[II 2.0 DID] Jaka Jest Żywotność Silnika 2.0 D-ID? |
Autor |
Wiadomość |
DamnWamn
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2019 Posty: 50 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-03-2019, 16:33 [II 2.0 DID] Jaka Jest Żywotność Silnika 2.0 D-ID?
|
|
|
Szanowni forumowicze,
Czy znane są jakieś legendy co do żywotności silnika 2.0 D-ID?
Ile tysięcy km wytrzymują te silniki bez remontu - chodzi mi tutaj o sam silnik, pomijam osprzęt (tj. EGR, pompowtryski itp.) silnika.
Wiem tylko, że ten silnik bazuje na niezbyt dobrej konstrukcji VW. |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 444 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 13-03-2019, 17:34
|
|
|
Mój jak sprzedawałem miał 295 tys km, i dalej jeździ A sprzedałem go prawie rok temu już. |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 13-03-2019, 19:31
|
|
|
temat walkowany parokrotnie
tylko wtajemniczeni wiedza ze to jedna z najlepszych serii silnika 2.0 VW |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
Bosy
Nowy Forumowicz
Auto: OutlanderII2.0DiDIntense+/2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 23 Skąd: Tarczyn
|
Wysłany: 17-03-2019, 10:25
|
|
|
480 tysięcy. Turbo robione niedawno 20 tyś temu i przy okazji pompowtryski, tutaj wymiana uszczelnień i regulacja 😁 |
|
|
|
 |
DamnWamn
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2019 Posty: 50 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-03-2019, 16:45
|
|
|
Bosy napisał/a: | 480 tysięcy. Turbo robione niedawno 20 tyś temu i przy okazji pompowtryski, tutaj wymiana uszczelnień i regulacja 😁 |
Kojarzysz może historię tego auta - chodzi mi głównie o to, czy wiesz, czy był robiony jakiś remont generalny silnika. ; )
Ogólnie 500 tysięcy nie powinno być żadnym wyczynem dla diesla, jednak troszkę straszy mnie to, że do Outlandera wsadzili silnik z niezbyt ciekawą historią z VW. Choć podobnież jest to i tak lekko zmieniona konstrukcja przez Mitsubishi (brak podwójnych wałków?). |
|
|
|
 |
Bosy
Nowy Forumowicz
Auto: OutlanderII2.0DiDIntense+/2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 23 Skąd: Tarczyn
|
Wysłany: 20-03-2019, 22:05
|
|
|
Samochód mam od nowości. Jedyną poważną naprawą silnika był remont głowicy ale spowodowany błędem "mechanika" który nieprawidłowo dokonał wymiany rozrządu. Źle zakręcona szpilka od napinacza poluzowała się i rozrząd przeskoczył mieląc zawory (jakieś 40 tyś temu). Przy okazji przyjrzałem się tulejom cylindrow, nie było widać żadnego zużycia typu progi. Generalnie polecam ten silnik, może już trochę trąci myszką ale jest nie do zajeżdzenia i tani w eksploatacji. |
|
|
|
 |
emil_d
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 248 Skąd: Stare Babice
|
Wysłany: 21-03-2019, 08:24
|
|
|
Bosy napisał/a: | Samochód mam od nowości. Jedyną poważną naprawą silnika był remont głowicy ale spowodowany błędem "mechanika" który nieprawidłowo dokonał wymiany rozrządu. Źle zakręcona szpilka od napinacza poluzowała się i rozrząd przeskoczył mieląc zawory (jakieś 40 tyś temu). Przy okazji przyjrzałem się tulejom cylindrow, nie było widać żadnego zużycia typu progi. Generalnie polecam ten silnik, może już trochę trąci myszką ale jest nie do zajeżdzenia i tani w eksploatacji. |
Ja też mam z salonu. Do tej pory wymienione: przepustnica, rura od turbo bo zaczęła spadać (ta gumowa ), wyczyszczony EGR, oringi na pompowtryskach, uszczelka vaccum. Samochód ma przejechane 186k i pracuje równo. |
_________________
 |
|
|
|
 |
nightfly
Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 DiD 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 58 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 27-03-2019, 11:36
|
|
|
Mój ma prawie 275 tyś. km, krajowy, serwisowany od początku, około 10 tyś km temu były regenerowane pompowtryski, wymieniona rura intercoolera, a ostatnio wymieniony kompletny dwumas, wyczyszczony EGR i przepustnica i takie tam drobne pierdółki, które nie wymagają dużego wkładu finansowego
I jak do tej pory chodzi super, wiadomo trzeba regularnie wymieniać olej i filtry itp... |
_________________ 1. Kiedyś: Mitsubishi Galant Wagon 1997, 2.5 V6 24v 163KM
2. Kiedyś: Mitsubishi Outlander 2010, 2.0 DiD 140KM
3. Obecnie: Mitsubishi ASX Ralliart 2015, 2.2 DiD 150KM
4. Obecnie: Mitsubishi Eclipse Cross 2018, 1.5 |
|
|
|
 |
|