Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mjsystem
21-10-2015, 13:08
mitsubishi lancer 1.3 98r nie odpala
Autor Wiadomość
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 31-10-2015, 13:09   

no iskra musi być wyrażna i w odpowiednim momencie. decyduje o tym w dużej mierze czujnik położenia wału który masz w aparacie zapłonowym. wypadało by teraz odkręcić listwę wtryskową i zakręcić rozrusznikiem żeby sprawdzić czy wtryskiwacze podają paliwo. sprawdż to i napisz co i jak .
 
 
Zbigol 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1,3 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 2
Skąd: Zabrze
  Wysłany: 02-01-2018, 21:28   Lancer 1,3 96 poranny rozruch

Witajcie, podepnę się pod temat.

Mój Lancer '96, 4G13 CK1A benzyna - nie odpala rano. Po pierwszym rozruchu pali bez problemu.
Moc, spalanie OK.
Olej, chłodziwo itp - OK.
Cała strona WN- OK. Aparat, kable, świece.

Po nocy wymaga dłuższego zakręcenia, po czym łapie na 1, 2 3, w końcu na wszystkich cylindrach.

Gorzej, że teraz już zalewa go całkiem i nie ma szans odpalić.
Odpala jedynie na zaciąg.

Bardzo proszę o pomoc. Najlepiej kogoś, kto podejmie się naprawy.

Niestety, znam się na samochodach tylko jako kierowca ( ok. 1,5 mln km).

Co mogłem, zrobiłem, poddałem się.

Dziękuję z góry za pomoc.

Pozdawiam, Zbigniew
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-01-2018, 21:52   

Może benzyna się cofa do zbiornika :? .
A LPG posiadasz :?: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-01-2018, 08:48   

Akumulator

[ Dodano: 03-01-2018, 08:48 ]
Akumulator sprawdzony ?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-01-2018, 09:03   

ludinho1, jak rozrusznik kręci to aku raczej ok :)
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-01-2018, 18:18   

raczej. nie doczytałem dobrze tematu. myślałem że po nocy słabo kręci rozrusznikiem. :mrgreen:
 
 
Zbigol 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1,3 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 2
Skąd: Zabrze
  Wysłany: 09-01-2018, 21:40   

Bizi78 napisał/a:
Może benzyna się cofa do zbiornika :? .
A LPG posiadasz :?: .



Tylko benzyna.
Myślę, że gdyby się cofała, to po pompowaniu by zapalił.
Czasem odpala na pierwszy raz po 3 obrocie rozrusznika i wchodzi na wysokie ssanie, czasem, gdy pokręci 3-4 razy zakaszle, przepali na 1-2 cylindrze, jak na chama dopompuję gazem w porę, jakoś w końcu się rozkręci.
Czasem jednak jak nie da rady za pierwszym zakręceniem, przy drugim już zalewa świece :(

Masakra, w okolicy nikt nie chce się tym zająć.

[ Dodano: 09-01-2018, 21:42 ]
ludinho1 napisał/a:
Akumulator

[ Dodano: 03-01-2018, 08:48 ]
Akumulator sprawdzony ?



tak, akumulator jest OK, bo to samo jest z dołączonym zewnętrznym źródłem.

Może jakiś czujnik, bo raz jest OK, a raz klęska

[ Dodano: 09-01-2018, 21:57 ]
ludinho1 napisał/a:
raczej. nie doczytałem dobrze tematu. myślałem że po nocy słabo kręci rozrusznikiem. :mrgreen:


Kręci, iskra jest, na nowym rozdzielaczu zapłonu (regenerowanym) jest lepiej, zobaczymy jak długo.

Coś jest pokombinowane w sterowniku, jakieś handlarskie tricki (sonda lambda odcięta) - byle za bramę.

Może znacie kogoś, kto podjąłby się naprawy tego (myślę) drobiazgu??

Nie obraźcie się, proszę, użytkownicy SUV' ów i innych współczesnych przewozów osób - jak pomyślę, że będę musiał przesiąść się na auto o proporcji szerokości do wysokości < 1:2, to mnie ciarki przechodzą...

Pozdrawiam
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 24-01-2019, 21:28   

Po czym wnioskujesz ze zalewa swiece? Wykrecasz je i sprawdzasz ze sa mokre?

Orientujesz sie czy kiedykolwiek byly ustawiane zawory?

Kiedys w lancerze mialem taki problem, ze przerdzewial wlew paliwa. Z kazdym tankowaniem wraz z paliwem wpadalo do baku troche rdzy, co powodowalo ze zabrudzaly sie wtryski. Moze to spowodowac ze ktorys z wtryskow bedzie lał lub wogole nie bedzie podawal paliwa. W obu przypadkach praca na ktoryms cylindrze moze nie byc poprawna.
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.