Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS6 2.0SOHC] Do usunięcia
Autor Wiadomość
SolarGuitar 
Nowy Forumowicz

Auto: Zz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2019
Posty: 4
Skąd: Byrewka
  Wysłany: 22-10-2019, 12:53   [CS6 2.0SOHC] Do usunięcia

Do usunięcia
Ostatnio zmieniony przez SolarGuitar 01-11-2019, 19:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-10-2019, 13:08   

Jak podepniesz pod kompa to zanotuj numery błędów.
Co do konsumpcji to pewnie pierścienie do wymiany.
Warto zrobić próbę olejową.

Ogólnie to chyba trafiłeś na minę :doubt: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
SolarGuitar 
Nowy Forumowicz

Auto: Zz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2019
Posty: 4
Skąd: Byrewka
Wysłany: 22-10-2019, 13:28   

Wynik takiej próby da odpowiedź na to czy te pierścienie są do wymiany?

Zakładając że to przyczyna orientujesz się może ile wymiana w takim silniku może kosztować?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-10-2019, 13:57   

SolarGuitar napisał/a:
Wynik takiej próby da odpowiedź na to czy te pierścienie są do wymiany?

Tak.

SolarGuitar napisał/a:
Zakładając że to przyczyna orientujesz się może ile wymiana w takim silniku może kosztować?

Tanio na pewno nie będzie.
-pierścienie + uszczelniacze
-uszczelka pod głowicę
-sprawdzenie i splanowanie głowicy
-uszczelki pod kolektory
-olej
-rozrząd
-płyn chłodzący

U mnie na same graty pękł 1000 ale ja robiłem na bdb podzespołach + robota już nie pamiętam 400 lub 500zł.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
SolarGuitar 
Nowy Forumowicz

Auto: Zz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2019
Posty: 4
Skąd: Byrewka
Wysłany: 22-10-2019, 17:49   

A powiedz mi jeszcze czy próba pokaże co może być problemem jeśli nie są to pierścienie (nie wiem np uszczelka pod głowica) czy potrzebna będzie diagnostyka dokładniejsza?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-10-2019, 21:46   

SolarGuitar napisał/a:
A powiedz mi jeszcze czy próba pokaże co może być problemem jeśli nie są to pierścienie

Jeśli nie masz wycieków oleju a konsumpcja jest wyraźna to przeważnie są to zapieczone pierścienie.

Jeśli martwisz się o uszczelkę pod głowicą to w tani sposób to sprawdzisz czymś takim:
https://allegro.pl/oferta/tester-uszczelki-pod-glowica-co2-5-testow-7839150799?reco_id=de4c73c3-f503-11e9-9ef1-000af7f5ff20&sid=3ec404f37aa2fad6253fa5dd6bb023427743f77ee2f01bb84454c4701b8c0118
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
SolarGuitar 
Nowy Forumowicz

Auto: Zz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2019
Posty: 4
Skąd: Byrewka
Wysłany: 24-10-2019, 09:15   

Dzięki ci wielkie mam jeszcze jedno pytanko

Planuje kupić taki tester do głowicy, ale od dwóch dni mam nowy objaw (a właściwie stary objaw który się nasilił) czyli biały dym z rury wydechowej. Sprawdziłem płyn chłodniczy ale w tym aucie jest tak ciasno że kompletnie nie widzę min/max ale zajrzałem do środka i ten taki jakby bagnet plastikowy jest suchy ale widzę w środku jakiś płyn jeszcze. Czyli może to być uszczelka kiedy mi płyn spala?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-10-2019, 09:45   

SolarGuitar napisał/a:
ale zajrzałem do środka i ten taki jakby bagnet plastikowy jest suchy

Pierwsze słyszę o bagnecie w zbiorniczku płynu chłodniczego w miśku, może zajrzałeś do płynu od wspomagania :? .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ohara
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2019, 21:34   

Uzupełnij plyn w chłodnicy później wlej do zbiorniczka i będzie wiadomo, ten tester dużo nie kosztuje ok.20zł a będziesz wiedział na czym stoisz.
 
 
MitsuGo 
Forumowicz
LPG 11.6 l/100km


Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2018
Posty: 369
Skąd: z PL
Wysłany: 24-10-2019, 22:54   

Miarka jest zespolona z korkiem w zbiorniczku wyrównawczym.
Zbiornik można wysunąć do góry z mocowania w aucie i pokiwać nim na boki, wówczas doskonale widać poziom płynu jaki w nim się znajduje.

_________________
Go MitsuGo
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2019, 10:44   

Cytat:
Czy ktoś ma jakieś sugestie?
Tak, oddaj ten złom osobie od której kupiłeś i nie brnij w dalsze koszty
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.