Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem silnik Pajero 3.2 DiD
Autor Wiadomość
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 28-06-2018, 08:01   

alexs6 napisał/a:
pytanie - gdzie najlepiej zrobić pompę ?
wczoraj po odpaleniu auta gasło , za którymś razem po odpaleniu chodziło ok ale już po wrzuceniu na "D " gasło ( mogłem tyci przytrzymać obroty gazem do około 1100 obrotów to nie gasło ) , przejechałem tak kilkaset metrów i praca się ustabilizowała i już za każdym razem odpala i jeździ normalnie , jednak myślę że sama wymiana filtra paliwa już nie pomoże ( choć jakiś miesiąc temu był wymieniany bo się okazało , że jakiś szlam się dostał i być może coś jeszcze pływa w zbiorniku ) kod błędu oczywiście 48

Zbrudzony nastawnik dawki paliwa
Zbiornik wymieniałeś?
Wylej paliwo z filtra paliwa, z dwóch stron i zobacz co w nim jest.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 28-06-2018, 09:17   

zbiornik już brałem od Pana nawet jakieś ze 2 latka temu , jak się uda to dziś zmienię filtr i sprawdzę co tam jest i planuję przez otwór serwisowy zaglądnąć do zbiornika , tylko mam prawie na full zatankowany :(
_________________
alexs6
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 28-06-2018, 10:00   

alexs6 napisał/a:
zbiornik już brałem od Pana nawet jakieś ze 2 latka temu , jak się uda to dziś zmienię filtr i sprawdzę co tam jest i planuję przez otwór serwisowy zaglądnąć do zbiornika , tylko mam prawie na full zatankowany :(

A rura wlewowa? Wymieniona? Można otworzyć wlew i sprawdzić czy nie ma rdzy.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 28-06-2018, 10:26   

rura nie była wymieniana i pewnie nie jest w najlepszym stanie i pewnie bym to od razu zrobił przy wymianie zbiornika ale cena rury jak za zbiornik

[ Dodano: 05-07-2018, 11:53 ]
ponownie ja - wymieniłem filtr paliwa , paliwo było czyściutkie , żadnych opiłków ani podobnych i już tydzień mijał i wszystko było ok , wczoraj nagle dojeżdżając do ronda auto ot tak zgasło znów , odpaliło normalnie jednak po wrzuceniu na " D " silnik wybierał jakby chciał zgasnąć , ale nie zgasł i wszedł na obroty i do dziś znów działa normalnie , podjechałem do znajomego żeby podłączył kompa i wyskoczył błąd 46 - zawór korekty wtrysku - obecny
i nie wiem co dalej robić
_________________
alexs6
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 06-07-2018, 09:54   

alexs6 napisał/a:
rura nie była wymieniana i pewnie nie jest w najlepszym stanie i pewnie bym to od razu zrobił przy wymianie zbiornika ale cena rury jak za zbiornik

[ Dodano: 05-07-2018, 11:53 ]
ponownie ja - wymieniłem filtr paliwa , paliwo było czyściutkie , żadnych opiłków ani podobnych i już tydzień mijał i wszystko było ok , wczoraj nagle dojeżdżając do ronda auto ot tak zgasło znów , odpaliło normalnie jednak po wrzuceniu na " D " silnik wybierał jakby chciał zgasnąć , ale nie zgasł i wszedł na obroty i do dziś znów działa normalnie , podjechałem do znajomego żeby podłączył kompa i wyskoczył błąd 46 - zawór korekty wtrysku - obecny
i nie wiem co dalej robić

Musisz podłączyć pod oryginalny komputer do mitsu. MUT3
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 06-07-2018, 10:38   

najbliżej mam do Wrocławia do serwisu mitsu jakieś 100 km a boję się nim teraz nawet po mieście jeździć .
ale na miejscu mam serwis bosch , to aż taka różnica pod jakiego kompa podłączę ?
czy ten błąd sugeruje raczej coś złego z pompą ?
_________________
alexs6
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 07-07-2018, 08:54   

skasować błąd, zresetować ECU, rozgrzać silnik i na testerze sprawdzić parametry. Testery uniwersalne czasem podają tylko błedne opisy, tester serwisowy wcale nie jest potrzeby.
 
 
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 09-07-2018, 12:23   

się moglibyście Panowie zdecydować bo na prawdę nie wiem co dalej z nim robić
myślę się umówić na wizytę we Wrocławiu w Mitsubishi
_________________
alexs6
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 11-07-2018, 07:51   

zapewne w końcu i tak trafisz do mnie, robimy tego bardzo dużo również dla serwisów.
 
 
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 11-07-2018, 09:16   

" robimy tego " - czyli co takiego robicie , że zapewne trafię do Ciebie ?
_________________
alexs6
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 11-07-2018, 09:34   

alexs6 napisał/a:
" robimy tego " - czyli co takiego robicie , że zapewne trafię do Ciebie ?

Ma na musli regeneracje pompy wtryskowej.
Jeśli podłączysz pod dobry komp. to wyświetli ci prawdziwe błędy.
Np 25, 43, 26, 48 to błędy z pompy wtryskowej.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 11-07-2018, 09:58   

dziś odstawiłem auto do bosch serwis i na początek zleją paliwo i zaglądną do zbiornika i oczywiście podłączą pod kompa i zobaczymy czy pojawi się inny błąd niż ostatni 46 - jeśli okaże się że pompa jednak to jak można się skontaktować z panem na regenerację ? chłopaki zdemontują pompę i mogą wysłać pod adres który podam ...
_________________
alexs6
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 11-07-2018, 13:16   

alexs6 napisał/a:
dziś odstawiłem auto do bosch serwis i na początek zleją paliwo i zaglądną do zbiornika i oczywiście podłączą pod kompa i zobaczymy czy pojawi się inny błąd niż ostatni 46 - jeśli okaże się że pompa jednak to jak można się skontaktować z panem na regenerację ? chłopaki zdemontują pompę i mogą wysłać pod adres który podam ...

Moga, jak najbardziej :)
Niech jednak zaczną od sprawdzenia zawartości filtra paliwa.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 13-07-2018, 16:47   

dziś właśnie odebrałem autko , zbiornik był czysty , paliwo czyste i będę jeździł dalej aż znów zgaśnie , jeśli się sytuacja będzie powtarzać demontuję pompę i będzie trzeba wysłać do pana , ale na razie mam nadzieję że coś tylko zaciągnął i stąd przygasanie :(

[ Dodano: 16-07-2018, 13:40 ]
zastanawia mnie tylko czemu auto normalnie jeździ , odpala i może tak stać na wolnych obrotach cały czas i nic , tylko jak już pojeżdżę i muszę się zatrzymać stojąc na " D " coś go przez sekundę szarpnie jakby chciał zgasnąć i dalej działa jak trzeba i nie wiem co z tym dalej robić bo nie mogę tak jeździć i czekać aż zgaśnie i już go nie odpalę - jakieś propozycje ? demontować pompę i wysyłać do Pana Zbyszka , czy gdzieś indziej ?
_________________
alexs6
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 17-07-2018, 07:34   

być może da się podregulować pompę żeby przedłużyć jej ,,życie,, Regenerowane pompy zacierają się, więc warto jak najdłużej ratować oryginał.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.