Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zagazowałem go
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 04-01-2019, 05:52   

marcindym napisał/a:

Na przeglądzie pan sprawdzający powiedział; jeszcze tak dobrze (czyli nie za ubogo) wyregulowanej instalacji nie widział.
Założona tak w fabryczne wiązki, że trudno sie połapać. Nabrali się też w serwisie Mitsu.

Sorry kolego, ale takich bzdur dawno nie czytałem... Zarówno jeśli chodzi o "serwis Mitsu co się nabrał", jak i "pana sprawdzającego na przeglądzie, który tak dobrze wyregulowanej instalacji nie widział".
To, że ktoś łyka jak głodny pelikan nie oznacza, że wokół same pelikany.
 
 
marcindym 
Nowy Forumowicz
dymek

Auto: Carisma, Colt, ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 23
Skąd: Gogolin
Wysłany: 04-01-2019, 08:53   

Ups.
To forum służy do pomagania a nie wyrażania swoich emocji.
Następna ciekawostka:
posiadam również Carismę 1.6 103KM z 2001 roku i na gazie ma przelatane 270tyś
a ponoć gaz wypalał w tych silnikach uszczelki pod głowicą i nic. Cały system wydechu jeszcze oryginalny.
Pozdrawiam.
 
 
Amiga 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 80
Skąd: wawa
Wysłany: 04-01-2019, 09:54   

a ja tam wychodze z zalozenia ze moj Misiek na tyle mało pali ze nie ma sensu przy moich przebiegach (10k km /rok) wpychac sie w niepewna instalacje gazowa - silnik chodzi jak marzenie po co to psuc ....

aczkolwiek rozumiem gazowników ze zmniejsza to koszty
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-01-2019, 10:23   

marcindym napisał/a:
Następna ciekawostka:
posiadam również Carismę 1.6 103KM z 2001 roku i na gazie ma przelatane 270tyś

Ja bym nie porównywał starych pancernych jednostek do obecnych silników robionych z plasteliny :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Arteck 
Forumowicz

Auto: Outlander Sport 2.0 4WD LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 55
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 08-01-2019, 11:07   

Mój mitsu jest drugim autem z gazem. Na razie przejechałem 11 kkm, ale Mazda 3 2.0'2007, którą teraz jeździ syn, ma już 100 kkm i żadnych problemów. Może mam szczęście, a może po prostu dbałość o każdy element procesu (montaż, użytkowanie, serwisowanie) procentuje bezawaryjną jazdą?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-01-2019, 12:45   

tak jak było napisane - silniki z gniazdami zaworów z gównolitu/prasowanego ryżu mimo prawidłowej instalacji i prawidłowego używania prędzej czy później mają problemy
 
 
wiewcio 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2016
Posty: 10
Skąd: Lubartów
Wysłany: 09-01-2019, 07:41   

Jako doświadczony użytkownik ASX z LPG dorzucę coś od siebie.

Auto z 2016 roku (nowe) na dzień dzisiejszy 85000 przebiegu z czego 82000 na LPG -nie dzieje się nic. Kontrole luzów zlecę dopiero przy 100000 przebiegu. Misiej śmiga jak nowy żadnych niepokojących objawów. Instalacja BRC SQ32 z lubryfikacją automatyczną (czy działa czy nie -kwestia sporna nie wypowiadam się, sprawdzony kilkukrotnie gazownik zalecił a ja jego rady posłuchałem).

Przy moich przebiegach instalacja się zwróciła, zarobiła na naprawę szkód jakie mogła by spowodować (odpukać aby nie wystąpiły :) ) i jeszcze zostanie.

Wg. mnie najważniejsze jest kto i jak założy i zestroi instalację a dopiero później jaka to będzie instalacja.
_________________
Biały miś, biały miś dla...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-01-2019, 08:38   

wiewcio, może masz silnik, który z LPG lepiej współpracuje
 
 
wiewcio 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2016
Posty: 10
Skąd: Lubartów
Wysłany: 09-01-2019, 13:06   

bo ja wiem czy lepszy :) -normalny jak wszyscy z ASX 1,6 117KM

Może to gazownik zrobił dobra robotę :)
_________________
Biały miś, biały miś dla...
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-01-2019, 13:30   

Tu bardzo wiele zależy od gazownika. A mógłbyś zrobić fotkę i wrócić tu do tematu jak ogólnie u Ciebie instalacja wygląda pod maską?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-01-2019, 14:21   

bo słyszałem że były ASX z silnikiem 2.0 i tam podobno nie ma problemów
 
 
Arteck 
Forumowicz

Auto: Outlander Sport 2.0 4WD LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 55
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 09-01-2019, 19:06   

To jest właśnie mój model z rynku amerykańskiego. Gazownik zapewnił mnie, ze kilka już takich przerobił i ze jest to silnik o tradycyjnej konstrukcji, podobny do mojej mazdy i doskonale nadający się do zagazowania.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-01-2019, 19:29   

E to już fotek nie ma co pokazywać :) A myślałem że w końcu jakiś monter BRC się popisał i nareszcie będzie co oglądać :)
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 10-01-2019, 06:14   

marcindym napisał/a:
Ups.
To forum służy do pomagania a nie wyrażania swoich emocji.

To nie emocje - to fakty.
Jeżeli ktoś "się nabrał", bo nie zobaczył instalacji pod maską to powinien jak najszybciej zmienić zawód.
Instalację widać zawsze "na pierwszy rzut oka".
Może być montowana starannie, może mieć wiązki w peszlach, osłony przycięte, przewody puszczone "jak fabryka" a i tak będzie ją widać zaraz po podniesieniu maski :wink:

Druga sprawa to czego "gość nie widział" - stwierdził to na oko, po analizatorze czy na słuch? Kolejna bajka - być może puszczona pod Ciebie, żeby Ci zrobić przyjemność :wink:

marcindym napisał/a:
:
posiadam również Carismę 1.6 103KM z 2001 roku i na gazie ma przelatane 270tyś
a ponoć gaz wypalał w tych silnikach uszczelki pod głowicą i nic.

Ło matko... Nie gaz wypalał, tylko temperatura. Gazownik źle wpinał się w układ chłodzenia, silnik się zapowietrzał, przegrzewał i głowicę (uszczelkę pod głowicą) szlag trafiał.

Krzyzak napisał/a:
tak jak było napisane - silniki z gniazdami zaworów z gównolitu/prasowanego ryżu mimo prawidłowej instalacji i prawidłowego używania prędzej czy później mają problemy

ale w większości przypadkó stanie się to przy przebiegu, który nie będzie wywoływał jakiś negatywnych skojarzeń co do jakości.
Z LPG w silniku jest jak z paleniem papierosów - wiadomo, że zdrowia nie poprawiają, ale nie każdy palacz umrze na raka płuc...

wiewcio napisał/a:

Przy moich przebiegach instalacja się zwróciła, zarobiła na naprawę szkód jakie mogła by spowodować (odpukać aby nie wystąpiły :) ) i jeszcze zostanie.

I to jest najważniejsze.
Trzeba mieć z tyłu głowy większą dbałość o "serwis" silnika i serwis instalacji.

No i trzymać kciuki, żeby gaz nie drożał, bo jak będzie "trochę" tańszy, a nie "połowę" to już od strony portfela różowo nie będzie :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.