Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
delikatne szarpanie
Autor Wiadomość
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 20-07-2018, 14:25   

to powrot paliwa
w nim moga byc banki powietrza
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 20-07-2018, 14:55   

no właśnie a powinny być i czy ma to wpływ na pracę silnika?
_________________

 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 20-07-2018, 18:30   

nie maja wplywu
to idzie spowrotem do zbiornika
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 04-08-2018, 17:08   

rumburaque napisał/a:
jak na razie nic. Szarpanie jakby samo ustało, ale we wtorek ma iść do magika elektronika z tymi błędami.


Cos kolego wiadomo z tym szarpaniem?
_________________

 
 
jachu1111 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 , 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2018
Posty: 48
Skąd: Szubin
Wysłany: 04-08-2018, 18:15   

U mnie powiem tak nie ma szarpania tylko teraz nie wiem co pomogło . Tzn zatankowalem raz na shellu tego ich vpower do pelna i dolalem z LIQUID MOILY taki preparat do czyszczenia wtryskow . Pojechałem w trasę 400 km jazda autostradowa 140-180 km/h i szarpanie znikło . Także u mnie to Pomogło i się cieszę już mam zrobione z 5000 km i nic nie szarpie ale w między czasie tankowalem jeszcze z 3 razy tego vpower
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 07-08-2018, 12:47   

czyli coś z wtryskami
_________________

 
 
jachu1111 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 , 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2018
Posty: 48
Skąd: Szubin
Wysłany: 07-08-2018, 16:22   

Raczej tak bo pomogło . Teraz jest narazie ok i oby jak najdłużej
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 07-08-2018, 16:47   

Jak nazywał sie ten preparat?
_________________

 
 
jachu1111 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 , 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2018
Posty: 48
Skąd: Szubin
Wysłany: 08-08-2018, 06:42   

https://www.iparts.pl/cze...ASABEgJB2_D_BwE

[ Dodano: 08-08-2018, 06:42 ]
To ten preparat

[ Dodano: 08-08-2018, 06:42 ]
Najlepsza cenę miał w intercars
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 08-08-2018, 21:34   

Wlałem dzisiaj ten specyfik Liqui Moly Diesel Spulung na pełen bak i zatankowałem do pełna Verve .Po przejechaniu 100 km znaczna poprawa brak szarpnięć i cicha praca silnika
_________________

 
 
jachu1111 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 , 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2018
Posty: 48
Skąd: Szubin
Wysłany: 09-08-2018, 06:19   

Także koledzy flaszke rudej będziemy musieli wypić . Hahaha

[ Dodano: 18-08-2018, 10:10 ]
I jak ktoś jeszcze zdołał dodatek i widzi poprawę
 
 
rumburaque 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander III 2.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2018
Posty: 17
Skąd: lublin
Wysłany: 18-08-2018, 13:54   

Jako że żona na co dzień nim jeździ to nie mogłem wyczuć dokładnie tego dławienia. Teraz jadąc na urlop przejechałem 4 tyś km to przyjrzałem się dokładnie. Dławienie występuje przy jeździe emeryt stajla 1800-2300 obrotów na każdym biegu. Przy ostrej dynamicznej jeździe szybko wkręcając go na obroty dławienia brak, tak jak i przy jeździe jednostajnie powyżej 2500 tyś obrotów. Spalanie 130-140 km/h wyszło 8.5 litra przy spokojnej jeździe 7.2 l. Mierzone od tankowania do tankowania bo komp zauważyłem przekłamuje o jeden litr. Przygoda jedna raz na autostradzie z zapiętym auto 4wd przy zjeździe z góry na 5 czy 6 biegu zapalił się chcek z spadek mocy. Po zgaszeniu i odpaleniu ponownym moc wróciła a check zgasł sam po pewnym czasie. Co myślicie o tym dławieniu. Ja po konsultacji z drugim mechanikiem stwierdził że EGR a check nie zapala się nagminnie bo ma jeszcze jako taką sprawność. A może coś z turbiną "zakres obrotów"?
Generalnie auto fajne, spalanie akceptowalne. Jak chcecie to w wolnej chwili mogę zrobić porównanie wyjazdów wakacyjnych z Espace IV 2.0 dci Initiale :D

