 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kupno benzyniaka - kilka pytań |
Autor |
Wiadomość |
kruhy84
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2017 Posty: 168 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 01-06-2018, 08:15
|
|
|
rezon napisał/a: | Makro napisał/a: | upieram się jednak przy benzynie. | bo ma swoje plusy i dodatnie i ujemne jak mawiał klasyk wg mnie jeśli benzyna to min. 2,4. mniejszy po prostu "nie jedzie". Za słaby silnik do takiej budy i masy. Oczywiście zaraz odezwą się posiadacze benzyn 2.0 jakimi to rakietami jeżdżą, jak wyprzedzają wszystko co na drodze . Jak ktoś przesiada się z wolnossącego 1,6 na taki sam 2.0 to może mieć odczucie wgniatania w fotel ale po przesiadce z doładowanego diesla na słabą i wolnossącą benzynę miałbyś po prostu przepaść. wg mnie 2.4, a już na pewno 3.0 to znacznie bardziej odpowiednie silniki do Outka. |
to ja powiem tak. mam 2.4 benzyne i uważam że to też nie jeździ. marzeniem byłaby turbina w tym silniku i moc jakieś 230-250 km ok. 300Nm. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 01-06-2018, 22:49
|
|
|
Makro napisał/a: | Co do wymian w układzie hamulcowym to dobrze wiedzieć, ale nie wiem czy to nie jest też związane z masą auta ? | wystarczy przy każdej zmianie kół uważnie spojrzeć na hamulce z tyłu i będzie ich znacznie mniej niż u mnie. Ja zaufałem Autoryzowanym stacjom obsługi Mitsubishi |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Makro
Nowy Forumowicz
Auto: Outalnder II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2018 Posty: 20 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-06-2018, 00:34
|
|
|
Cześć,
wracam jeszcze raz do tematu - niby już było odpowiedzian, ale może jeszcze ktoś się wypowie. Czy 2.0 silnik, do tego autka, to wystarczający silnik ? z jednej strony nie jeżdżę jak rajdowiec, ale na trasie zdaża mi się wyprzedzać, po za miastem średnio jeżdżę 500-1000 km miesięcznie (w skali roku, z reguły to 500, na autostradach 160 to max jaki jadę (a z reguły i tak w granicach tych 140 się trzymaM). Nastawiłem się na 2.4, ale sam nie wiem czy na prawdę potrzebuje tego większego silnika.
Po przejsciu z turbo doładowanego diesela na pewno będę miał wrażenie że to muł, ale to raczej normalne (zakładam ze na 2.4 to samo wrazenie będę miał). |
|
|
|
 |
lolo.lolo
Forumowicz O1T rodzinny :-)))

Auto: O1T '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 289 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 18-06-2018, 18:14
|
|
|
Makro napisał/a: | Czy 2.0 silnik, do tego autka, to wystarczający silnik ? |
tak, ale tylko z turbo i uwierz mi wrażenia będziesz miał zgoła inne niż dotychczas ... - oczywiście jeżeli chodzi o wersje I
Jeżeli chodzi chodzi o II generację to brałbym 3.0 z automatem |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-06-2018, 18:29
|
|
|
lolo.lolo napisał/a: | tak, ale tylko z turbo i uwierz mi wrażenia będziesz miał zgoła inne niż dotychczas |
Szczególnie jak coś się popsuje. albo sprawi sobie jakiegoś ulepa, o co nie trudno, ponieważ takich jest większość. Ale kolega poszukuje II lolo.lolo napisał/a: | Jeżeli chodzi chodzi o II generację to brałbym 3.0 z automatem |
A ja bym brał 2,4 , ponieważ i tak ten samochód nie nadaje się do wyścigów. Makro napisał/a: | Czy 2.0 silnik, do tego autka, to wystarczający silnik ? | To już jest straszna słabizna. |
|
|
|
 |
lepszyzip
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2016 Posty: 8 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21-06-2018, 10:30
|
|
|
Jest wersja Outlandera II 2.0 benzyna 147KM manual z kamerą cofania i GPS - jest w miarę tania, ale to pewnie dlatego, że napęd jest tylko na przednie koła.
Ja takim jeżdżę od 2 lat , zrobiłem ok 70 tyś km, z czego 60 tyś na LPG, przy czym niedawno do wymiany były przepalone szklanki zaworowe co nie było tanie ale i tak jestem na plusie po przejechaniu tych 60 tys km jakieś 8 tysięcy złotych.
Wrażenia z jazdy całkiem pozytywne, jeżdżę raczej spokojnie, więc mi wystarczy, a jak trzeba wyprzedzić to wkręca się silnik na wyższe obroty i nie ma wtedy z tym problemu. Outlander jest autem lekkim niecałe 1,5 tony więc silnik 2.0 jak dla mnie spokojnie daje radę. Wcześniej jeździłem silnikami 1,4 benz i 2,0 benz innych japońskich marek i nie czuję różnicy żeby Mitsu OII 2.0 był bardziej mułowaty. |
|
|
|
 |
|
|