Przesunięty przez: Bzyk_R1 08-02-2018, 00:44 |
Filtr oleju OEM O1T |
Autor |
Wiadomość |
Miku
Forumowicz Miku
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017 Posty: 82 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-02-2018, 23:59 Filtr oleju OEM O1T
|
|
|
W wyszukiwarkach są 3 numery OEM filtrów oleju pod VIN Outka Turbo
-MD322508
-MD136466
-MD356000 czyli najprawdopodobniej 1230A153 w naszych ASO który nabyłem drogą kupna i mam nadzieję, że to właściwy. Tudzież proszę o radę.
Potrzebuję odnalezienia tego właściwego który założony był fabrycznie.
Ten ostatni dedykowany również pod EVO 6,7,8 etc i ten też nabyłem drogą kupna. Pokierowałem się tym że EVO też ma wyjście przed filtrem pod chłodnicę oleju.
Dla dwóch pierwszych występują jednakowe zamienniki (jeśli wyszukiwarki biorą pod uwagę tylko początek VIN do JMBXNCU2W, wydaje mi się, że mogą to być pod 2.0 N/A i 2.4).
Jakie mogą być realne różnice między nimi? Zawór zwrotny posiada chyba każdy z nich wkońcu są montowane na samym dole i raczej nie powinno być inaczej. |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Miku 08-02-2018, 00:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 08-02-2018, 00:04
|
|
|
Tutaj masz wykaz z ASA jakie były stosowane.
Na Europę ten środkowy, chyba.
Pewnie Krzysiu nas uświadomi . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Miku
Forumowicz Miku
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017 Posty: 82 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2018, 00:11
|
|
|
No właśnie identyczną tabelkę mam przed oczami i zgłupiałem. Uprzejmy Pan w ASO po konsultacji z mechaniorem doszedł do wniosku, że w Turbiaku będzie ten ostatni. Nie mógłbym nie zapytać o to na forum .. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 08-02-2018, 00:16
|
|
|
Ten środkowy ma opis: EUROPE USE ONLY, więc jego bym obstawiał . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Miku
Forumowicz Miku
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017 Posty: 82 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2018, 00:32
|
|
|
Znalazłem w jakimś sklepie online UK notkę
"Genuine Mitsubishi Oil Filter - 1230A153 - Mitsubishi Lancer Evolution 5/6 CP9A
Mitsubishi dealer will give you MD356000 instead but EVO 4 can use this one.
Made by DENSO so a top quality oil filter for your EVO
Mitsubishi Part Number
Was MD322508 now 1230A153"
Czyli wychodzi jednak, że chyba dostałem jednak ten środkowy |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 08-02-2018, 00:44
|
|
|
Krzysiu to wrzuci temat w techniczny tam gdzie powinien być. A filtry wszystkie pasują, z tym że tak jak Rafał pisze środkowy był stosowany na Europę. Dodatkowo środkowy był stosowany zamiennie dla MD136466 a różnice wynikają z technologii produkcji wkładu. Z zamienników możesz się spotkać z różnymi wymiarami kartridża, w zależności od tego czy montujesz tylko filtr czy też podstawkę na czujniki dodatkową. Ja mam Knechta teraz. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Miku
Forumowicz Miku
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017 Posty: 82 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2018, 09:17
|
|
|
No właśnie też mam Knechta (OC230) a wcześniej miałem ori i nie zapisałem jaki to był.
Generalnie oryginalny filtr kosztuje 37zł w ASO a jest jakiś cięższy, wydaje się lepiej wykonany no i smaczki typu folijka ochronna na otwartą część czy fabrycznie przesmarowana uszczelka smarem jakoś cieszą. A 10 czy 15 zł różnicy wydane raz na 7 do 10tys. km to nie pieniądze.
A wydawało mi się, że temat założyłem w technicznym... Jak nie to przepraszam. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
|
|
|
 |
|