Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:56
Jaki gwint do Outlander Turbo???
Autor Wiadomość
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-06-2016, 20:05   Jaki gwint do Outlander Turbo???

Cześć,

Będę bardzo zobowiązany za wskazanie konkretnych zestawów zawieszenia.
Auto ma być maksymalnie zglebione może jakiś gwint albo kit nie wiem nie potrafię wybrać a to ostatnia rzecz jaka została mi do zrobienia w aucie.
Prośba o pomoc w wyborze.
_________________

 
 
 
Phobox 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2016
Posty: 43
Skąd: Gliwice
  Wysłany: 25-02-2019, 21:07   Obniżone zawieszenie. Gwint.

Od dłuższego czasu chce trochę obniżyć zawieszenie w moim OT1 (ok. 40mm)
Najlepszym wyjściem było by kupienie gwintu, ale cena jaka jest za nowy zestaw jest trochę zaporowa,
a nie potrafię nigdzie dorwać używanego.
Co myślicie o sprężynach obniżających firmy H&R?
https://hrsprings.pl/sprezyny-obnizajace-h&r-mitsubishi-outlander-cuow-29245-1-pi-1316.html
Czy w ogóle taki zestaw ma sens z seryjnymi amorami? (a jak już pytam o amory to jakiej firmy polecacie?)
Czy lepiej jednak szukać dalej gwintu. Jak tak to jakiej firmy? ISC? K-SPORT?
 
 
apollo99 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 84
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-02-2019, 09:15   

Może coś takiego
http://www.jdl-online.com...sr60-11ss2.html
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 26-02-2019, 12:26   

Phobox napisał/a:
a nie potrafię nigdzie dorwać używanego.

Bo w Polsce bodaj dwa są w ciągłym użyciu :) - przynajmniej jeśli chodzi o ISC. Niedawno mieli promocję, może byś wyhaczył za około 3k.

Gwint da Ci więcej możliwości. Niedawno BzykR1 przejechał się moim na gwincie ISC i był zachwycony prowadzeniem toteż polecam :) Tym bardziej, że ISC ma niemal pełną regulację - wysokość, napięcie wstępne sprężyny (dobicie i odbicie) oraz twardość amorka.
Tein basic ma tylko regulację wysokości i odbywa się ona jedynie poprzez napięcie sprężyny :)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Phobox 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2016
Posty: 43
Skąd: Gliwice
Wysłany: 27-02-2019, 14:16   

Napisałem do firmy ISC, na dzień dzisiejszy to koszt 3800 + kw.
Yellowspeed z 31 stopniową regulacją twardości.
Na pewno doznania z jazdy są super, ale dla mnie to niestety za dużo :/ (przynajmniej na razie ;) )
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 27-02-2019, 20:05   

Potwierdzam, outlander W@sia na gwincie prowadzi się super. Czuć lepszą kontrolę nad autem w zakrętach no i prędkości około 200km/h nie wywierają takiego naporu na nudę, auto jest stabilniejsze. Dodatkowo zimowa felga 17" i jest sporo lepiej niż mój ponton na 16". No ale...to nie dla mnie. Outlandera kupiłem do miejskiej dżungli i na wypady poza utwardzone drogi czasem. Gwint ucina jajeczka outlandera i trzeba uważać na wszystko dookoła.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
japanfan 
Forumowicz
Zbyszek

Auto: pajero pinin,outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 34
Skąd: małopolska
Wysłany: 13-03-2019, 19:34   

Yellowspeed zestaw jest super tylko jak by ktoś chciał go założyć to musi wiedzieć że tylne sprężyny trzeba wymienić na węższe bo sie nie zmieszczą taki to p&P
Zamawiając u Klemensa z ISC nie było problemu żeby je podmienić.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 14-03-2019, 10:58   

japanfan napisał/a:
Yellowspeed zestaw jest super tylko jak by ktoś chciał go założyć to musi wiedzieć że tylne sprężyny trzeba wymienić na węższe bo sie nie zmieszczą taki to p&P
Zamawiając u Klemensa z ISC nie było problemu żeby je podmienić.

No nie do końca - tylne sprężyny są okay, ale amorki są za długie. Mi podmieniał na krótsze, bo maksymalnie skręcony w dół tył stał jak seria.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
japanfan 
Forumowicz
Zbyszek

Auto: pajero pinin,outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 34
Skąd: małopolska
Wysłany: 15-03-2019, 20:06   

Ale Ty masz ISC a Ja Yellowspeed i tam jest tak jak pisałem,sprężyna sie nie zmieściła ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.