Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Jaka Jest Żywotność Silnika 2.0 D-ID?
Autor Wiadomość
DamnWamn 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2019
Posty: 50
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-03-2019, 16:33   [II 2.0 DID] Jaka Jest Żywotność Silnika 2.0 D-ID?

Szanowni forumowicze,

Czy znane są jakieś legendy co do żywotności silnika 2.0 D-ID?

Ile tysięcy km wytrzymują te silniki bez remontu - chodzi mi tutaj o sam silnik, pomijam osprzęt (tj. EGR, pompowtryski itp.) silnika.

Wiem tylko, że ten silnik bazuje na niezbyt dobrej konstrukcji VW.
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 13-03-2019, 17:34   

Mój jak sprzedawałem miał 295 tys km, i dalej jeździ ;-) A sprzedałem go prawie rok temu już.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 13-03-2019, 19:31   

temat walkowany parokrotnie

tylko wtajemniczeni wiedza ze to jedna z najlepszych serii silnika 2.0 VW :P
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Bosy 
Nowy Forumowicz

Auto: OutlanderII2.0DiDIntense+/2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 23
Skąd: Tarczyn
Wysłany: 17-03-2019, 10:25   

480 tysięcy. Turbo robione niedawno 20 tyś temu i przy okazji pompowtryski, tutaj wymiana uszczelnień i regulacja 😁
 
 
DamnWamn 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2019
Posty: 50
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-03-2019, 16:45   

Bosy napisał/a:
480 tysięcy. Turbo robione niedawno 20 tyś temu i przy okazji pompowtryski, tutaj wymiana uszczelnień i regulacja 😁


Kojarzysz może historię tego auta - chodzi mi głównie o to, czy wiesz, czy był robiony jakiś remont generalny silnika. ; )

Ogólnie 500 tysięcy nie powinno być żadnym wyczynem dla diesla, jednak troszkę straszy mnie to, że do Outlandera wsadzili silnik z niezbyt ciekawą historią z VW. Choć podobnież jest to i tak lekko zmieniona konstrukcja przez Mitsubishi (brak podwójnych wałków?).
 
 
Bosy 
Nowy Forumowicz

Auto: OutlanderII2.0DiDIntense+/2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 23
Skąd: Tarczyn
Wysłany: 20-03-2019, 22:05   

Samochód mam od nowości. Jedyną poważną naprawą silnika był remont głowicy ale spowodowany błędem "mechanika" który nieprawidłowo dokonał wymiany rozrządu. Źle zakręcona szpilka od napinacza poluzowała się i rozrząd przeskoczył mieląc zawory (jakieś 40 tyś temu). Przy okazji przyjrzałem się tulejom cylindrow, nie było widać żadnego zużycia typu progi. Generalnie polecam ten silnik, może już trochę trąci myszką ale jest nie do zajeżdzenia i tani w eksploatacji.
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 21-03-2019, 08:24   

Bosy napisał/a:
Samochód mam od nowości. Jedyną poważną naprawą silnika był remont głowicy ale spowodowany błędem "mechanika" który nieprawidłowo dokonał wymiany rozrządu. Źle zakręcona szpilka od napinacza poluzowała się i rozrząd przeskoczył mieląc zawory (jakieś 40 tyś temu). Przy okazji przyjrzałem się tulejom cylindrow, nie było widać żadnego zużycia typu progi. Generalnie polecam ten silnik, może już trochę trąci myszką ale jest nie do zajeżdzenia i tani w eksploatacji.


Ja też mam z salonu. Do tej pory wymienione: przepustnica, rura od turbo bo zaczęła spadać (ta gumowa :) ), wyczyszczony EGR, oringi na pompowtryskach, uszczelka vaccum. Samochód ma przejechane 186k i pracuje równo.
_________________
 
 
nightfly 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DiD 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 58
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 27-03-2019, 11:36   

Mój ma prawie 275 tyś. km, krajowy, serwisowany od początku, około 10 tyś km temu były regenerowane pompowtryski, wymieniona rura intercoolera, a ostatnio wymieniony kompletny dwumas, wyczyszczony EGR i przepustnica i takie tam drobne pierdółki, które nie wymagają dużego wkładu finansowego :)
I jak do tej pory chodzi super, wiadomo trzeba regularnie wymieniać olej i filtry itp...
_________________
1. Kiedyś: Mitsubishi Galant Wagon 1997, 2.5 V6 24v 163KM
2. Kiedyś: Mitsubishi Outlander 2010, 2.0 DiD 140KM
3. Obecnie: Mitsubishi ASX Ralliart 2015, 2.2 DiD 150KM
4. Obecnie: Mitsubishi Eclipse Cross 2018, 1.5
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.