Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
09-04-2018, 20:33
KupiĘ O1T - prośba o ocenę.
Autor Wiadomość
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 27-04-2018, 17:37   

radek79 napisał/a:
desti napisał/a:
le przyjrzałbym się lakierowi. Na tej klapie wygląda nie nie oryginalny.

tylna klapa rdzewieje na maksa więc nie ma co szukać oryginału :wink:


Za 25.000zł można mieć już wymagania co do O1T, i oryginalne klapy to wcale nic nadzwyczajnego. Niemniej racja że gniją, jedne mniej drugie bardziej i akurat ten element malowany to nic strasznego. Trzeba tylko sprawdzić czy ktoś nie zrobił z niego garażu w Szwajcarii.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Rajax 
Nowy Forumowicz

Auto: BMW E46
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-04-2018, 23:49   

desti napisał/a:
1 szwajcar i nie ma xenonów tylko soczewkowe lampy ewentualnie chińskie żarówki ksenonowe. Są pewne niuanse w O1 względem japoniec a szwajcar. Wygląda dobrze, ale przyjrzałbym się lakierowi. Na tej klapie wygląda nie nie oryginalny.
2 Pod maską wygląda na oryginał nie ruszany przód prosiłbym o zdjęcia tylnych nadkoli klapy i wózka. Po wymianie rozrządu ale ciekawe czy kompletnego bo jak pasek tylko to lipa.
3 Najgorzej wygląda a ESP to ciekawe kto mu założył.


Ad.1 Jakie sa jeszcze różnice między japońcem i szwajcarem. Klepia to gdzieś indziej, czy po prostu inna wersja była na europę/szwajcarię. Miałem CRV szwajcara i byłem mega zadowolony.

Ad.2 No właśnie, ten drugi szwajcar i ma xenon. Oryginał czy dokładka ? Co do rozrządu, to wiesz co powie handlarz z Radomia, że wszystko ful a pasek rozrządu z drobinami złota założył :)
Ale zapytam o fotki i faktury z wymiany rozrządu.

Ad.3 Faktycznie trochę wsią podjeżdża :)

[ Dodano: 27-04-2018, 23:51 ]
Bzyk_R1 napisał/a:
radek79 napisał/a:
desti napisał/a:
le przyjrzałbym się lakierowi. Na tej klapie wygląda nie nie oryginalny.

tylna klapa rdzewieje na maksa więc nie ma co szukać oryginału :wink:


Za 25.000zł można mieć już wymagania co do O1T, i oryginalne klapy to wcale nic nadzwyczajnego. Niemniej racja że gniją, jedne mniej drugie bardziej i akurat ten element malowany to nic strasznego. Trzeba tylko sprawdzić czy ktoś nie zrobił z niego garażu w Szwajcarii.


Absolutnie mnie nie odpycha malowana tylna klapa, przednie błotniki, czy nawet maska. Wszystko to można zmienić.
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 28-04-2018, 08:37   

Nie wiem czy to reguła w nich. W wersji japońskiej masz sprzęgło o działaniu ciągnącym, szwajcar ma pchane. Wizualnie szwajcary nie mają relingów. Co do jakości montażu nigdy nie porównywałem
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 28-04-2018, 09:01   

desti napisał/a:
Nie wiem czy to reguła w nich. W wersji japońskiej masz sprzęgło o działaniu ciągnącym, szwajcar ma pchane. Wizualnie szwajcary nie mają relingów. Co do jakości montażu nigdy nie porównywałem


Mógłbyś podać jakieś źródło? Chętnie poczytam bo pierwsze słyszę o innym sprzęgle.

Co do ksenonów, w żadnym z tych nie ma oryginalnych. Nie ma i koniec bez dyskusji. Jedyne fabryczne ksenony trafiały do O1T w lampach hella takich brzydkich z pojedyńczymi soczewkami. Wygląda to jak nakładki na oryginalne lampy.

_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 29-04-2018, 09:03   

Wszystko zaczeło się od tego, że miałem Turbiaka, który był lekko podkręcony na 220KM w czechach. Super to śmigało prze jeszzce 4 lata. Z czasem mapa zaczeła się rozjeżdzać, aż doszła prawie do 290KM nie wiem jak nie pytajcie, ale doszła i to w przeciągu niespełna miesiąca. Kiedy trafił do mechanika sprzęgło jeszcze jakoś wyglądało trochę fioletowe, ale docisk i łożysko to na wykończeniu. No i musiałem zacząć poszukiwania trwały ponad tydzień obdzwonione wszystkie sklepy i serwisy podane numery części. Wszędzie ta sama odpowiedz nie ma bo to wersja ciągnąca wysprzęglania chyba i nie ma możliwości nawet zamówienia bo mają jak już do zwykłego szwajcara wypychaną. Znalazłem takie pasujące sprzęgło dopiero w Anglii za 3 tyś z przesyłkom , ale w podobnym czasie a ebay znalazłem skrzynię biegów ze sprzęgłem do EVO 8 z rozbitego auta co miało niecały 1000km wcześniej robione to i w podobnej cenie wiadomo co kupione. Po wymianie wgrana seryjna mapa i to jest moje doświadczenie ze sprzęgłem.
 
 
Rajax 
Nowy Forumowicz

Auto: BMW E46
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-05-2018, 16:40   

No to niezły kibel może byc z tym sprzęgłem ...
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 24-05-2018, 01:03   

Pierwsze słyszę z tym sprzęgłem. Ja mam u siebie sprzęgło Excedy dedykowane do evo 8-9, ale zmieniłem bo remap przekroczył 398Nm i nie trzymało (wg katalogu seria wytrzymuje właśnie tyle) koszt 1200 + robocizna
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.