Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:56 |
Jaki gwint do Outlander Turbo??? |
Autor |
Wiadomość |
Zwierzu
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-06-2016, 20:05 Jaki gwint do Outlander Turbo???
|
|
|
Cześć,
Będę bardzo zobowiązany za wskazanie konkretnych zestawów zawieszenia.
Auto ma być maksymalnie zglebione może jakiś gwint albo kit nie wiem nie potrafię wybrać a to ostatnia rzecz jaka została mi do zrobienia w aucie.
Prośba o pomoc w wyborze. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Phobox
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2016 Posty: 43 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 25-02-2019, 21:07 Obniżone zawieszenie. Gwint.
|
|
|
Od dłuższego czasu chce trochę obniżyć zawieszenie w moim OT1 (ok. 40mm)
Najlepszym wyjściem było by kupienie gwintu, ale cena jaka jest za nowy zestaw jest trochę zaporowa,
a nie potrafię nigdzie dorwać używanego.
Co myślicie o sprężynach obniżających firmy H&R?
https://hrsprings.pl/sprezyny-obnizajace-h&r-mitsubishi-outlander-cuow-29245-1-pi-1316.html
Czy w ogóle taki zestaw ma sens z seryjnymi amorami? (a jak już pytam o amory to jakiej firmy polecacie?)
Czy lepiej jednak szukać dalej gwintu. Jak tak to jakiej firmy? ISC? K-SPORT? |
|
|
|
 |
apollo99
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015 Posty: 84 Skąd: Łódź
|
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 26-02-2019, 12:26
|
|
|
Phobox napisał/a: | a nie potrafię nigdzie dorwać używanego. |
Bo w Polsce bodaj dwa są w ciągłym użyciu - przynajmniej jeśli chodzi o ISC. Niedawno mieli promocję, może byś wyhaczył za około 3k.
Gwint da Ci więcej możliwości. Niedawno BzykR1 przejechał się moim na gwincie ISC i był zachwycony prowadzeniem toteż polecam Tym bardziej, że ISC ma niemal pełną regulację - wysokość, napięcie wstępne sprężyny (dobicie i odbicie) oraz twardość amorka.
Tein basic ma tylko regulację wysokości i odbywa się ona jedynie poprzez napięcie sprężyny |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Phobox
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2016 Posty: 43 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 27-02-2019, 14:16
|
|
|
Napisałem do firmy ISC, na dzień dzisiejszy to koszt 3800 + kw.
Yellowspeed z 31 stopniową regulacją twardości.
Na pewno doznania z jazdy są super, ale dla mnie to niestety za dużo :/ (przynajmniej na razie ) |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 27-02-2019, 20:05
|
|
|
Potwierdzam, outlander W@sia na gwincie prowadzi się super. Czuć lepszą kontrolę nad autem w zakrętach no i prędkości około 200km/h nie wywierają takiego naporu na nudę, auto jest stabilniejsze. Dodatkowo zimowa felga 17" i jest sporo lepiej niż mój ponton na 16". No ale...to nie dla mnie. Outlandera kupiłem do miejskiej dżungli i na wypady poza utwardzone drogi czasem. Gwint ucina jajeczka outlandera i trzeba uważać na wszystko dookoła. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
japanfan
Forumowicz Zbyszek
Auto: pajero pinin,outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014 Posty: 34 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 13-03-2019, 19:34
|
|
|
Yellowspeed zestaw jest super tylko jak by ktoś chciał go założyć to musi wiedzieć że tylne sprężyny trzeba wymienić na węższe bo sie nie zmieszczą taki to p&P
Zamawiając u Klemensa z ISC nie było problemu żeby je podmienić. |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 14-03-2019, 10:58
|
|
|
japanfan napisał/a: | Yellowspeed zestaw jest super tylko jak by ktoś chciał go założyć to musi wiedzieć że tylne sprężyny trzeba wymienić na węższe bo sie nie zmieszczą taki to p&P
Zamawiając u Klemensa z ISC nie było problemu żeby je podmienić. |
No nie do końca - tylne sprężyny są okay, ale amorki są za długie. Mi podmieniał na krótsze, bo maksymalnie skręcony w dół tył stał jak seria. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
japanfan
Forumowicz Zbyszek
Auto: pajero pinin,outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014 Posty: 34 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 15-03-2019, 20:06
|
|
|
Ale Ty masz ISC a Ja Yellowspeed i tam jest tak jak pisałem,sprężyna sie nie zmieściła |
|
|
|
 |
|