 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymiana amortyzatorów i lift |
Autor |
Wiadomość |
slamacek
Forumowicz
Auto: Montero Ltd 3.5V6 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 82 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-09-2018, 13:15 Wymiana amortyzatorów i lift
|
|
|
temat poruszany wielokrotnie, ale ja z takim pytaniem do doświadczonych w temacie: czy mogę najpierw wymienic amortyzatory parami i nie w tym samym czasie (w kolejności: tylna oś, przednia oś) i jeździc na oryginalnych sprężynach, a dopiero po jakimś czasie wymienic sprężyny - i wtedy od razu wszystkie cztery.
Pytanie narodziło się, bo czeka mnie wymiana tylnej pary, a w planach mam i tak lift (co prawda ciut wyższy niż dwa cale). Pomyslalem więc, że może zacznę od tylnich Koni lub OME na tył |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 10-09-2018, 09:28 Re: Wymiana amortyzatorów i lift
|
|
|
slamacek napisał/a: | temat poruszany wielokrotnie, ale ja z takim pytaniem do doświadczonych w temacie: czy mogę najpierw wymienic amortyzatory parami i nie w tym samym czasie (w kolejności: tylna oś, przednia oś) i jeździc na oryginalnych sprężynach, a dopiero po jakimś czasie wymienic sprężyny - i wtedy od razu wszystkie cztery.
Pytanie narodziło się, bo czeka mnie wymiana tylnej pary, a w planach mam i tak lift (co prawda ciut wyższy niż dwa cale). Pomyslalem więc, że może zacznę od tylnich Koni lub OME na tył |
Mozna jak trzeba |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Michał_PIII
Mitsumaniak
Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 10 Lut 2017 Posty: 192 Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
|
Wysłany: 11-09-2018, 12:01
|
|
|
A jak chcesz zrobić lift więcej niż 2 cale? Większy nie ma sensu bo przednie zawieszenie przestanie poprawnie pracować no chyba że na pofałdowanym asfalcie podczas jazdy odrywanie kół od ziemi Ci nie będzie przeszkadzać ogólnie jak wymieniasz parami, osiami to nie ma problemu |
_________________ Michał Pajero4x4 |
|
|
|
 |
slamacek
Forumowicz
Auto: Montero Ltd 3.5V6 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 82 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-09-2018, 13:41
|
|
|
Przyjedziesz do mnie na wyspę to zobaczysz niejednego Pajero czy Montero na 38 calówkach (teoretycznie 36 wystarczy do przejechania większości dróg górskich, ale zawsze pozostaje ta mniejsxość...)
Czyli jednak trzeba go podnieść ciut wyżej niż te 5 cm... |
_________________ Czołg - czyli Montero Limited 3,5V6 2002 |
|
|
|
 |
Michał_PIII
Mitsumaniak
Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 10 Lut 2017 Posty: 192 Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
|
Wysłany: 11-09-2018, 16:17
|
|
|
Ok zgodze się że się da, ale to jest już rzeźba a nie normalny lift. Delikatnie więcej niż 2 cale i kończy się skok przedniego zawieszenia. Jak chcesz 35 cale zamontować to albo wycicanie błotników albo opuszczanie sanek zawieszenia poprzez wspawanie kawałów metalu. Mi osobiście taka rzeźba się nie podoba ale kto co lubi |
_________________ Michał Pajero4x4 |
|
|
|
 |
slamacek
Forumowicz
Auto: Montero Ltd 3.5V6 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 82 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-09-2018, 16:28
|
|
|
Wiadomo, że będzie więcej przeróbek niż tylko delikatne podniesienie. Ale to docelowo jedt samochód do wjechania w dowolne miejsce na wyspie o każdej porze dnia i nocy, a nawet wyciagnięcia drugiego autka z opresji. Tyle, że nie chciałbym wyrzucać pieniędzy w błoto, tym bardziej jeżeli można połączyć przyjemne z pożytecznym, o czym już wiem (np. Koni Raid z regulowanym nastawieniem) |
_________________ Czołg - czyli Montero Limited 3,5V6 2002 |
|
|
|
 |
|
|