 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Świecą się kontrolki Silnik, ASR i ASC. Nie reaguje na gaz |
Autor |
Wiadomość |
z.gielec
Nowy Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18-08-2018, 18:45 Świecą się kontrolki Silnik, ASR i ASC. Nie reaguje na gaz
|
|
|
Witam.
Mam ukochane l200 od 2006 roku. Wczoraj nagle przy spokojnej jeździe zaświeciły się kontrolki Silnik, ASR i ASC. Autko nie reaguje na gaz. Podłączenie komputera pokazało : błąd czujnik ciśnienia paliwa.
Po wyłączeniu stacyjki wszystko się kasuje, jednak po przejechaniu normalnie kilku kilometrów pojawia się ponownie i znowu nie reaguje na pedał gazu.
Autko nie dymi i nie dymiło. Wydaje mi się, że trochę inny ma dźwięk pracy silnika jak zapalą się te kontrolki. Jak by był to głuchy dźwięk.
Czy ktoś z Was spotkał się z takimi objawami.
ps. Na wszelki wypadek wymieniłem filtr paliwa , ale nie pomogło. Przepustnica jest sprawna.
Pozdrawiam Zbyszek. |
_________________ Zbyszek |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 14-09-2018, 10:25
|
|
|
zadzwon 602673905 |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
z.gielec
Nowy Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: Polska
|
Wysłany: 19-09-2018, 13:06
|
|
|
Wymieniłem. Czy teraz muszę jakoś zresetować ustawienia w komputerze? Wywala mi nadal ten sam błąd. Tak jak by tam był stary zawór.
[ Dodano: 23-09-2018, 22:10 ]
Zgłosiłem przez komputer wymianę podzespołu i wszystko działa idealnie.
Dziękuję zbyszekm2 za kon sultację. Pozdrawiam wszystkicj
[ Dodano: 23-09-2018, 22:12 ]
zbyszekm2 napisał/a: | zadzwon 602673905 |
Dzięki za konsultację. Wszystko działa poprawnie po wymianie zaworu i zgłoszeniu w komputerze wymiany podzespołu. |
_________________ Zbyszek |
|
|
|
 |
|
|