Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
08-02-2018, 00:44
Filtr oleju OEM O1T
Autor Wiadomość
Miku 
Forumowicz
Miku

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 82
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-02-2018, 23:59   Filtr oleju OEM O1T

W wyszukiwarkach są 3 numery OEM filtrów oleju pod VIN Outka Turbo

-MD322508
-MD136466
-MD356000 czyli najprawdopodobniej 1230A153 w naszych ASO który nabyłem drogą kupna i mam nadzieję, że to właściwy. Tudzież proszę o radę.

Potrzebuję odnalezienia tego właściwego który założony był fabrycznie.
Ten ostatni dedykowany również pod EVO 6,7,8 etc i ten też nabyłem drogą kupna. Pokierowałem się tym że EVO też ma wyjście przed filtrem pod chłodnicę oleju.

Dla dwóch pierwszych występują jednakowe zamienniki (jeśli wyszukiwarki biorą pod uwagę tylko początek VIN do JMBXNCU2W, wydaje mi się, że mogą to być pod 2.0 N/A i 2.4).

Jakie mogą być realne różnice między nimi? Zawór zwrotny posiada chyba każdy z nich wkońcu są montowane na samym dole i raczej nie powinno być inaczej.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Miku 08-02-2018, 00:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-02-2018, 00:04   

Tutaj masz wykaz z ASA jakie były stosowane.
Na Europę ten środkowy, chyba.



Pewnie Krzysiu nas uświadomi 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Miku 
Forumowicz
Miku

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 82
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-02-2018, 00:11   

No właśnie identyczną tabelkę mam przed oczami i zgłupiałem. Uprzejmy Pan w ASO po konsultacji z mechaniorem doszedł do wniosku, że w Turbiaku będzie ten ostatni. Nie mógłbym nie zapytać o to na forum .. :D
_________________

 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-02-2018, 00:16   

Ten środkowy ma opis: EUROPE USE ONLY, więc jego bym obstawiał :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Miku 
Forumowicz
Miku

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 82
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-02-2018, 00:32   

Znalazłem w jakimś sklepie online UK notkę
"Genuine Mitsubishi Oil Filter - 1230A153 - Mitsubishi Lancer Evolution 5/6 CP9A
Mitsubishi dealer will give you MD356000 instead but EVO 4 can use this one.
Made by DENSO so a top quality oil filter for your EVO
Mitsubishi Part Number
Was MD322508 now 1230A153"
Czyli wychodzi jednak, że chyba dostałem jednak ten środkowy :D
_________________

 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 08-02-2018, 00:44   

Krzysiu to wrzuci temat w techniczny tam gdzie powinien być. A filtry wszystkie pasują, z tym że tak jak Rafał pisze środkowy był stosowany na Europę. Dodatkowo środkowy był stosowany zamiennie dla MD136466 a różnice wynikają z technologii produkcji wkładu. Z zamienników możesz się spotkać z różnymi wymiarami kartridża, w zależności od tego czy montujesz tylko filtr czy też podstawkę na czujniki dodatkową. Ja mam Knechta teraz.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Miku 
Forumowicz
Miku

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 82
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-02-2018, 09:17   

No właśnie też mam Knechta (OC230) a wcześniej miałem ori i nie zapisałem jaki to był.

Generalnie oryginalny filtr kosztuje 37zł w ASO a jest jakiś cięższy, wydaje się lepiej wykonany no i smaczki typu folijka ochronna na otwartą część czy fabrycznie przesmarowana uszczelka smarem jakoś cieszą. A 10 czy 15 zł różnicy wydane raz na 7 do 10tys. km to nie pieniądze.

A wydawało mi się, że temat założyłem w technicznym... Jak nie to przepraszam.
_________________

 
 
Pawel1988 
Mitsumaniak


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 316
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 14-02-2018, 21:15   

Ja jak dzwonie do Aso po filtr to zawsze dostaje taki 😁(zawsze ... 2 razy) :P
_________________
TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.