 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 09-04-2018, 20:33 |
KupiĘ O1T - prośba o ocenę. |
Autor |
Wiadomość |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 27-04-2018, 17:37
|
|
|
radek79 napisał/a: | desti napisał/a: | le przyjrzałbym się lakierowi. Na tej klapie wygląda nie nie oryginalny. |
tylna klapa rdzewieje na maksa więc nie ma co szukać oryginału |
Za 25.000zł można mieć już wymagania co do O1T, i oryginalne klapy to wcale nic nadzwyczajnego. Niemniej racja że gniją, jedne mniej drugie bardziej i akurat ten element malowany to nic strasznego. Trzeba tylko sprawdzić czy ktoś nie zrobił z niego garażu w Szwajcarii. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Rajax
Nowy Forumowicz
Auto: BMW E46
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 24 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-04-2018, 23:49
|
|
|
desti napisał/a: | 1 szwajcar i nie ma xenonów tylko soczewkowe lampy ewentualnie chińskie żarówki ksenonowe. Są pewne niuanse w O1 względem japoniec a szwajcar. Wygląda dobrze, ale przyjrzałbym się lakierowi. Na tej klapie wygląda nie nie oryginalny.
2 Pod maską wygląda na oryginał nie ruszany przód prosiłbym o zdjęcia tylnych nadkoli klapy i wózka. Po wymianie rozrządu ale ciekawe czy kompletnego bo jak pasek tylko to lipa.
3 Najgorzej wygląda a ESP to ciekawe kto mu założył. |
Ad.1 Jakie sa jeszcze różnice między japońcem i szwajcarem. Klepia to gdzieś indziej, czy po prostu inna wersja była na europę/szwajcarię. Miałem CRV szwajcara i byłem mega zadowolony.
Ad.2 No właśnie, ten drugi szwajcar i ma xenon. Oryginał czy dokładka ? Co do rozrządu, to wiesz co powie handlarz z Radomia, że wszystko ful a pasek rozrządu z drobinami złota założył
Ale zapytam o fotki i faktury z wymiany rozrządu.
Ad.3 Faktycznie trochę wsią podjeżdża
[ Dodano: 27-04-2018, 23:51 ]
Bzyk_R1 napisał/a: | radek79 napisał/a: | desti napisał/a: | le przyjrzałbym się lakierowi. Na tej klapie wygląda nie nie oryginalny. |
tylna klapa rdzewieje na maksa więc nie ma co szukać oryginału |
Za 25.000zł można mieć już wymagania co do O1T, i oryginalne klapy to wcale nic nadzwyczajnego. Niemniej racja że gniją, jedne mniej drugie bardziej i akurat ten element malowany to nic strasznego. Trzeba tylko sprawdzić czy ktoś nie zrobił z niego garażu w Szwajcarii. |
Absolutnie mnie nie odpycha malowana tylna klapa, przednie błotniki, czy nawet maska. Wszystko to można zmienić. |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 28-04-2018, 08:37
|
|
|
Nie wiem czy to reguła w nich. W wersji japońskiej masz sprzęgło o działaniu ciągnącym, szwajcar ma pchane. Wizualnie szwajcary nie mają relingów. Co do jakości montażu nigdy nie porównywałem |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 28-04-2018, 09:01
|
|
|
desti napisał/a: | Nie wiem czy to reguła w nich. W wersji japońskiej masz sprzęgło o działaniu ciągnącym, szwajcar ma pchane. Wizualnie szwajcary nie mają relingów. Co do jakości montażu nigdy nie porównywałem |
Mógłbyś podać jakieś źródło? Chętnie poczytam bo pierwsze słyszę o innym sprzęgle.
Co do ksenonów, w żadnym z tych nie ma oryginalnych. Nie ma i koniec bez dyskusji. Jedyne fabryczne ksenony trafiały do O1T w lampach hella takich brzydkich z pojedyńczymi soczewkami. Wygląda to jak nakładki na oryginalne lampy.
 |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 29-04-2018, 09:03
|
|
|
Wszystko zaczeło się od tego, że miałem Turbiaka, który był lekko podkręcony na 220KM w czechach. Super to śmigało prze jeszzce 4 lata. Z czasem mapa zaczeła się rozjeżdzać, aż doszła prawie do 290KM nie wiem jak nie pytajcie, ale doszła i to w przeciągu niespełna miesiąca. Kiedy trafił do mechanika sprzęgło jeszcze jakoś wyglądało trochę fioletowe, ale docisk i łożysko to na wykończeniu. No i musiałem zacząć poszukiwania trwały ponad tydzień obdzwonione wszystkie sklepy i serwisy podane numery części. Wszędzie ta sama odpowiedz nie ma bo to wersja ciągnąca wysprzęglania chyba i nie ma możliwości nawet zamówienia bo mają jak już do zwykłego szwajcara wypychaną. Znalazłem takie pasujące sprzęgło dopiero w Anglii za 3 tyś z przesyłkom , ale w podobnym czasie a ebay znalazłem skrzynię biegów ze sprzęgłem do EVO 8 z rozbitego auta co miało niecały 1000km wcześniej robione to i w podobnej cenie wiadomo co kupione. Po wymianie wgrana seryjna mapa i to jest moje doświadczenie ze sprzęgłem. |
|
|
|
 |
Rajax
Nowy Forumowicz
Auto: BMW E46
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 24 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-05-2018, 16:40
|
|
|
No to niezły kibel może byc z tym sprzęgłem ... |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 24-05-2018, 01:03
|
|
|
Pierwsze słyszę z tym sprzęgłem. Ja mam u siebie sprzęgło Excedy dedykowane do evo 8-9, ale zmieniłem bo remap przekroczył 398Nm i nie trzymało (wg katalogu seria wytrzymuje właśnie tyle) koszt 1200 + robocizna |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
|
|