Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka pytań odnośnie outlandera
Autor Wiadomość
juniorkm7 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 269
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-10-2018, 14:42   

Jeśli chcesz mieć kopa do wyprzedzania to trzeba sobie zrobić przeróbkę skrzyni (dodanie przycisku lub wypiłowanie kanału żeby wajha mogła wpaść jeszcze o jedną bramkę dalej pod D
Powoduje to załączenie trybu Ds (sport). Outlander wtedy pracuje na wyższych obrotach i żwawiej jedzie. Cały czas przymierzam się do tego zabiegu i pewnie zrobię po zimie bo mam w planach kilka dalekich wyjazdów :)

Wrzucam poglądowo film jak to działa
Tryb Ds

Instrukcje jak to można zrobić:
Uruchomienie kliknięciem gałką 2WD/4WD

Jaki przycisk się nadaje jeśli nie w pokrętle

Dla ambitnych przyski na kierownicy zamiast telefonu

Schemat podłączenia przycisku

Schludnie wykonany przyscisk

Wariant brutalny - piłowanie obudowy na przykładzie lancera
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 05-10-2018, 15:31   

O kurczę, a czy w moim też tak się da? Nie mam CVT. Czy to działa również w outlanderze sport(asx)?
 
 
juniorkm7 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 269
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-10-2018, 18:51   

Jak masz manuala to raczej nie działa :P
Musisz sprawdzić czy taka opcja jest u Ciebie bo w przytoczonym na filmie Lancerze którego piłują nie ma trybu Ds a zamiast tego jest L na śnieg i błoto. Powinieneś podpytać tokyo co on o tym sądzi :)
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 05-10-2018, 20:46   

W GT oczywiście mam automat innych nie montowali, ale zwykły nie CVT.
W innym aucie, Outlander Sport 2.0, odpowiednik naszego ASX jest CVT.

Jutro do niego będę dzwonił. A między czasie możesz wrzucić schemat podłączenia?
Żeby go zobaczyć trzeba być zarejestrowanym na tym ruskim forum.
Nie mogę przejść tej rejestracji z powodu braku jakiś grafik z cyferkami, nie wyświetlają się u mnie. :?
 
 
kruhy84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 168
Skąd: Kielce
Wysłany: 06-10-2018, 08:20   

równiez poprosiłbym o schemat. rzecz interesująca i może być przydatna.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.