Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana amortyzatorów i lift
Autor Wiadomość
slamacek 
Forumowicz

Auto: Montero Ltd 3.5V6 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 82
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-09-2018, 13:15   Wymiana amortyzatorów i lift

temat poruszany wielokrotnie, ale ja z takim pytaniem do doświadczonych w temacie: czy mogę najpierw wymienic amortyzatory parami i nie w tym samym czasie (w kolejności: tylna oś, przednia oś) i jeździc na oryginalnych sprężynach, a dopiero po jakimś czasie wymienic sprężyny - i wtedy od razu wszystkie cztery.

Pytanie narodziło się, bo czeka mnie wymiana tylnej pary, a w planach mam i tak lift (co prawda ciut wyższy niż dwa cale). Pomyslalem więc, że może zacznę od tylnich Koni lub OME na tył
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-09-2018, 09:28   Re: Wymiana amortyzatorów i lift

slamacek napisał/a:
temat poruszany wielokrotnie, ale ja z takim pytaniem do doświadczonych w temacie: czy mogę najpierw wymienic amortyzatory parami i nie w tym samym czasie (w kolejności: tylna oś, przednia oś) i jeździc na oryginalnych sprężynach, a dopiero po jakimś czasie wymienic sprężyny - i wtedy od razu wszystkie cztery.

Pytanie narodziło się, bo czeka mnie wymiana tylnej pary, a w planach mam i tak lift (co prawda ciut wyższy niż dwa cale). Pomyslalem więc, że może zacznę od tylnich Koni lub OME na tył

Mozna jak trzeba
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 11-09-2018, 12:01   

A jak chcesz zrobić lift więcej niż 2 cale? Większy nie ma sensu bo przednie zawieszenie przestanie poprawnie pracować no chyba że na pofałdowanym asfalcie podczas jazdy odrywanie kół od ziemi Ci nie będzie przeszkadzać :) ogólnie jak wymieniasz parami, osiami to nie ma problemu
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
slamacek 
Forumowicz

Auto: Montero Ltd 3.5V6 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 82
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-09-2018, 13:41   

Przyjedziesz do mnie na wyspę to zobaczysz niejednego Pajero czy Montero na 38 calówkach (teoretycznie 36 wystarczy do przejechania większości dróg górskich, ale zawsze pozostaje ta mniejsxość...)

Czyli jednak trzeba go podnieść ciut wyżej niż te 5 cm...
_________________
Czołg - czyli Montero Limited 3,5V6 2002
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 11-09-2018, 16:17   

Ok zgodze się że się da, ale to jest już rzeźba a nie normalny lift. Delikatnie więcej niż 2 cale i kończy się skok przedniego zawieszenia. Jak chcesz 35 cale zamontować to albo wycicanie błotników albo opuszczanie sanek zawieszenia poprzez wspawanie kawałów metalu. Mi osobiście taka rzeźba się nie podoba ale kto co lubi :)
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
slamacek 
Forumowicz

Auto: Montero Ltd 3.5V6 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 82
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-09-2018, 16:28   

Wiadomo, że będzie więcej przeróbek niż tylko delikatne podniesienie. Ale to docelowo jedt samochód do wjechania w dowolne miejsce na wyspie o każdej porze dnia i nocy, a nawet wyciagnięcia drugiego autka z opresji. Tyle, że nie chciałbym wyrzucać pieniędzy w błoto, tym bardziej jeżeli można połączyć przyjemne z pożytecznym, o czym już wiem (np. Koni Raid z regulowanym nastawieniem)
_________________
Czołg - czyli Montero Limited 3,5V6 2002
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.