 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Duży przebieg, o co dopytywać sprzedawcę? |
Autor |
Wiadomość |
michalmazur3
Nowy Forumowicz
Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2019 Posty: 2 Skąd: 105 krasocin
|
Wysłany: 27-10-2019, 14:04 Duży przebieg, o co dopytywać sprzedawcę?
|
|
|
Panowie nie znam się zbytnio na motoryzacji, a też nie chce się władowć na minę kupując Lancer'a. Z komisów już zrezygnowałem, planuje kupić Lancera TDI 2.0 lub 1.8 od prywatnej osoby jednakże przy wysokim przebiegu jak np 250 tys coś albo musiało być już robione przy silniku albo będzie w krotce wymagało naprawy. Co może być potencjalnie do robienia przy takim przebiegu?
O co pytać takiego sprzedawcę, na co zwrócić uwagę ?
Przeglądając internety nasunęły mi się takie pytania:
1. Kiedy był wymieniany rozrząd?
2. Czy była wymieniana pompa oleju?
3. Czy było robiony dwumas?
Co jeszcze do tego można dopisac?
[/quote] |
|
|
|
 |
5darek
Forumowicz
Auto: Mitsubishi ASX 1.8 d-id 150kM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Kwi 2009 Posty: 185 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27-10-2019, 17:40
|
|
|
Jestem posiadaczem dwóch ASX z silnikiem 1.8 DID 150kM o przebiegu 170tys i 270tys. O ile zamierzasz kupić Lansera z tym silnikiem to podzielę się swoimi uwagami. W pierwszym poza standardowymi obsługami okresowymi nic nie robiłem. W tym ostatnim regulowałem zawory co może kosztować w zależności za ile pozyskasz części i kto to będzie robił od 500zł w górę. Przy znacznym przebiegu może pojawić się wyciek z pod koła pasowego z uszczelniacza wału korbowego - mam to i obecnie będę wykonywał naprawę. W obu Mitsubishi skończyły się akumulatory równo 8 latach. Po za tym nie mam uwag.
Standardowo przy tych latach należy zainteresować się konserwacją podwozia. Ja osobiście wolałbym kupić nie konserwowany nawet z nalotem rdzy i zrobić konserwację sam. Wówczas wiem co mam.
Na plus zaliczam elastyczność i moc silnika oraz jego spalanie.
Rozrząd jest na łańcuchu więc raczej poza ekstremalnymi przypadkami nie spodziewałbym się konieczności wymiany. |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-10-2019, 20:03
|
|
|
Klocki, tarcze, klimatyzacja, płyn chłodniczy, akumulator, olej w skrzyni, filtra paliwa, płyn hamulcowy, sprzęgło, opony, amortyzatory, łańcuch rozrządu, łączniki stabilizatora, konserwacja. Wszystko zależy od tego w jaki sposób auto było eksploatowane i czy wymiany były robione na bieżąco. Jeżeli ktoś ma faktury/dowody na wymiany i widać, że dba o rzeczy to powinno być dobrze. |
_________________ - Lancer 1.8 SB (2010) 143PS LPG, Giulietta 1.4 (2012) 120PS LPG, BMW 528i (2016) 245PS |
|
|
|
 |
|
|