Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupno benzyniaka - kilka pytań
Autor Wiadomość
kruhy84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 168
Skąd: Kielce
Wysłany: 01-06-2018, 08:15   

rezon napisał/a:
Makro napisał/a:
upieram się jednak przy benzynie.
bo ma swoje plusy :) i dodatnie i ujemne jak mawiał klasyk ;) wg mnie jeśli benzyna to min. 2,4. mniejszy po prostu "nie jedzie". Za słaby silnik do takiej budy i masy. Oczywiście zaraz odezwą się posiadacze benzyn 2.0 jakimi to rakietami jeżdżą, jak wyprzedzają wszystko co na drodze :lol: . Jak ktoś przesiada się z wolnossącego 1,6 na taki sam 2.0 to może mieć odczucie wgniatania w fotel ;) ale po przesiadce z doładowanego diesla na słabą i wolnossącą benzynę miałbyś po prostu przepaść. wg mnie 2.4, a już na pewno 3.0 to znacznie bardziej odpowiednie silniki do Outka.


to ja powiem tak. mam 2.4 benzyne i uważam że to też nie jeździ. marzeniem byłaby turbina w tym silniku i moc jakieś 230-250 km ok. 300Nm.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 01-06-2018, 22:49   

Makro napisał/a:
Co do wymian w układzie hamulcowym to dobrze wiedzieć, ale nie wiem czy to nie jest też związane z masą auta ?
wystarczy przy każdej zmianie kół uważnie spojrzeć na hamulce z tyłu i będzie ich znacznie mniej niż u mnie. Ja zaufałem Autoryzowanym stacjom obsługi Mitsubishi ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Makro 
Nowy Forumowicz

Auto: Outalnder II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2018
Posty: 20
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-06-2018, 00:34   

Cześć,

wracam jeszcze raz do tematu - niby już było odpowiedzian, ale może jeszcze ktoś się wypowie. Czy 2.0 silnik, do tego autka, to wystarczający silnik ? z jednej strony nie jeżdżę jak rajdowiec, ale na trasie zdaża mi się wyprzedzać, po za miastem średnio jeżdżę 500-1000 km miesięcznie (w skali roku, z reguły to 500, na autostradach 160 to max jaki jadę (a z reguły i tak w granicach tych 140 się trzymaM). Nastawiłem się na 2.4, ale sam nie wiem czy na prawdę potrzebuje tego większego silnika.
Po przejsciu z turbo doładowanego diesela na pewno będę miał wrażenie że to muł, ale to raczej normalne (zakładam ze na 2.4 to samo wrazenie będę miał).
 
 
lolo.lolo 
Forumowicz
O1T rodzinny :-)))


Auto: O1T '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 289
Skąd: dokąd
Wysłany: 18-06-2018, 18:14   

Makro napisał/a:
Czy 2.0 silnik, do tego autka, to wystarczający silnik ?


tak, ale tylko z turbo i uwierz mi wrażenia będziesz miał zgoła inne niż dotychczas ... :D 8) :P - oczywiście jeżeli chodzi o wersje I

Jeżeli chodzi chodzi o II generację to brałbym 3.0 z automatem :)
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-06-2018, 18:29   

lolo.lolo napisał/a:
tak, ale tylko z turbo i uwierz mi wrażenia będziesz miał zgoła inne niż dotychczas

Szczególnie jak coś się popsuje. albo sprawi sobie jakiegoś ulepa, o co nie trudno, ponieważ takich jest większość. Ale kolega poszukuje II
lolo.lolo napisał/a:
Jeżeli chodzi chodzi o II generację to brałbym 3.0 z automatem

A ja bym brał 2,4 , ponieważ i tak ten samochód nie nadaje się do wyścigów.
Makro napisał/a:
Czy 2.0 silnik, do tego autka, to wystarczający silnik ?
To już jest straszna słabizna.
 
 
lepszyzip 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 8
Skąd: warszawa
Wysłany: 21-06-2018, 10:30   

Jest wersja Outlandera II 2.0 benzyna 147KM manual z kamerą cofania i GPS - jest w miarę tania, ale to pewnie dlatego, że napęd jest tylko na przednie koła.
Ja takim jeżdżę od 2 lat , zrobiłem ok 70 tyś km, z czego 60 tyś na LPG, przy czym niedawno do wymiany były przepalone szklanki zaworowe co nie było tanie ale i tak jestem na plusie po przejechaniu tych 60 tys km jakieś 8 tysięcy złotych.
Wrażenia z jazdy całkiem pozytywne, jeżdżę raczej spokojnie, więc mi wystarczy, a jak trzeba wyprzedzić to wkręca się silnik na wyższe obroty i nie ma wtedy z tym problemu. Outlander jest autem lekkim niecałe 1,5 tony więc silnik 2.0 jak dla mnie spokojnie daje radę. Wcześniej jeździłem silnikami 1,4 benz i 2,0 benz innych japońskich marek i nie czuję różnicy żeby Mitsu OII 2.0 był bardziej mułowaty.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.