikram 
Nowy Forumowicz

Auto: starion
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 5
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-02-2018, 20:41   

Witam widzę, że Mitsubishi zbyło kolegę tym samym mailem co mnie... Pomimo tego że jest to wada fabryczna nie przyznają się do tego i twierdzą że usterkę usuwali na ich koszt tylko w okresie gwarancji... Po gwarancji mogą jedynie pokryć część kosztów co uważam za śmieszne bo chcąc pokryć część kosztów przyznają się do tego, że jest to wada fabryczna!! A skoro samochód wyszedł z taką wadą z fabryki to usterka powinna zostać usunięta na ich koszt!
 
 
wader155 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 117km Sedan Inform
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2019
Posty: 3
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20-10-2019, 10:00   

Odgrzewam Kotlet , też mam problem z odpalaniem swojego Mitsubishi,Lancer z silnikiem 1.6 117km (4a92). Zauważyłem że problem z odpalaniem zawsze pojawia się gdy przejadę parę km i postoi sobie trochę . Kręcę rozrusznikiem i zapala ale po dłuższym kręceniu. Czasem próbowałem zaprzestać i za drugim razem już od razu odpalał. Dodam że nie występuje to za każdym razem ,raczej sporadycznie. Wymieniłem świece , Aku, olej ,filtry usterka nie ustępuje . Podpowie ktoś ?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.