[ Dodano: 18-08-2018, 13:54 ]
Jako że żona na co dzień nim jeździ to nie mogłem wyczuć dokładnie tego dławienia. Teraz jadąc na urlop przejechałem 4 tyś km to przyjrzałem się dokładnie. Dławienie występuje przy jeździe emeryt stajla 1800-2300 obrotów na każdym biegu. Przy ostrej dynamicznej jeździe szybko wkręcając go na obroty dławienia brak, tak jak i przy jeździe jednostajnie powyżej 2500 tyś obrotów. Spalanie 130-140 km/h wyszło 8.5 litra przy spokojnej jeździe 7.2 l. Mierzone od tankowania do tankowania bo komp zauważyłem przekłamuje o jeden litr. Przygoda jedna raz na autostradzie z zapiętym auto 4wd przy zjeździe z góry na 5 czy 6 biegu zapalił się chcek z spadek mocy. Po zgaszeniu i odpaleniu ponownym moc wróciła a check zgasł sam po pewnym czasie. Co myślicie o tym dławieniu. Ja po konsultacji z drugim mechanikiem stwierdził że EGR a check nie zapala się nagminnie bo ma jeszcze jako taką sprawność. A może coś z turbiną "zakres obrotów"?
Generalnie auto fajne, spalanie akceptowalne. Jak chcecie to w wolnej chwili mogę zrobić porównanie wyjazdów wakacyjnych z Espace IV 2.0 dci Initiale :D
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 20-08-2018, 09:49   

Spróbuj zastosować preparat który zastosowaliśmy wcześniej może a noż...
_________________

 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 20-08-2018, 12:00   

rumburaque napisał/a:
Jako że żona na co dzień nim jeździ to nie mogłem wyczuć dokładnie tego dławienia. Teraz jadąc na urlop przejechałem 4 tyś km to przyjrzałem się dokładnie. Dławienie występuje przy jeździe emeryt stajla 1800-2300 obrotów na każdym biegu. Przy ostrej dynamicznej jeździe szybko wkręcając go na obroty dławienia brak, tak jak i przy jeździe jednostajnie powyżej 2500 tyś obrotów. Spalanie 130-140 km/h wyszło 8.5 litra przy spokojnej jeździe 7.2 l. Mierzone od tankowania do tankowania bo komp zauważyłem przekłamuje o jeden litr. Przygoda jedna raz na autostradzie z zapiętym auto 4wd przy zjeździe z góry na 5 czy 6 biegu zapalił się chcek z spadek mocy. Po zgaszeniu i odpaleniu ponownym moc wróciła a check zgasł sam po pewnym czasie. Co myślicie o tym dławieniu. Ja po konsultacji z drugim mechanikiem stwierdził że EGR a check nie zapala się nagminnie bo ma jeszcze jako taką sprawność. A może coś z turbiną "zakres obrotów"?
Generalnie auto fajne, spalanie akceptowalne. Jak chcecie to w wolnej chwili mogę zrobić porównanie wyjazdów wakacyjnych z Espace IV 2.0 dci Initiale :D

ten watek powinien byc w innym watku
ale jak jest to ...

4WD auto miej caly czas zalaczony -nie ma roznicy w spalaniu a auto lepiej rozklada moc na kola
EGR napewno do czyszczenia bo zawalony
brak ocy zalaczylo bo turbina zasyfiona ,mocniej deptac w gaz przy rozpedzaniu zeby rozruszac lopatki

[ Dodano: 18-08-2018, 13:54 ]
Jako że żona na co dzień nim jeździ to nie mogłem wyczuć dokładnie tego dławienia. Teraz jadąc na urlop przejechałem 4 tyś km to przyjrzałem się dokładnie. Dławienie występuje przy jeździe emeryt stajla 1800-2300 obrotów na każdym biegu. Przy ostrej dynamicznej jeździe szybko wkręcając go na obroty dławienia brak, tak jak i przy jeździe jednostajnie powyżej 2500 tyś obrotów. Spalanie 130-140 km/h wyszło 8.5 litra przy spokojnej jeździe 7.2 l. Mierzone od tankowania do tankowania bo komp zauważyłem przekłamuje o jeden litr. Przygoda jedna raz na autostradzie z zapiętym auto 4wd przy zjeździe z góry na 5 czy 6 biegu zapalił się chcek z spadek mocy. Po zgaszeniu i odpaleniu ponownym moc wróciła a check zgasł sam po pewnym czasie. Co myślicie o tym dławieniu. Ja po konsultacji z drugim mechanikiem stwierdził że EGR a check nie zapala się nagminnie bo ma jeszcze jako taką sprawność. A może coś z turbiną "zakres obrotów"?
Generalnie auto fajne, spalanie akceptowalne. Jak chcecie to w wolnej chwili mogę zrobić porównanie wyjazdów wakacyjnych z Espace IV 2.0 dci Initiale :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.